Itt is megtalálsz minket.

HTML

Mi ez itt?

Nem vagyunk múlt nélkül. 2008-2009-ben papírlapot adtunk ki Győrben, most pedig felköltöztünk az internetre, mert még maradt bennünk mondanivaló. Minden hozzászólásnak örülünk, a posztok szerzőik álláspontját tükrözik, nem a kollektíváét.

Papírlapot? Tényleg?

Tetszik?

Erről beszélünk

Szárszó, korszakváltás

2013.06.24. 18:47 | Írta: trg


bajnai9.jpg

A hétvégén, ezt már mindenki kívülről fújja, tartottak egy nagy ellenzéki gyűlést, ahol Bajnai Gordon és Mesterházy Attila (aki annyira karakteres és fontos eleme a magyar belpolitikának, hogy néha emlékeztetnem kell magam, hogy nem azonos Mesterházy Ernővel) a miniszterelnök jelöltek Megasztárjának két döntőse nyomhatott le egy közepesen unalmas haknit.

Lehetne keseregni azon, hogy mennyire szomorú, hogy a meghívott értelmiségiek (az ellenzék legjava?) úgy itták a két politikus szavait, ahogy a falunapok közönsége a lejárt szavatosságú sztárokét. Lehetne keseregni azon is, hogy a korszakváltást zászlajára tűző ellenzék körében mit keres Gyurcsány Ferenc (olyan nagyszerű karakterekről, mint Puch vagy Juszt nem is beszélve). Lehetne keseregni azon, hogy a sajtószabadság legfőbb védelmezői a jobboldali sajtót kizárták, a humor nagyágyúja pedig megsértődött az Index újságíróira és egész egyszerűen kirakta őket a rendezvényről (de legalább nem próbálta meg karikás ostorral megrendszabályozni a két renitenst). Azonban a legfájóbb nem ez, hanem az a borzalmas aránytévesztés, amiben ezek az emberek élnek. Szinte hihetetlen, hogy azt hiszik: 2013-ban még jelentőségük van. Nem szólt senki Farkasházynak, hogy ma már kutya sem kíváncsi rá? Konrád tényleg nem érzi, hogy kínos? Tarr Béla komolyan gondolja, hogy mondjuk húsz bölcsészen kívül bárki is ad itthon a szavára?

Nem arról van szó, hogy elvitatnám a fenti emberek érdemeit, hanem arról, hogy ők nem aktuálisak. Nem képviselnek semmi olyat, amiért az én generációm lelkesedni tudna és nincs semmi olyan üzenetük, amiről úgy érezném, hogy nekem szól. Hol vannak a fiatalok? Hol vannak azok, akiknek a jövőjét meg akarják határozni? És egyáltalán, mikor mondják meg, hogy mit gondolnak a jövőről? Sokan a HaHa szemére vetették anno, hogy nem akarnak pártpolitikához kötődni, hogy nem állnak be mondjuk Bajnai mögé. Miért állnának? Mit tett értük Bajnai? Mit tudunk arról, hogy hogyan (vagy miből) fog javulni az új korszakban a felsőoktatás helyzete? Ha komolyan gondolják a korszakváltást, akkor nem érzik mérhetetlenül kínosnak, hogy Mesterházy legnagyobb teljesítménye egy kiadós horngyulázás volt? (Jó hogy az Internacionálét most nem énekeltették el Bajnaival!)

Sajnálatos módon a liberális, baloldali, balliberális (vagy akármilyen) értelmiség szereptévesztésben van. Jelenleg vígan asszisztálnak ahhoz, hogy minden ugyanúgy maradjon, mint eddig. Semmi kritika, semmi megjegyzés, csak néma mosolyok és vastaps. Igaza van Bajnainak, amikor üres lózungokkal áll ki a közönsége elé: Korszakváltás? Ezeknek?

380 komment · 2 trackback

Címkék: szánalom Gyurcsány Ferenc Mesterházy Attila Bajnai Gordon Szárszó

A bejegyzés trackback címe:

https://alternativa.blog.hu/api/trackback/id/tr455375806

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A balatonszárszói panoptikum 2013.06.25. 19:44:52

Pedig mélységesen felháborodtam azon, hogy a magyar bíróság egyre több új párt bejegyzése elé gördít akadályokat. Mert egy demokráciában megengedhetetlen, hogy vízfejű csinovnyikok tortadobáláson és sasjózsin edződött humorérzéke döntse el, milyen...

Trackback: Retyizsurnalizmus 2013.06.24. 20:26:38

Istenemre mondom, szeretem a vitriolt! Ha kell, tűzbe tenném a kezedet érte Kedves Olvasóm. Minden reggel ide van készítve ni, a kávé mellé egy külön kupicában. Mire megjelenik a napi idézet poszt, már le is küldtem az első kortyot, a kedvencek böngész...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

high up! 2013.06.25. 19:44:36

@zobod: "Aki azóta - emlékeim szerint - valamelyik big4 cégnél ad adóoptimalizálási (gyk: adóelkerülési) tanácsokat. "

Olyan jól adja a tanácsokat, hogy a teljes fidióta holdudvar (Simlicskától Csányiig) az szja-ból meg a közbeszerzésből összedézsmált milliárdjaikat azonnal off-shore cégekbe viszik ki.

Ja persze tudom a fő fidiótától: Rogán Szerverbetörő Tóni: "A Caymen-szigeteken bejegyzett cég nem off-shore cég."

Szociknak vége 2013.06.25. 19:47:33

Gazdasági téren vitán felül ügyesebb a fidesz, ez nem csak Matolcsy alatt, hanem már az első ciklusukon is látszott.

A többi téren lehet vitatkozni, azmeszp szerzett egy csomó ellenséget a saját hülyeségével, a fidesz meg 400ezer potenciális htm szavazót pluszban.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.25. 19:48:14

@zobod: kalmár linkelte be nekem bizonyítékként te barom:)))

@­DezInf: a reálbérek meg nőttek az mszp alatt, hogy csak egyet említsek. de továbbra is az a kérdés, hogy ki akarja visszahozni a szocialistákat? hol olvastál te ilyet tőlem? de ha mindenáron hasonlítani akarod mo-t a többi eu-tagországhoz, akkor csak tessék, megkapod:

index.hu/gazdasag/2013/03/26/lehmann/

„Egy elhúzódó, elnyúló válsággal állunk szemben, az EBRD adatai szerint a térségben tavaly GDP-arányosan Magyarországról vonták ki a legtöbb tőkét a bankok. A feltörekvő európai országoknál a banki tőkekivonás átlagosan a GDP 4,5 százalékának volt megfelelő, Magyarországon ez 12 százalék volt.”

hogy melyik a legjobb kormány, arra meg itt a válasz, just for you:

index.hu/belfold/2013/04/17/median_bajnai_kormanya_jobb_orbanenal/

„A pártot választani nem tudó népesség körében az arány 33:13 a Bajnai-kormánya javára. A szavazók mintegy nyolcadát, egymilliót tesz ki azok száma, akik készülnek a voksolásra, de nincs pártpreferenciájuk. Körükben is Bajnai Gordon vezet, 34:25 arányban.”

lehet ezt ragozni, de amikor bajnai szóba kerül, nem kell köpködni:

2010 április: 1 chf = 190 huf
2013 június: 1 chf = 240 huf

2010 április: 1 eur = 268 huf
2013 június: 1 eur = 296 huf

viszhall!

avanivi 2013.06.25. 19:49:21

@Lindalinda: "Rengeteg érdek sérül persze a FIDESZ kormányzás óta, de erre nem kell tekintettel lenni, lévén ezek az emberek, szervezetek a balliberális politika kiszolgálói és haszonélvezői voltak. Nyomorogjanak megérdemlik!"

