Itt is megtalálsz minket.

HTML

Mi ez itt?

Nem vagyunk múlt nélkül. 2008-2009-ben papírlapot adtunk ki Győrben, most pedig felköltöztünk az internetre, mert még maradt bennünk mondanivaló. Minden hozzászólásnak örülünk, a posztok szerzőik álláspontját tükrözik, nem a kollektíváét.

Papírlapot? Tényleg?

Tetszik?

Erről beszélünk

Nem, komolyan, esküszünk, hogy csak gyengeelméjűek vagyunk!

2015.03.15. 01:38 | Írta: Lakner Dávid

201503147.jpg

Nagyszerű hetet zárunk a Jobbik szempontjából, érezni, hogy már közeleg a végleges középre nyitás, hamarosan a párt tényleg eljuthat a kölyökvizslák szintjére, ha hasonló lelkesedéssel és őszinteséggel folytatja ezt a mérséklődés-dolgot.

Ne menjünk vissza Ádámig, Éváig és Kötél Jánosig, nézzük csak az utóbbi napok termését.

Először volt ugye a Jobbik és az Országgyűlés alelnöke, aki egy hangfelvétel tanúsága szerint nem is oly rég Orbán Viktor származását ecsetelte egy szekszárdi eseményen, illetve ilyeneket és ehhez hasonlókat mondott:

"Azért jó, hogy van egy Betyársereg, azért jó, hogy van a Hatvannégy Vármegye, mert ők megtehetik azt, amit én nem tehetek meg bent a Parlamentben, mert nekem arra kell figyelnem, hogy az egyszerű helyi polgár is, akiben mondjuk semmi nemzeti érzés nincsen, mégis azt mondja, hogy szimpatikus ez a Jobbik, rá fogok szavazni. Nem könnyű dolog. Én magam szívesebben lennék harcos továbbra is, meg aki ezen a területen mozog, úgyhogy jön helyettem más, aki csinálja helyettem így is."

A hangfelvétel nyilvánosságra kerülése után aztán Sneider magyarázkodásba kezdett: mint mondta, nem is ő cigányozott először, hanem az MSZP-sek. Meg aztán az ember egy ilyen beszélgetésen szabadabban fogalmaz, "bizonyos kötőszavakat nem mindig tesz bele" a mondatba.

Az alelnök az Egyenes Beszédben is érdekes kijelentéseket tett: állítása szerint nem ismeri a Betyársereg eszméit, ezért nem tudja, egyetért-e azokkal vagy sem. De a legszebb kétségkívül az volt, amikor egy Hitler-tetoválásos aktivista kapcsán Sneider úgy vélekedett: "ez egy tipikus példája annak, hogy ha a magyar állam nem tartja fenn a rendet Magyarországon, akkor hová fajulhat mindez." A jobbikos politikus szerint ezért kell rend, hogy ne kelljen ilyen szervezeteknek létrejönniük.

Zseniális. Mondjuk, Sneidernek valójában igaza is van: ha tényleg rend lenne, nem jöhetnének létre ilyen szervezetek sem, mert azt a magyar állam valamiképp megakadályozná. Csak aztán ugye jönne is a siránkozás radikáliséktól, hogy hát szólás- és gyülekezési szabadság meg véleménynyilvánítási jog: tudják, ezek a béna, liberális demokráciákban tiszteletben tartott elvek, amiket már annyira vissza kéne szorítani jobbikosék szerint a REND érdekében.

Aztán jött a tapolcai képviselőjelölt, Rig Lajos, akit a Pesti Srácok támadott be azzal, hogy egy SS-jelmondatot tetováltatott magára. Konkrétan a "Meine Ehre heißt Treue" magyar változatát, ezt: "Becsületem a hűség."

Rig a PS kérdésére azt válaszolta: nem tudja, ez mit jelent. "Magyarul ez egy SS-mondat?" - magyarázkodott továbbá, hogy aztán a Jobbik egy közleményben tisztázza a dolgot: "Rig Lajos felhatalmazása alapján írjuk le, hogy testén négy különböző helyen négy különböző tetoválás van: az egyik egy hun lovas figura, a másik egy székely rovásírásos szöveg, a harmadik egy Árpád-sávos pajzs, a negyedik meg a házasságkötésére emlékeztető szöveg a „hűség" és „becsület" szavakkal. A két szó egy nonfiguratív, szív alakú mintával van összekötve, és az esküvőjének dátuma szerepel alattuk: „2011.06.25."