Még soha nem olvastam ennél aljasabb, hozzászólást.
A trágár, anyázós kommentek is jobbak, mint amit te most leírtál.
Szerintem ne kerülgesd,írd le nyiltan, bátran, mit kellene tenni az összes balossal szerinted.
Arról is írj valamit mi legyen azokkal a nyomorgókkal akik nem balosok, hanem fideszes jobbosok,és trafikot sem kaptak.

high up! 2013.06.25. 19:50:01

@­DezInf:

Maradjunk annyiban, hogy a maszop sokkal gyorsabban tette tönkre az országot mert nem voltak EU kontroll alatt 4 évig, míg a felcsúti parasztvezérrel már az elején közölték, hogy nem rombolhat a KÖZÖSSÉG kárára.
Ezért az akadályoztatásért cserébe a kis hülyegyerek cserébe még azt is elszarta az elmúlt 3 évben, amit nem is lehetett volna elszarni.

Maradjunk annyiban, fost hasonlítasz össze fossal. Az meg nem különbség, hogy az egyiket 8 éven át napon tartottad, a másikat meg 3 évig fridzsiderben, ezért az egyik hamarabb mállott. Attól még mindkettő ugyanaz a fos alapanyag.
Mind a bocialista mind a fidióta tábor KÜLÖNÖS ANYAGBÓL VANNAK GYÚRVA.

_most_ 2013.06.25. 19:54:04

@MetroGoldwinMayer: Matolcsy a gazdasági zseni, minden megszólalása után zuhant a forint, miközben a fél világ röhögött rajta, már Orbánnak is kínos volt :D

Szociknak vége 2013.06.25. 19:59:40

@_most_: Addig zuhant, hogy most ugyanannyi mint 4 éve...

zobod 2013.06.25. 20:00:10

@balage_81 reloaded: ne hazudj gyűlölködő, ara a részre reagáltam amit te válaszoltál. Miért is nem lep meg hogy pont L.Cs. neked az igazság forrása... menetrendszerű Simicskázásra mi a "színvonalas" forrás, 168 óra? Heti 7-es?

Szociknak vége 2013.06.25. 20:03:49

@high up!: Az mszp teljesítményéhez akarod lehúzni a fideszét? Vicc vagy.

DezInf 2013.06.25. 20:07:29

@­DezInf:

Unicode nickhamisító narancsféreg, nem gondolod hogy a dumád leleplez téged ?

Ezt írtad egy másik blogban a kérdésemre :

"DezInf 2013.06.25. 19:57:06
@DezInf:
Az 5 legnagyobb MSZP bérenc bloggerről készítettem hamis nicket, miután rendszeresen hamisítottátok az enyémet.
Ennyi.

Inkább örülj hogy benne vagy a top 5-ben az index bloggerek között, a seggnyalási versenybe !"

A válaszom itt is az ami ott:

Te kis nickhamisító narancsvéglény:))))
Őszintén sajnállak,ha már csak ez okoz neked örömet esténként....legalább nem szaporocc:))) ..... egyre kevesebb fejes lészen :D

IQ-d konvergál a nullához, áruld el nyugodtan,hogy MSZMP-s ügynök vagy :))))
Ennyi ésszel más nem is lehecc kis narancsféreg!

Azért árulkodó,hogy a fizetett trollok a nick hamisítást is beismerik és még büszkék is rá :)))
Nem éritek meg a pénzeteket........

@balage_81 reloaded: amit ez a "fejetlen" írt a nevemben azt tekintsd tárgytalannak
a saját véleményét a saját nickjén sem meri elmondani :)))

_most_ 2013.06.25. 20:09:43

@MetroGoldwinMayer: 3 éve meg 265 volt, aztán jött Matolcsy és 320-ig is sikerült feltornászni :D

high up! 2013.06.25. 20:11:03

@MetroGoldwinMayer:

Te, ha nem értenéd, akkor még egyszer: a maszop sok mindent elkúrt, de ezután a fiióták még azt is elkúrták amiről fel se lehetett tételezni, hogy ezt egyáltalán el lehet kúrni.
Fel se lehetett tételezni, hogy egy magát közösséginek valló párt olyan ultralibsi adópolitikát fog csinálni a 10% elit még elitebbé tétele érdekében (ergo: a fidesz saját maga kasztjának az érdekében), hogy a társadalom 70%-a odajut, hogy ma már nem tudna 50 ezer forintos rendkívüli kiadást fedezni. Ki gondolta volna, hogy a fidióták még a külöföldiek munkahely teremtési szándékát is elkúrják? Ilyen állat nincs is.

Ha nem vetted volna észre, a fidióták a maszop jogfolytonos pártja. Gazdasági analfabétizmusban, elkúrásban, lopásban, ország züllesztésben, hazaárulásban, mindenben. Nektek tulajdonképpen együtt kellene pettingelnetek a bocialistákkal.

ob.szerver 2013.06.25. 20:12:25

@MetroGoldwinMayer:

"Gazdasági téren vitán felül ügyesebb a fidesz, ez nem csak Matolcsy alatt, hanem már az első ciklusukon is látszott."

Komolyan? És miből következtetsz erre?

A rezsim háromféle "sikert" tud felmutatni:

1. Amelyeket a statisztika torzításával értek el (Államadósság - manyup, munkanélküliség - közmunkások)

2. Amelynél az eredmény, a hozadékánál nagyobb áldozatok árán értek el (költségvetési hiány - a növekedési potenciál felszámolása)

3. Amihez semmi köze (infláció - recesszió, nemzetközi áratrendek)

A rezsim semmiféle (lassan írom, hogy értsd: s e m m i f é l e) eredményt nem tud felmutatni. Aki nem Simicska cégnél, köztisztviselőként vagy nyugdíjasként várja a havi pénzét, az rosszabb helyzetben van mint három éve, mind a munkaerőpiac, mind a fogyasztás, mind a jövedelmezőség tekintetében. Nem kicsit, sokkal.

És ez így is marad. Ameddig az orbán-simicska rezsim tart, addig ebben az országban tényleges gazdasági növekedés nem lesz, még akkor sem, ha a gyurcsánybajnai által idehozott autógyárak exportja felfut, és a statisztika ki is mutat 1-2%-ot. Addig továbbra is csak az marad, ami eddig: többletjövedelem hiányában a maffidesz úgy gazdagszik, hogy kirabolja a lakosság és a vállalatok egy adott szegmensét, pontosan úgy, ahogy ezt tették is a manyup, a földek, a trafikok, és a vállalti különadók, a rezsicsökkentés esetében.

Csak vigyázz, nehogy a következő kifosztandó szegmensben már te is benne legyél.

Szociknak vége 2013.06.25. 20:14:30

@high up!:

1949-90 kommunista államadósság +67%
90-94 jobbkormány államadósság +20%(87%)
94-98 kommunista államadósság -26%(privatizáció)
98-02 fidesz -5%
02-06 kommunisták MegyóGyur +5%
06-10 kommunisták Gyurnai +22%
10-13 fidesz - 3%

Összesítés JOBBoldal + 12%
Összesítés KOMMUNISTÁK 68% + privatizáció

68 több mint 12

­DezInf 2013.06.25. 20:16:10

@ob.szerver:

Hülyeséget beszélsz..

Szinte minden gazdasági mutató szerint az EU átlag fölött vagyunk.

Az MSZP pedig az egész EU-t tekintve a legszarabb volt, minden említett mutató tekintetében.

Csak az elvakult MSZP-sek ezt nem szeretik belátni.
Pedig itt van feketén fehéren:

http://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+gdp

http://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+unemployement

Fekete Pestis 2013.06.25. 20:17:17

@balage_81 reloaded:

Attól félek, hogy pl. visszajön Mihályi Péter, és beváltja mai fenyegetését, hogy t.i. a különadókat csökkenti és ezt ellentételezendö az szja-t növeli ( ab start eltörli az egykulcsos adót ).
+ ugyanez a faszi akarta bokrossal együtt bevezetni az 1%-os ingatlanadót.

Na, ettöl félek.

Fekete Pestis 2013.06.25. 20:25:20

@pástétom:
"A normális fiataloké igen, de az ilyen hozzád hasonló lelketlen, fennhéjazó, lekezelő szarcsimbókokéra nincs. "

Bagoly mondja ? :D

zobod 2013.06.25. 20:25:29

@ob.szerver: nem a növekedés a fontos, hanem a pénzügyi stabilitás, és ezzel összefüggésben az, hogy a vásárlóerő mögött saját, valós reálteljesítmény álljon, ne mások jövedelmének elrablása (gyk: progresszív adóztatás), sem fogyasztási hitelek.

Szociknak vége 2013.06.25. 20:27:00

Friss, hogy nem indul meg a monitoring eljásárás sem Mo. ellen az Európa Tanácsban. Tasli a komcsiknak.

zengjen a dalunk fajtárs 2013.06.25. 20:33:21

Programjuk ezeknek a múmiáknak nincs, illetve önmaguk a program. Élő kövületek, akiket mutogatni kéne egy panoptikumban. Hellerhez, Lendvaihoz, Konrádhoz képest Lenin a mauzóleumban szinte frissnek tűnik

_most_ 2013.06.25. 20:34:12

@zobod: azért a nyugdíjak lenyúlása szerintem kimeríti a mások jövedelmének elrablását, persze az szja csökkent, de van helyette ezer más adó :D

Szociknak vége 2013.06.25. 20:35:30

@zengjen a dalunk fajtárs: Persze mert Lenin csak negyedvér zsidó a felsorolásból, míg a többi echt GobbiHilda.

Szociknak vége 2013.06.25. 20:36:13

@MetroGoldwinMayеr: Imádom amikor nicket lopsz kétségbeesésedben.

Szociknak vége 2013.06.25. 20:36:51

@MetroGoldwinMayеr: Nem is az MNO a forrás hanem a Hospodárske Noviny, CZ.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.06.25. 20:37:21

szerencsére nem kell aggódni, mert nincs rá sok esély, hogy ezek leváltják a fideszt

_most_ 2013.06.25. 20:38:24

@MetroGoldwinMayer: "Ha Orbán Viktornak mindazok után, amit az elmúlt három évben tett, mégis sikerülne beindítania a gazdaságot, az a leglényegesebb és legmeglepőbb közép-európai újdonság lenne" :D

Szociknak vége 2013.06.25. 20:40:19

@_most_: Elég meglepő valóban hogy az első negyedévben már lenyomtuk a cseheket GDP növekedésben.

Szociknak vége 2013.06.25. 20:41:19

@MetroGoldwinMayеr: Az nem lehet, ott mindenkiből szappant főztek.

_most_ 2013.06.25. 20:43:48

@MetroGoldwinMayer: jaja, tavaly is sikerült a föld 219 országa közül az előkelő 202-edik helyet elérni gdp növekedés tekintetében, idén bejutunk a 200-ba :D

Szociknak vége 2013.06.25. 20:45:45

@MetroGoldwinMayеr: Orbánnak kéne gatyába rázni a cseh növekedést is?@_most_: Forrás?

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.25. 20:50:20

@Fekete Pestis: és mihályi pétert milyen posztra javasolja bajnai, vagy az mszp? egy darab programot nem láttál ugye? a fideszből indulsz ki, amelyik ingyenes egészségügyet és ingyenes felsőoktatást ígért. és 24 éve ugyanaz a vezetője és úgy 20 éve a programja is (amit kormányon tesz, nem amit ígér és amiért népszavaztat). tehát te fogtad magad és látóként előre megérezted, hogy mi lesz az új kormány és bajnai programja. értem. ez ugyanaz a bajnai, akinek sokak szerint esélye sincs? mert én már komolyan mondom, teljesen össze vagyok zavarodva. hol esélye sincs, hol meg visszajön és olyan dolgokat fog csinálni az mszp-vel, amikről még egy árva szót ki nem ejtett.

zobod 2013.06.25. 20:51:34

@_most_: nem értem ezt a parát, az átlépés önkéntes volt, százezernyien maradtak a rendszerben, bárki maradhatott, aki abban bízik hogy van értelme maradni. Aki visszalépett, az meg a korábbi helyzetnél magasabb nyugdíjra számíthat a felosztó-kirovó pillérből, már ha jut majd. Mivel a nyugdíjkasszák vagyona zöme állampapírban volt, ígyis-úgyis a magyar állam fizetőképességén múlik a társadalmi szinten szervezett ellátás. Vagy gondolod, hogy egy öregedő társadalomban, majd pont a nyugdíjasok érdekei lesznek hátrasorolva? Ha meg összeroskad az egész kupleráj, akkor olyan mindegy hogy állami ígérvényed van, vagy valami hullámvasutazó árfolyamú kamueszközben van az a nyugdíj célú megtakarítás. Talpraesett, boldogulni képes, szüleit nem a francba hátrahagyó kölyök, saját ingatlan(ok), valamilyen mértékű beágyazottság a lakókörnyezeted közéletébe, meg jó egészség hogy idős korodig bírd a munkát. Ez a recept, még Andre Kosztolanyi is a gyerekeiben bízott jobban, nem a befektetéseiben, pedig neki azért érdemes hinni tőkepiaci ügyekben.

Szociknak vége 2013.06.25. 20:51:37

@MetroGoldwinMayеr: A magyar GDP emelkedés 2013 első negyedévében magasabb volt mint a cseh és a német.

Te a 2012es adatot írod, valóban, az 1. OV kormány óta nem előztük meg ezt a 2 oeszágot növekedésben, mostanáig.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.25. 20:54:14

ez meg aztán már végképp összezavarja az embert:

index.hu/gazdasag/magyar/2010/09/14/zarszamadas/

"A jelenlegi előterjesztés rögzíti: az előző kormány a konvergencia program alapját képező makrogazdasági pálya, valamint a nemzetközi szervezetek előrejelzéseit figyelembe véve készült. A GDP-csökkenés alapvető oka a jelentés szerint a külső kereslet szűkülése volt, a közösségi fogyasztás pedig az "Út a munkához" program pozitív hatásai miatt tudott bővülni. 2009 folyamán az ország nettó adóssága 2,9 milliárd euróval csökkent, a folyó fizetési mérleg több mint egy évtizede először ért el pozitív szaldót - sorolja a sikereket az írás.

A pozitív értékelés általános zavart keltett a bizottság fideszes tagjainak körében, akik - miután a szocialisták megköszönték a dicsérő szavakat - cáfolni próbálták a Matolcsy által benyújtott írás főbb megállapításait, több helyen tételesen ellentmondva a kormány hivatalos álláspontjának."

Szociknak vége 2013.06.25. 20:54:30

@_most_: Ez a minusz 1,7% volt a mélypont. Ha nem számítjuk Bajnai minusz 6,7%-át. Azzal 217edikek lennénk. Viszont legalább nőtt az adósság is.