Aztán itt van a mai nap győztese, Kulcsár Gergely, aki 2011-ben e-mailben tájékoztatta arról rossz helyesírással harcostársait: beleköpött a Duna-parti, zsidó származású magyar állampolgárokra emlékező cipőkbe. Kulcsár a megjelent cikkek szerint ezt írta levelében: "Kedves Harcostársak! Ma délután egy kis feltöltődésre vágytam, ezért meglátogattam a Duna parton, a képen látható vidám helyet. A kép a cipőbe köpés után készült :) Mindenkinek ajánlom, hogy ha szomorú vagy fáradt, látogasson el ide, meg jön a kedve folytatni a munkát, amit őseink sajnos nem fejeztek be. Kitartás! Gergő"

És vajon mit írhattak minderre a tisztelt harcostársak? Hogy "ikszdé"? Hogy "LOL, nagy vagy, Gergő?" Ahogy a Kettős Mérce felhívta rá a figyelmet, eddig legalábbis nem tájékoztatták arról a nyilvánosságot, mi volt anno a kedves harcostársak reakciója.

A mostani ismert: Mirkóczki Ádám szerint Kulcsár "megbánta a tettét, amit hirtelen felindulásból követett el." Mirkóczki szerint a Jobbik "elítéli és vállalhatatlannak tartja ezt a cselekedetét, de tekintettel arra, hogy egy négy évvel ezelőtti magánlevelezésről van szó, amit a képviselő meg is bánt, a magunk részéről lezártnak is tekintjük az ügyet."

Srácok, ez már tényleg annyira kínos. Rig Lajos nem tudja, mi az, hogy "becsületem a hűség"? A házasságkötése alkalmából tetováltatja magára ezeket a szavakat? Sneider Tamás nem ismeri a Betyársereg eszméit? Kulcsár hirtelen felindulásból beleköp a cipőkbe, lefényképezi magát és a munka folytatásáról ábrándozik? És hogy ő mindezt megbánta?

Tényleg annyira vállalhatóbb idiótának, gyengeelméjűnek tűnni, mint szimpla rasszistának, nácinak?

Ne már, srácok, ha már lefényképezitek, kiposztoljátok, magatokra varratjátok, kimondjátok, legalább utólag ne játsszátok már a tízéves hülyegyereket, aki nem tudta, hogy nem is szabad a falra graffitizni, meg amúgy sem ő volt, és egyébként is csak belerángatták, mert nagyon nehéz időket élt át. Ez így annyira nevetséges. A tartalmi mérséklődést már úgysem hiszi el senki, főleg nem ezzel a kontenttel. (Aranyos jókisfiúnak meg felesleges tűnni, ha a tartalom marad, ami. Úgyis hazugság lesz az egész.)

(Fotó: dkp.hu)

101 komment · 3 trackback

Címkék: Jobbik Sneider Tamás Mirkóczki Ádám Kulcsár Gergely Rig Lajos

A bejegyzés trackback címe:

https://alternativa.blog.hu/api/trackback/id/tr847270565

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2015.03.18. 12:13:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Tóbiás befőtt megpróbálta eltenni Orbán nagymamát 2015.03.15. 19:40:49

De a nagyi résen volt, és odacsapott a fakanállal a szemtelen befőtt kezére. Az MSZP ma nem ünnepelt. Szégyellték volna a várhatóan 200 fős ünneplő tömeget, amit mozgósítani tudtak volna, ezért nem tartottak március 15-én központi megemlékezést? Vagy ...

Trackback: Szigetvári Viktor a barikádokra vezetné a népet 2015.03.15. 19:38:15

"El kell söpörni Orbán rendszerét!" - mondta, és forradalmat hirdetett a nemzeti ünnepen. Nem viccelek, tényleg. Azt nem írja az Origo, hogy mivel alapozott a mérhető szavazóbázissal nem rendelkező mikropárt elnöke a harcos szónoklat előtt, de én úgy ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rudi Kató 2015.03.15. 17:54:27

Ti fogtok égni mint a reichstag amit felgyújtottatok!

röf 2015.03.15. 18:45:59

Ha jól látom, az eddigi megtervezett, hisztérikus műrettegést lassan felváltja a valódi ....