Szociknak vége 2013.06.25. 21:06:57

@MetroGoldwinMayеr: Ne hazudozz, nicktolvaj

www.magyarhirlap.hu/londoni-elemzok-javitjak-a-magyar-elorejelzeseket

Az idei első negyedévi GDP-adatok alapján jelentősen javították magyarországi, ugyanakkor rontották csehországi és lengyelországi előrejelzéseiket szerdán londoni pénzügyi elemzők. - See more at: www.magyarhirlap.hu/londoni-elemzok-javitjak-a-magyar-elorejelzeseket#sthash.UqOeKg52.dpuf

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.25. 21:09:02

@MetroGoldwinMayer: "Ha nem számítjuk Bajnai minusz 6,7%-át." - javaslom, ne számítsuk. mert nem akarunk hazug disznók lenni. ti. nem bajnai tehet a világválságról. viszont miután átadta, már +1,3 és 2011-ben +1,6 volt a növekedés.

vagy nézzük úgy, hogy a dánok is rettenetesen elkúrták, mert náluk meg 5,7%-ot zuhant a gdp 2009-ben a pénzügyi krízis után. sőt, az eu összes országa, mert a 27-ek összesen 4,4%-ot zuhantak ugyanebben az évben.

szabadna érdeklődnöm, hogy mi miért zuhantunk 1,7-et tavaly, miután volt 2 pluszos évünk?

és megválaszolja valaki egyszer, hogy miért jöttök elő úgy 2009 számaival, mintha egyszerűen nem lett volna világválság? mennyire erős az az érvelés, ami a tényeket figyelmen kívül hagyja és sunnyog? ennyire vagy biztos az igazadban, hogy kicsit azért hazudsz hozzá?

Szociknak vége 2013.06.25. 21:09:34

1949-90 kommunista államadósság +67%
90-94 jobbkormány államadósság +20%(87%)
94-98 kommunista államadósság -26%(privatizáció)
98-02 fidesz -5%
02-06 kommunisták MegyóGyur +5%
06-10 kommunisták Gyurnai +22%
10-13 fidesz - 3%

Összesítés JOBBoldal + 12%
Összesítés KOMMUNISTÁK 68% + privatizáció

68 több mint 12

Szociknak vége 2013.06.25. 21:12:42

@balage_81 reloaded: Pontosan, miután átadta. Nagyobbat zuhantunk vele, mint a csehek és a lengyelek ugyanakkor.

Most meg erősebben növekedünk mint a lengyelek és a csehek.

Ezért köszi nem kell Bajnai. Ki mondta hogy nem volt világválság? A nagyobb perspektíva kedvéért ajánlom figyelmedbe előző, EMBEREK vs. KOMMUNISTÁK c. szösszenetemet.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.25. 21:51:29

@MetroGoldwinMayer: tehát egy romló trendet mutatsz pozitívnak és hasonlítod abszolút értéken a cseh és lengyel adatokhoz. anyám....

szerintem ne hirdesd tovább a gazdasággal kapcsolatos hiányosságaid. egy gdp nem azonnal nő, 1 évvel vagy évekkel korábbi döntések vezetnek nagyobb részben a bővüléséhez. példa a mercedes-gyár, amiről még 2008-ban született döntés és most termel igazán. ha te azt hiszed, hogy 2010 és '11 növekedése orbánéknak köszönhető, akkor muhaha. épp azt nem látod, hogy amíg máshol (pl szlovákia, írország, románia, németország) nőni tudott a gdp '12-ben, és nem változtak negatívan a trendek, addig nálunk épp megfordult a és csökkent. matolcsy most életet próbál lehelni a banki hitelezésbe. na szerinted miért?

továbbá a növekedésünk azért magas, mert tavaly az év utolsó harmadában akkorát zuhantunk, mint senki más. ehhez képest nőttünk. de ezt te is tudod, csak elhallgatod, mert te is csak hazudva tudsz vitatkozni, a valóságot elhallgatva. még jó, hogy -1,7% után visszakapaszkodtunk...

már csak -0,3% a szám a tavalyi első negyedévhez képest.

na mentem.

Fekete Pestis 2013.06.25. 22:24:22

@felucca:

"Majd, ha Orbán eltűnt a láthatárról, akkor megbeszéljük, hogy ki a hülye."

látod, én ugyanilyen megfontolásokból szavaznék a fideszre. ("majd ha a baloldal végképp eltünik ...").

Már most mondogatják, hogy el akarják törölni a szektorális különadókat, cserébe viszont emelik az szja-t ( és eltörlik a kvázi 1 kulcsos adórendszert ).

Na igen, ezt tudja a balodal : a jobban keresö bérböl élök zsebében kotorászni, öket gazdagnak kikiáltani, míg az igazán gazdagoknak segít adót csalni (L. Simor adóamnesztiája).

Gratulálok.

Fekete Pestis 2013.06.25. 22:26:42

@balage_81 reloaded:

Na, szerinted miért nincs hitelezés ? na ?
Azért mert az adósságtörlesztés kivonja a tökét.
Na, és szerinted miért van ekkora adósság ? Ki adósította el az országot és mikor ?
na ? [segítek : 2 X 100 napos program és jóléti rendszerváltás. megvannak ?]

Amadeus62 2013.06.25. 22:28:30

@Fekete Pestis:

Azt a narancsbanda is megszavazta elég szépen. Igencsak sárosak ők is, nem kellene mentegetni őket sem. Sőt! Az adósság meg nem igazán akar csökkenni a manyup elbaszása ellenére sem. Sőt!

Fekete Pestis 2013.06.25. 22:29:10

@balage_81 reloaded:

Egyébként miért vagy ilyen ingerült ?
Hiszen úgyis nyer a balodal 2014ben, nem ?
;)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.06.25. 22:30:01

@parttalan: Semmi ilyesmit nem mondtam. De aki korszakváltással kampányol, annak esetleg nem ártana valamit újítania is vagy rosszul gondolom?

Amadeus62 2013.06.25. 22:31:13

Mondjuk leszarom ezt az egészet, ez a poszt már rég nincs a címlapon, szóval itt már nem is koptatom tovább az ujjaimat.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.06.25. 22:33:06

@Fekete Pestis: A 100 napos programok előtt is volt privatizáció a haveroknak és kedvezményes lakástámogatási rendszer súlyos százmilliárdokért.

Fekete Pestis 2013.06.25. 22:34:00

@Amadeus62:

Nézd, én nem mentegetek senkit.
CSak azt mondom, hogy az mszp abban élte ki magát, hogy a jobban keresö, bérböl élöktöl elszedte a pénzt.
Az elitet azt nem érintette, mert egyrészt kb 5 ezer milliárdot elloptak ( ugye a túlárazott autópályák, stb ), m'srészt offshoreoztak. És sajnos nem tudom sajnálni a minimálbéreseket, amikor engem a kommerek alatt 5X% os effektív adó terhelt.

A fidesz is vlsz ugyanezt csinálja, de megtette azt, hogy a középosztályt is lélegzethez juttatta. és már csak ezért is nagy tapsot érdemel.

Adósságügyben : valóban balfasz a fidesz (mondjuk nem kellett volna ajtót csapkodniuk, meg satobbi), de az ösbünt ( ti. hitelböl életszínvonalat finanszírozni, eszetlen módon ) a baloldal követte el. És ezt nem szabad elfelejteni.

Fekete Pestis 2013.06.25. 22:39:16

@Távmunka blog:
Persze, hogy volt.
A 100 napos programok ( meg az utána következök ) kúrták fel az államadósságot a 2002es 8500 milliárdról a 2010es 18.000 milliárdra.

@balage_81 reloaded:
bocs, próbálj már absztrakt módon gondolkodni.
Én nem az oktatás stb politikáról beszélek, hanem az adóztatásról és az újraelosztáról. Engem ez érdekel, mert nem alarok baloldali hobbikat finanszírozni.
És amit mihályi ír, pont az volt 2002 és 2010 között.
Természetesen nem látok a jóvöbe, de a múlt teljesítménye alapján nem illogikus azt gondolni, hogy ezt akarják csinálni.
Feltéve, hogy kormányra kerülnek :D

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.06.25. 22:44:44

@Amadeus62: A MANYUP felélése kísértetiesen hasonlít arra, amikor a 2. világháború alatt elköltötték a nyugdíjrendszer teljes vagyonát. De 80 évvel ezelőtt volt trafikmutyi is, nincs új a nap alatt :)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.06.25. 22:53:21

@Fekete Pestis: 8600 milliárdról ment fel 22000 milliárdra az államadósság. Közben az önkormányzatok adóssága 890 milliárdról 7800 milliárdra ment fel.
A lakástámogatási rendszer nagyjából 1500 milliárd forintot vitt el és közben a lakások száma kisebb mértékben nőtt, mint amennyi lakásra támogatást folyósítottak.

tundrazuzmo (törölt) 2013.06.25. 23:08:50

Lesz korszakváltás, lesz bizony. Ilyen balul sikerült partik után Orbán mérhetően több támogatót fog szerezni. Aztán már semmi sem állítja meg, hogy 2014-ben újra kétharmadot szerezzen.

Én eddig is tudtam, hogy rá fogok szavazni, ez nem kérdés. De sok balos talán most csatlakozik hozzánk, ahogy meglátták a Méta melegítős szocikat melegíteni a kispadon, és elhányták magukat a látványtól.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.25. 23:49:02

@Fekete Pestis: nem próbálok absztrakt módon gondolkodni, mert ugyanoda vezet, ahol te vagy: téves következtetésekhez. miután képtelen vagy 3 baloldali kormányt külön kezelni, csak tolod az elmúltnyolcévezős dumát, ÉS te is elegánsan kifelejted a világválság hatásait, veled már nem vitázom. egyszerűen fideszes vagy, annak minden hátrányával együtt.

majd ha megérted, hogy bajnai nem = gyurcsány és megyó, valamint nem hivatkozol elkúrt évekre, mikor még program sincs, csak bajnai 1 éves ténykedése alapnak, akkor beszélünk. kár, mert egy-két fideszes döntéssel egyet is értek, de azt sem én fogom neked levezetni, miért magasabb a cds-felárunk a csehekéhez képest 2010 óta és ez hogyan befolyásolja az állampapírhozamokat, az adósságszolgálatot és a 750 mrd + 3000 mrd elkúrt állami és imf-pénzből mennyi csuda dolgot lehetett volna még csinálni, ami jó a középosztálynak. das ist alles.

Blickfang 2013.06.25. 23:51:36

@tundrazuzmo: Én ezúttal nem fogok a Fideszre voksolni, mert nagyon sok minden nem tetszik, amit csinált (a lusztráció elmaradása, a Schmitt-fiaskó, a földtörvény, az alkotmányozás _egyes_ mozzanatai). De még így is sokkal jobban muzsikált az elődeinél, szóval szvsz a kisebbik rossz. Remélem, hogy a következő ciklusban értelmezhetőbb ellenzéke lesz, mint ezek a panoptikumból itt ragadt posztkomcsi figurák - akiknek a szereptévesztős performansza szerintem is hathatósan megapasztotta a balos népfront potenciális szavazótáborát.

Blickfang 2013.06.26. 00:04:32

@balage_81 reloaded: "...mikor még program sincs, csak bajnai 1 éves ténykedése alapnak..."

Feltételezve, hogy Bajnai annó bemutatott válságkezelése sikeresnek mondható: mi a garancia rá, hogy hipotetikus hatalomra jutása esetén volna elég politikai ereje levezényelni mondjuk egy Oszkó-féle gazdaságprogramot, egy nagy nehezen összetákolt és a szélrózsa minden irányába húzó koalíció élén, amit semmiféle közös érdek vagy ideológia nem tart össze az Orbán-utálaton kívül? Honnan szerezné meg hozzá azt a biankó szabad mozgásteret, amit a kormányfői évében a válság sokkhatása (és a gyurcsányi elkúrások) biztosítottak számára? Ehhez politikai tehetség kell, Bajnai pedig a legnagyobb jóindulattal is legfeljebb műkedvelő politikusnak nevezhető, aki a politikai porondon csak jámboran baktat arrafelé, amerre a spindoctorai mutatják az irányt.

vlgymir 2013.06.26. 00:06:03

@Blogger Géza: Köszönöm a választ. Bár még nem tudtam meg, hogy ez az emelkedés mitől kapta a "soha nem látott" jelzőt, de ez részletkérdés. Arról nincs valami statisztikád, hogy az árszint hogyan mozog mostanában? Mert szerintem a reálbér mozgását jó pába állítani az árak mozgásával is, hogy megértsük, hogy ez a változás mennyit is számít a pénztárcánknak.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.26. 00:25:20

@Blickfang: ez a bajnai volt az, aki simán elvette az eleve hülyén odaítélt 13. havi nyugdíjat és aláíratta az mszp-vel, hogy vagy támogatják, vagy mennek a levesbe.

ez a szövetség most azon dolgozik, hogy legyen egy közös programja. akkor lenne jogos a kérdésed, ha a "csak" lenne a válaszuk arra, miért kell rájuk szavazni.

a közös program és a személyi kérdések még hátra vannak, ha pedig bajnainak csak a jelöltség lenne a fontos, már rég lezsírozott volna valamit mesterházyval. egyelőre azon megy a huzavona, hogy mit csináljanak és kikkel a köv. 4 évben. nem 1,5 óra alatt állapodnak meg, mint megyó annak idején az szdsz vezetőivel.

Pop40 2013.06.26. 01:41:48

@zobod:

Ennek a jelenlegi helyzetnek köze nincs a régi liberális-szocialista egyezkedéshez.

Jelenleg van egy beágyazottabb szocialista párt, alapszervezetekkel, aktivistákkal, kapcsolatrendszerrel, és egy, csak az ő körükben népszerű miniszterelnök-jelölttel.
Az e14-nél mindez hiányzik, van viszont egy népszerű min elnök jelöltje, aki ráadásul igen széles további rétegeket tud megszólítani, mikor a kérdés csak arra korlátozódik majd, hogy Bajnai vagy Orbán.

Semjénnel való összehasonlítása meg nemhogy értelmetlen, de röhejes. :DD
Bajnai kormányzott 1 évet, a legnagyobb válság idején, jól.
Úgy, hogy az egyik legnépszerűbb kormány az ő akkori kormánya.

Semjén ki a franc, túl azon, hogy jól tud szerencsétlen állatokat halomra lődözni, meg Erdélyben lovagolni?
Ha egyszer csak eltűnne, miben nyilvánulna meg a hiánya? (nemhogy számomra, de még akár Orbán számára is??:DDD)

Pop40 2013.06.26. 01:44:09

@high up!:

Az Ángyán-Melláros résszel egyetértek, támogatom.
A fideszt rühellem, a szocikért, pár arcot kivéve (pl Botka) szintén nem rajongok.

De egy Bajnai-Oszkóval speciel mi bajod?

Pop40 2013.06.26. 01:46:26

@­DezInf:

Ez rém izgalmas, de ettől még nem látom, hogy miért motiválna bármely ellenzéki szavazót ez az időközi komédia (szavazz a függetlenre, hogy a fideszes ne 70, hanem 66 szavazatot kapjon - nagy kaland, tényleg.)