_most_ 2015.03.15. 18:59:07

egyébként vicces, hogy ezek után van képük kikérni, ha náci pártnak nevezik a jobbikot, az lenne a megoldás ha minden nácinak lenne a homlokára egy horogkereszt vésve, így nem tudnák letagadni :D

Bafana 2015.03.15. 19:08:05

Dávid, csillagom! Az nem veri ki a biztosítékot nálad, hogy a DK-s Rózsa Mihály egy millió jobbikos szavazót szeretne felakasztani? Képzeld, mi lesz itt, ha hatalomra kerül ez a demokrata? Várom a fölháborodott írásodat erről is. Csakhogy a kettős mérce árnyéka ne vetüljön rád. Vagy a felháborodás szelektív?

Punxsutawney Mormota 2015.03.15. 19:16:46

@Bafana: Blablablablabla

1.) Csak álmodnak egymillió szavazóról

2.) Ez pont ugyanakkora városi (hazug) leganda, mint az állítólagos Schweitzer-beszéd a Parlamentben stb.

Összefoglalva, egy szépírónk szavaival élve: Uram, maga egy marha!

Persze soha ki nem fogja találni, hogy ezt ki írta és melyik lektűrjében, mert ugye Ön, mint tisztavérű szkíta, szittya leszármozott - gyakorlatilag Jézus másodunokatestvére - soha az életben a kezébe nem venne egy mocskos zsidó könyvét.

Tudományos libsizmus 2015.03.15. 19:18:39

@Punxsutawney Mormota:
Ön mindenhova ezt a hozzászólást kopizza be, maga marha?

Traktoros lány 2015.03.15. 19:22:53

@_most_: És még? Sárga csillagot nem kéne? :)
Szerintem lenne átfedés és az legalább érdekes lenne...

tisztapista 2015.03.15. 19:23:29

Kulcsár nem köpött, hanem csak a nyálát csorgatta, hogy másoknak ilyen jó cipőik voltak. Neki s elvbarátainak csak a bakkancs jutott.

Punxsutawney Mormota 2015.03.15. 19:24:33

@Tudományos libsizmus: Mindenki érdemei és szellemi képessége szerint kap.

Bafana 2015.03.15. 19:37:08

@Punxsutawney Mormota:
1. A választási eredmény szerint 983.476 jobbikos szavazó. Vagyis közel egy millió DK szerinti akasztanivaló magyar ember.
2alfahir.hu/felakasztana_a_jobbikosokat_a_liberalis_polgarmesterjelolt
Tehát óvatosan a jelzőkkel, kis péniszkalap, én tényeket írtam!

zobod 2015.03.15. 19:47:30

Teleki László mszp-s államtitkár úr 2009-ben kiszivárgott dolgozata óta köztudott, hogy az mszpnek stratágiai kérdés volt, hogyan lavírozzanak, hogy ne taszítsák el maguktól rasszista szavazóikat. A jobbik is ugyanezt teszi, a ballib média segítségével, országos hírveréssel, főoldalas cikkeket kapva igyekszik nyugtatni a rasszista bázist, hogy a néppártosodás nem jelenti azt, hogy a kemény magot leírnák.

mortullus 2015.03.15. 20:08:37

@Bafana: Furcsák ezek a zsidók. Izraelben arabokat akarnak lefejezni, Magyarországon meg magyarokat felakasztani.

Ms Diane Choksondik 2015.03.15. 20:13:16

ez egy undorító cselekedet volt

mortullus 2015.03.15. 20:13:49

@Ms Diane Choksondik: Mi? A bronzcipők fényesítése?

Tudományos libsizmus 2015.03.15. 20:18:46

@Punxsutawney Mormota:
"1.) Csak álmodnak egymillió szavazóról"

A Jobbik a 2014-es országgyűlési választásokon 1 020 476 darab listás szavazatot kapott (hu.wikipedia.org/wiki/2014-es_magyarorsz%C3%A1gi_orsz%C3%A1ggy%C5%B1l%C3%A9si_v%C3%A1laszt%C3%A1s).

Ms Diane Choksondik 2015.03.15. 20:20:41

@mortullus: 2015.03.15. 20:13:49

nézd, én nem szeretem a kettős mércét. ha elvárom, h tiszteljék a keresztet, akkor azt is elítélem ha más vallás szakrális dolgait cseszegetik. ráadásul azok a zsidó emberek akiknek emléket állít az a pár cipő kurvára nem tehetnek semmit gázáról, a palesztínokról, a vörös terrorról. ha annyira tökös a képviselő úr akkor menjen ki izraelbe és csinálja ott a picsáját.