Mi köze ennek egy parlamenti választáshoz, aminek tétje van?:)

Pop40 2013.06.26. 01:52:56

@­DezInf:

"Ahogy a munkanélküliségi ráta is az MSZP alatt nőtt legdurvábban:"

Ja, milyen kár, hogy akkoriban más módszerekkel számolták...

- nem szerepelt benne és nem dobta meg az adatot a közmunka, aminek köze nincs a valódi munkahelyhez
- mivel lecsökkent azóta az álláskeresési járadék folyósításának ideje, a szocik alatt hosszabb ideig volt beregisztrálva a munkanélküli a rendszerben, ezáltal tovább jelent meg munkanélküliként

Mit gondolsz, akinek a munkaügy semmi értelmes javaslatot nem tud mondani évek óta, viszont környékbeli kistelepülésen lakik, így a városba való felutazás több ezer ft, az be fog jelentkezni a munkaügyhöz? :DDD

- Azóta legalább fél millióan elhúztak külföldre, ezáltal szintén nem jelennek meg a rendszerben.

Hja, kérem, így könnyű. Minden zavaró momentumot eltüntetek, aztán megveregetem a kis fideszbolsi vállam, hogy milyen ügyes gyerek is vagyok én... :))

Pop40 2013.06.26. 01:57:13

@Lindalinda:

Más körülmények közt hagynám is a fenébe a hozzád hasonló szellemi nyomorékot, de ez a bekezdés kihagyhatatlan:

"Rengeteg érdek sérül persze a FIDESZ kormányzás óta, de erre nem kell tekintettel lenni, lévén ezek az emberek, szervezetek a balliberális politika kiszolgálói és haszonélvezői voltak. Nyomorogjanak megérdemlik!"

Remélem, nem fogsz nagyon vonyítani, mikor egy következő kormány alatt jó alaposan megtaposnak, és ezzel a szöveggel jönnek majd:

"Rengeteg érdek sérül persze az XY kormányzás óta, de erre nem kell tekintettel lenni, lévén ezek az emberek, szervezetek a fideszes politika kiszolgálói és haszonélvezői voltak. Nyomorogjanak megérdemlik!"

Bár van egy tippem, hogy te, meg a hozzád hasonló bélférgek lesznek a legjobban felháborodva. Hála istennek, ez akkor már senkit nem fog érdekelni. :)

Amúgy az a legszebb, mikor félhülye kormányod azokat tapossa, akik 2010-ben rájuk szavaztak, és ehhez tapsikolnak a hozzád hasonló véglények. :DDDD

Pop40 2013.06.26. 02:04:24

@MetroGoldwinMayer:

"Gazdasági téren vitán felül ügyesebb a fidesz"

Aha. Vitán felül. :D
Már csak meg kéne találni azt, amiben ez megnyilvánul. :DD

"azmeszp szerzett egy csomó ellenséget a saját hülyeségével, a fidesz meg 400ezer potenciális htm szavazót pluszban."

Na ja, úgy elképzelem, milyen szép történet lesz az, ha esetleg 100-200 ezer szavazattal nyerne úgy a határon túliak szavazataival a fidesz, hogy az itteniek le akarták váltani. Mekkora nagy népszerűsége lesz majd a határon túliaknak a hazaiak körében, hogy a nép nyakára ültettek egy olyan kormányt, akit itthon a kutya nem akart... Lesz ám itt nemzeti szeretet, meg megbékélés. :)
Megköszönhetik majd a narancsbolsiknak a feléjük áradó "szeretethullámot", s azt, hogy onnantól kezdve az itthoniak nagyobb fele rühellni fogja majd őket, és joggal.

Pop40 2013.06.26. 02:09:27

@MetroGoldwinMayer:

Bajnai leköszönésekor 265-ön állt az EURHUF árfolyam.
Jelenleg a 290 már igencsak jónak számít, egy ~290-300-as sávban ingadozunk, és a trend nem a forint erősödése irányába mutat.

Ha már hazudunk, legalább ne tényszerű, ellenőrizhető adatról, ha lehet. :)

Pop40 2013.06.26. 02:13:33

@MetroGoldwinMayer:

"A csehek nagy tétben Orbánra fogadnak."

Nosza, vihetik is, az övék lehet, csak vissza ne adják.

Ez amúgy ugye az az ország, ahol a komplett kormány belebukott egy olyan ügybe múlt héten, aminél itthon a fideszesek reggelizés közben is nagyobb törvénytelenségeket csinálnak?

Pop40 2013.06.26. 02:17:49

@zobod:

"nem értem ezt a parát, az átlépés önkéntes volt, százezernyien maradtak a rendszerben"

Ja, miután megzsarolták őket, hogy nem lesz állami nyugdíjuk, teljesen önkéntesen átléptek.

Gondolom, te azt is önkéntesnek neveznéd, ha az ukrán maffia verőembere kést tartana a nyakadhoz, hogy irasd a nevére a házad. Hisz teljesen önkéntesen csináltad, miután szépen udvariasan megkértek rá.

Pop40 2013.06.26. 02:23:58

@Fekete Pestis:

"Ki adósította el az országot és mikor ?
na ? [segítek : 2 X 100 napos program és jóléti rendszerváltás. megvannak ?]"

Ez ugye az a program volt, amit a fidesz ellenzett?
Ja nem, bocs. Nem ellenezte, hanem megszavazta, és sokkal nagyobb összegű béremelést stb követelt.

Amúgy itt látszik a prioritásbeli különbség:
Megyó annak idején béremelésekre fordította a pénzt, Vitya stadionokat épít.

Kinek mi a fontos, ugye. :)

Pop40 2013.06.26. 02:29:51

@Fekete Pestis:

"Én nem az oktatás stb politikáról beszélek, hanem az adóztatásról és az újraelosztáról. Engem ez érdekel, mert nem alarok baloldali hobbikat finanszírozni."

1, Az igen jól látszik, hogy felétek az oktatás "baloldali hobbinak" számít. Meg is van az eredménye. :D

2, Én sem akarok jobboldali hobbikat, mondjuk a vezér stadionjait finanszírozni.

3, E kettő közül épeszű országokban a felsőoktatásba fektetett pénz nem számít hobbinak, persze ott épeszű emberek vezetik a gazdaságot, nem fideszesek. Ők tudják, hogy az oktatásra költött pénz jobban kifizetődik, mint a stadionosdi, persze a fidesznek csak a segghülye biomassza szavazóréteg létrehozása a cél, akik leszavaznak rá minden körülmények közt.
Már csak az a kár, hogy erre a segghülye biomassza szavazórétegre támaszkodva választást nyerni talán lehet, de növekedést alapozni, azt nem nagyon. :)

Pop40 2013.06.26. 02:33:25

@tundrazuzmo:

"Én eddig is tudtam, hogy rá fogok szavazni, ez nem kérdés. De sok balos talán most csatlakozik hozzánk, ahogy meglátták a Méta melegítős szocikat melegíteni a kispadon"

Drága elvtárs, hogy te meg a hozzád hasonló kvalitásúak hová szavaznak, ez eddig sem volt kérdés senki számára. :)))))

Azt viszont el tudom képzelni, hogy azok, akiknek Orbán ellopta az iparágát, a manyupját, szétverte a felsőoktatási esélyeit, stb stb, megnézik a "melegítős szocikat", és aszongyák, ááá, legyen Orbán, igaz, tönkretette az életem, na de melegítős szocikra nehogymár leszavazzak... :DDDD

Csak meg ne lepődj nagyon, ha esetleg az életük szétkúrását mégis fontosabbnak ítélik majd jövőre... :D

Pop40 2013.06.26. 02:38:56

@balage_81 reloaded:

"ha pedig bajnainak csak a jelöltség lenne a fontos, már rég lezsírozott volna valamit mesterházyval"

Túl sok oka nem lehetne rá, hogy csak a jelöltségért csinálja ezt a hercehurcát. Gyakorlatilag bármely nagy cég szívesen látná magánál vezető pozícióban, sokszoros fizetésért, mint amit (akár miniszterelnökként) keresne.
Ha meg ez nem feküdne neki, kimehetne az Usába, egyetemeken tanítani, mint az elmúlt években.

Fekete Pestis 2013.06.26. 08:01:44

@Pop40:
"Ez ugye az a program volt, amit a fidesz ellenzett?"

Ki mondta, hogy helyesen tette ? Senki.

"Az igen jól látszik, hogy felétek az oktatás "baloldali hobbinak" számít."

Ki mondta, hogy az oktatás baloldali hobbi ? Senki. Tessék figyelmesen olvasni, és azt olvasni, ami a szövegben áll.

"Én sem akarok jobboldali hobbikat, mondjuk a vezér stadionjait finanszírozni. "

Ki mondta hogy én akarok ? Útálom a focit és a stadionokra költött pénz pénzkidobás ( pláne hogy a szegedi nagyeneriájú lézer ügyét meg szabotálják, csak mert kommunitsta a polgármester )

"E kettő közül épeszű országokban a felsőoktatásba fektetett pénz nem számít hobbinak,"

mondom, ebben nincs vita. Értelmezve olvas.

"de növekedést alapozni, azt nem nagyon."

ez így igaz.

"Megyó annak idején béremelésekre fordította a pénzt, Vitya stadionokat épít."

Mind a kettö hiba, a magyar feudális lélek terméke.

Ha a kommerek nem fosztogattak volna ( az adórendszerükkel meg a tervezett ingatlanadójukkal ) 3X4 évig, akkor meg is fontolnám, hogy rájuk szavazzak.

@balage_81 reloaded:

"te is elegánsan kifelejted a világválság hatásait, veled már nem vitázom. egyszerűen fideszes vagy, annak minden hátrányával együtt."

gratulálok, ez ám az érv.

"csak bajnai 1 éves ténykedése alapnak, akkor beszélünk."

mondjuk én csak az ingatlanadójára emlékszem, meg is rázott, annyira hogy még mindig emléxem rá.

CDS ügyben részben igazad van. A gond egy része a minösithetetlen stílusból jön, a másik része viszont abbó,, hogy a fizetnivalók nagy részét a fidesz a multikra terheli, és nem szjaval hajtja be a jobban keresöktöl. Kétség kivül, a multik ennek nem örülnek. PPersze ettöl fgtlenül lehetett volna egy koherens gazdaságpolitikát csinálni, ezt nem is vitatom.

Ceterum censeo : a fidesz csökkentette az szja-t : ez nagy gyakorlati és szimbolikus hatással bír. Az mszp ezzel szemben növelte : a gyurcsány 2006ban 4%-os krízisadót vetett ki, a bajnai meg 2009ben bevezette az ingatlanadót. (Miközben ök ott csalták az adót, ahol tudták, L. simor, fittelina, whiskysdoboz, Bálna Eleonóra, stb).

Roma locuta, causa finita.

Pop40 2013.06.26. 08:38:31

@Fekete Pestis:

Nem, nem én olvastam rosszul, hanem te írtad félreérthetően. Ugyanis amit írtál, azokat akár úgy is lehet (sőt, könnyen úgy lehet) értelmezni. De ez lényegtelen.

Innentől kezdve úgy vélem, nincs vita köztünk, mindössze lenne két megjegyzésem:

1, Rém idegesítő ez a kommerezés, igazán elhagyhatnád... Egy félhülye fideszzombitól természetes, de aki képes gondolkodni is (márpedig nálad úgy néz ki, ez is megy) hadd ne kommerezze már le az 1973-as születésű szegedi polgármestert. :DDD Röhejes és szánalmas. 17 volt a rendszerváltáskor. Szerinted mennyire kommer?
Esetében nem a fideszes vezérkar ex-mszmp-s tagjairól van szó, akiknél jogos a jelző.
2, Lehet, hogy mind a béremelés, mind a stadion hiba, (olyan értelemben, hogy kiköltekezel vele) de azért látok egy kis különbséget az orvos-tanár stb bérére fordított kiadás, meg a vezér felcsúti stadionjára fordított kiadás hasznossága között. Te nem?;)

Az adórendszert illető kifogásoddal részben egyetértek, noha a jelenlegi rendkívül torz és igazságtalan, tény, hogy a régebbi igencsak sokat elvont a kicsivel is jobban keresőktől. Valami középutat kéne ez ügyben találni, annak én sem örülnék, ha Bajnai egy az egyben állítaná vissza a régit.

Balt 2013.06.26. 10:28:56

@lyia: "mit tett Bajnai Gordonért - vagy bármely más magyar politikusért, aki haladó, értelmes, felelős, szolidáris, integratív és európai színvonalú politikai programot szeretne megvalósítani"

Nyihihi, hát ez kész! Az a hírös pogrom most van/lesz egyeztetés alatt, mellesleg egyszer már (ugyanezek) próbálkoztak hasonlóval. Az eredmény ismert...

Balt 2013.06.26. 10:40:49

@Pop40: "Másfelől az LMP most azt szenvedi, hogy a szavazói döntő része eredetileg kormányváltást akart, ők nyilván azóta átmentek Bajnaiékhoz."

Ja. Kormányváltást. De már 2010-ben. Ebből kifolyólag csak az ex-SZDSZ- ("Humorista Párt" stb.)-félék csapódtak Bajnaihoz. Akinek (nyilván akaratán kívül) ez az 1 jótéteménye "róható" fel egész életében: ti. hogy megtisztította az LMP-t. (Aztán persze kérdés, hogy így mire viszik. Mert rosszakarójuk van elég, mint az ámbra mutatja...)

Balt 2013.06.26. 10:48:40

@Zigomer Trubahin: No, azért Kunhalmi Ágens is csak a maga helyén érdekes. Elvonatkoztatva attól, hogy a halmait azért én is megsimogatnám, meglepődtem, amikor az életrajzából kiderült: 20 évei derekát tapossa, mert amúgy jól karbantartott 50-esnek néztem. :)

Balt 2013.06.26. 11:02:26

@Balt: 20-as

@Blogger Géza: Jó meglátás. Az igazi botrány (?, inkább szánalom) az, hogy a nyugger poltiszt már bársonyszékben érzi magát, mint a "megújult baloldal" letéteményese.

Balt 2013.06.26. 11:28:59

@Pop40: "Aki közmunkás 47 ezerből tengődik, és azt hallja, meg lehet élni ennyiből is"

Nos, mielőtt tovább terjeszted a hazugságot, nézzük eredetiben:

"A miniszter szerint a Start-programban résztvevők nettó 47 ezer forintot kapnak, ez lényegesen magasabb, mint a korábbi 28 500 forintos bérpótló juttatás. Ha valaki 28 500-ból meg tudott élni, annak nagyon jót tesznek a magasabb összeggel - tette hozzá."

Forrás: fn.hir24.hu/gazdasag/2012/01/26/matolcsy-szerint-mind..

@poszt: Nézzük, mit is ír ugyanerről Tetű W.:
hvg.hu/w/20130626_Lelkesedni_rest

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2013.06.26. 11:32:50

@Balt: 30 éves, de amúgy úgy van, ahogy mondod. Alapos revitalizációs kezelésre lenne szüksége, ezt a gerontokrata MSZP-ben meg nyilván nem kapja meg, tehát csak senyved. Szomorú ez a magyar politika...