Arcade Macho 2015.03.15. 20:30:21

"Tényleg annyira vállalhatóbb idiótának, gyengeelméjűnek tűnni, mint szimpla rasszistának, nácinak?"

igen pontosan!!!
mert az esetek azok 4-5 eve voltak ez a nyilatkozat meg most
a kulonbseg annyi hogy egy metroszekszualis(szerintem meg szimplan csak buzi) nyalas tetu tobb szavazatot hozott a kiskutyas buzulasaval mint az egesz part a naculassal korabban

mortullus 2015.03.15. 20:31:31

@Ms Diane Choksondik: De azok csak bronzcipők és nem egy vallás szakrális "dolgai".

Bafana 2015.03.15. 20:42:56

@mortullus: Nem csak lefejezni akarnak a kiválasztottak, hanem atombombát ledobni Németországra és Iránra!! Az elhatárolódó kórus ezúttal is kussolt, mint fekália a gazban:
kuruc.info/r/4/140698/

Ms Diane Choksondik 2015.03.15. 20:46:40

@mortullus: 2015.03.15. 20:31:31

e logika alapján akkor a Don csak egy folyó, és nem a magyar honvédség tragédiájának helyszíne. elfogadom ha te így gondolod, én másként. nekem a Don nem csak egy folyó

exterminador 2015.03.15. 20:50:51

@Bafana: most mi van? Az úriember hasonló ideológiai állásponton van, mint ti. Jah, hogy Izraelben? Attól még eszmetársatok. Szélsőjobbos.

Tudományos libsizmus 2015.03.15. 21:02:32

@Bafana:
Nem semmi. Azonban - józan ésszel legalábbis - érthetetlen, miért szúrja a szemüket Németország. Hiszen hason csúsznak előttük. Az mindenesetre hozzájuk méltó arcátlanság lenne, ha a grátisz német építésű tengeralattjáróikról indítanák nekik az atomot.

♔bаtyu♔ 2015.03.15. 21:07:41

@Bafana: "Dávid, csillagom!"

Ezen eldobtam a kólámat:))))))

mortullus 2015.03.15. 21:21:16

@♔bаtyu♔: a hónap megszólítása :))

Punxsutawney Mormota 2015.03.15. 21:23:22

@kuki123: HÜLYE - így írják helyesen, nagymagyarkám. Weörös Sándort utánozva: HÜJE

mortullus 2015.03.15. 21:31:06

@Bafana: Németországot nem értem. Évtizedek óta nyalják a zsidó seggeket. Ez még atomot dobna nekik...

Pedig Berlinben felhúztak egy múzeumot, ahová a tel-avivi zsidók járnak csodálkozni :)

divany.hu/stilfuresz/2015/03/14/a_berlini_zsido_muzeum_mindannyiunkrol_mesel/

(amúgy borzasztó ez a Steiner cikk)

Csodálom, hogy Magyarország kimaradt ennek a seggfejnek a cikkéből.

Tudományos libsizmus 2015.03.15. 21:31:14

@Punxsutawney Mormota:
És nála mi újság? Számolni megtanultál már?

Tudományos libsizmus 2015.03.15. 21:31:43

@Punxsutawney Mormota:
És nálad mi újság? Számolni megtanultál már?

Bafana 2015.03.15. 21:56:35

@mortullus: "Csodálom, hogy Magyarország kimaradt ennek a seggfejnek a cikkéből."
Én meg csodálkozom, hogy csodálkozol :)
A nagykoalíció nálunk tökéletesen működik bozonyos kérdésekben. Íme a tökéletes példa, hogy a kurucékat mért akarják megszüntetni a tolerancia bajnokai.

Punxsutawney Mormota 2015.03.15. 21:59:41

@Tudományos libsizmus:
Tudod, ez legyen a legnagyobb sikered! Benéztem, beismerem... Megkavartam az önkormányzati választásokkal. Tudod, köztem és köztetek az a legnagyobb különbség, hogy beismerem, ha tévedtem.
Remélem sikerült egy szép éjszakát szereznem neked :D

mortullus 2015.03.15. 22:03:25

@Bafana: Mármint, hogy csak Iránra meg Németországra dobatna bombát Chen Ben Elijahu. Magyarországra ezek szerint nem dobna? :)

Amúgy teljesen igazad van, ezekről a megnyilvánulásokról semmit sem hallanánk, ha nem lenne kuruc, alfahír, echtov stb.
Lieberman lefejezéses kijelentéséről is nagyszerűen hírt adott a magyar újságírás...