Balt 2013.06.26. 11:49:28

@ephart: Te vagy a "kard"-os blogger? Ejnye, pedig már hogy bíztak benned a gyurcsány-bajnaista maszoposok, majdnem, mint a (cikkben citált történés szerint) Fajkasházy Tivadaj által kib@szott Panyi kapitányban, alias véleményvezérben. :) Há' mi lesz így szerencsétlenekkel, ha az eddigi ráutaló magatartás helyett faképnél hagyjátok őket...? :))

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.26. 11:52:06

@Fekete Pestis: "a fidesz csökkentette az szja-t" - a fidesz 750 milliárdot költött állami cégvásárlásokra: mol, rába, e-on. várnám az okfejtést, hogy ettől vajon miért jobb nekünk és valóban sürgős volt-e.

ezen felül a cds-felárak miatt 555 milliárd ment ki az ablakon de most is átlag 2%-kal magasabb áron adunk el államkötvényt, mint a szlovákok, csehek, és úgy 1,5%-kal, mint a lengyelek. ez a fidesz-politikájának ára, amit ha gyurcsány lenne a miniszterelnök, már kivetítőkön kérnének számon a blaha lujza téren. ez itt kérem százmilliárdokat jelent.

ja és buktunk újabb százmilliárdokat a forint árfolyamának gyengülésén, ami egyfelől kicsinálja a dev.hiteleseket és visszaveszi a fogyasztásukat, másrészt felértékeli az államadósságot.

ez a kormány sacc per kb 1000 milliárdot vett ki tök fölöslegesen a zsebünkből. ebből futotta volna kb az összes politikai céljára megszorítások nélkül, lehetett volna szja-t csökkenteni és nem adóztatni a multikat, amiből nem lett volna recesszió. röviden, tömören.

Balt 2013.06.26. 11:56:43

@J.László: Igen, ez az ő szempontjukból logikus, de az - újabban saját hangján (is) megszólaló - Konrád és tsai ezt nem fogják annyiban hagyni. Sztem lesz összefosás, sőt, Gyurcsány is benne lesz, mégpedig előkelő helyen a listán. Ma reggel láttam a Mokkában, semmi szándéka nincs lemondani a mandátumról.

Balt 2013.06.26. 11:57:33

@J.László: Persze ettől függetlenül (sőt, annál inkább) van esély akár az újabb Fidesz 2/3-ra is.

Balt 2013.06.26. 13:25:01

@Pop40: "Mekkora nagy népszerűsége lesz majd a határon túliaknak a hazaiak körében"

Ne ragozzuk a dolgot, te mindettől függetlenül most is rühelled őket.

Balt 2013.06.26. 13:29:01

@Pop40: "Ha meg ez nem feküdne neki, kimehetne az Usába, egyetemeken tanítani, mint az elmúlt években. "

Nyihihi, b+, a 3 hónap kiképzésre gondolsz a bobhoskinson, ugye, ahol megkapta az instrukciókat (meg a menázsit) Ch. Gatitól és tsaitól?

Balt 2013.06.26. 13:30:48

@Balt: Ez jobb, mint Bokros panama kalapján a bokréta. :))

Pop40 2013.06.26. 13:57:38

@Balt:

2010-ben is, de 2012-ben pláne.

Az LMP jelenleg akkor marad bent, ha megnyeri magának azokat, akiket legutóbb a konferenciáján már csábítgatott: Ángyánt, Sólymot, Chikánt, stb.
Ha nem, így jártak.

Ja, rosszakarójuk van bőven, elég csak a fideszes majmokat megnézni. :)
Ezerrel savazták őket, mikor 3 éve bekerültek, el lettek mondva mindenféle szdsz-utódpártnak. A szakadásnál kárörvendően vigyorogtak, és hátba veregették őket, hogy milyen fasza gyerekek - mondjuk ez már az LMP hibája, ha ilyen hulladékok kezdenének bratyizni velem, elgondolkodnék, hogy valamit rosszul csinálhatok.
Nem baj, az LMP lényegi része Bajnai mellett bekerül, ez a lényeg, a többi meg vagy kezd magával valamit, vagy nem.

felucca 2013.06.26. 13:59:44

Itt le vagyon írva az elég elborzasztó jövőkép, ha a valaki csak a számokkal való lövöldözéshez ért:

index.hu/gazdasag/2013/06/19/mar_jovore_elszallhat_a_koltsegvetes/

Pop40 2013.06.26. 14:00:03

@Balt:

Kunhalmit? 50-esnek?

Érdekes kategóriájú csajokkal kerülhettél eddig kapcsolatba.... :DD

Pop40 2013.06.26. 14:02:50

@Balt:

Legalább a saját pártod baromságaival tisztában lehetnél. (Bár tény, ez a fidesznél nekem sem lenne könnyű.)

www.youtube.com/watch?v=Y3o1Uqbjyac

Pop40 2013.06.26. 14:06:08

@Balt:

Ja, olyannyira, hogy rokonaim élnek kint.

Én azokat rühellem, drága elvtárs, akik megosztják őket. (Bár eddig szerencsére nekik több eszük volt, mint az itthoniaknak, és mind Szlovákiában, mind Romániában megmutatták a ló szaporítószervét a fidesz összegründolt pártjainak.)

Pop40 2013.06.26. 14:11:01

@Balt:

Nem, arra, mikor összetarhált magának valamelyik egyetemen egy díszdoktorit, hogy kihaknizhasson az usába, mert a csúnya gonosz usákok magasról szartak a fejére, és az istennek nem akarták meghívni oda (sem).

Ja, bocs, ez nem Bajnai, hanem Orbán. :)

A támogatáson Bajnai esetében én is fel vagyok háborodva. Hogy merészel amcsi pénzt elfogadni, ahelyett, hogy lopott magyar közpénzből kampányolna, mint Orbán, érthetetlen. Cúna gonosz Bajnai.

felucca 2013.06.26. 16:50:19

@Balt: Erre természetesen van esély. De ezen örömködni focirajongói mentalitás. Amikor van egy kiválasztott sapatod, és te annak drukkolsz. Tök mindegy, hogy milyen hülyék, vagy okosak, te örülsz a győzelmeiknek és sírsz a veszteségeiken.

Amíg ez így marad, addig ennek az országnak reszeltek. Az újabb Fidesz 2/3 nem azt mutatja, hogy milyen jók voltak a kormányzásban, hanem azt, hogy mekkora hülyeségre vevő az istenadta nép. Én nem akarok ezzel a néppel egy országban élni. Fúj.

Balt 2013.06.26. 17:39:39

@felucca: Stimmt. Én sem akarok azzal, amelyik álságos xenofób kampányt folytat a saját fajtája ellen (lásd 2004).

Én örülök, mert végre az aktív, családos réteg a preferált.

Blogger Géza 2013.06.26. 19:32:24

@balage_81 reloaded:

A Tárki adatai szerint júniusban kismértékben nőtt a Fidesz–KDNP és az MSZP szavazói bázisa, ezzel együtt csökkent a bizonytalanok és a pártválasztásukat eltitkolók aránya.

A pártot választók között a Fidesz–KDNP népszerűsége 48 százalék, a szocialistáké 24. A Jobbik 13, az Együtt-PM 7, az LMP 5, a DK 2 százalékon áll.

index.hu/belfold/2013/06/26/tarki_fidesz_kdnp_26_mszp_13/

Szóval egyáltalán nem fantázia az, hogy az LMP a parlamentbe kerül, és hogy a bizonytalanok számának a csökkenése leginkább a Fidesz táborát növeli.

Pop40 2013.06.26. 23:49:29

@Balt:

Na ja, ami azt illeti, Simicska elég aktív.
süti beállítások módosítása