N. Barbie 2015.03.15. 22:06:27

@Punxsutawney Mormota: Milyen aranyos, mikor egy elírásért máris indul a nagymagyarozás :D De látom, neked mindegy mi csak lehessen ócsárolni, kifigurázni, viccet csinálni a magyar hagyományokból. De ha én ugyanezt teszem pl a zsidó hagyományokkal akkor persze náci vagyok. Te szellemi fegyvertelen, te :D
De persze arról mélyen kussolsz, hogy milyen orbitálisat hazudtál a Jobbik szavazóinak számáról, aztán persze mióta belinkeltek pár tényt, azóta kussolsz róla :)

Punxsutawney Mormota 2015.03.15. 22:13:37

@N. Barbie: Az olvasás hasznos dolog, Barbieka. Kettővel fentebb.
Ja, ha náci vagy, vállald fel! Ha szittya, vállald fel. Ha tévedsz, ismerd be.

Én nem hazudtam. Csak tévedtem. Elismertem. Ez emberi dolog. Beismerni a tévedést: Isteni érzés.

Nem kussolok lelkem. Csak éppen van néhány gyerekem, akiket előbb ágyba kellett tuszkolnom. Tudod, fürdés, fogmosás, mese olvasás, Talmud-tanulmányozás :D :D :D

Most már van rátok is időm, Galambocskám.

Tudományos libsizmus 2015.03.15. 22:14:20

@mortullus:
Ja. Mint a Csintalan és a cipőevés. Szép lassan, adásról adásra csak kiderült, hogy Perez vagy ki, szó szerint azt mondotta volt, amit a kuruc lehozott.

Lacdelo 2015.03.15. 23:24:17

Ez Magyaroszàg szègyene, hogy egy nyíltan nàci Jobbikra 1 millió ember szavaz ès ez Magyaroszàg 2. legnagyobb pàrtja. A következő 10 èvet màr jó esèllyel bebuktuk, hiszen a legrosszabb esetben jön egy Fidesz-Jobbik koalació. Lassan màr Albània is jobban teljesít.

A magyar tàrsadalomnak nagyon meg kellene ràznia magàt, hogy a korrupt, inkompetens, illiberàlis jobboldaltól megszabadulhassunk.

Lacdelo 2015.03.15. 23:36:06

Jobbik gazdasàgilag tönkre fogja tenni Magyaroszàgot.

A baloldal csak úgy lehet kormàny kèpes, ha a Jobbik szavazóinak elmagyaràzza, hogy a Jobbik tönkre tennè a gazdasàgot. Egy nàci pàrt àltal vezetett orszàgba, ki az az idióta aki befektetne pènzt? A maradèkot is kivonnàk. Ràadàsul ezek az idiótàk mèg az EU-ból is kiakarnak lèpni.

A baloldal a Jobbik szavazói visszaszerzèse nèlkül sose fog vàlasztàst nyerni. A baloldalnak a Fidesz helyett csak ès kizàrólag a Jobbikot kellene kritizàlnia. Jobbik alatt a munkanèlkülisèg minimum megdublàzódna, Ft beomlana.

A Fideszt màr az orszàgban csak az az elvakult 2 millió hívő tàmogatja, akiknek a hàtàn fàt is lehetne vàgni. Ha kell Orbàn parancsàra Putyin seggèt nyaljàk.

vénkujon 2015.03.16. 00:07:59

a cica-jobbik maga a fidesz.:D kedvezs nemzeti radi embertársaim...csinálhattok egy új pártot. :D

vénkujon 2015.03.16. 00:13:15

egy szép köpést meg minek megbánni?? szerintem attól lesz valaki gerinces magyarember, hogy vállalja a dolgot...

2015.03.16. 00:36:35

@Bafana: " 983.476 jobbikos szavazó"

Genetikai hulladék náci. Ebből 980 ezer sima szavazó, a maradék 3476 pedig valódi nyomorék náci párttag. 900 ezer amúgy is volt mszp szavazó, tehát az a hülye dk-s csak pár ezer turulmajmot tudna fellógatni. Csakhogy kár lenne, mivel ezeket életfogytiglan kényszermunkára kellene ítélni. Vagy megtagadják a hitüket és elvégeznek legalább 8 osztályt... Ja, és felesküsznek a magyar népnek, hogy soha többé nem árulják a hazát az oroszoknak.

Lacdelo 2015.03.16. 00:41:02

A Jobbik az EU-ból kilèpès utàn, hozzàcsatolnà Magyaroszàgot az oroszokhoz. A Jobbik a hazaàrulók pàrtja.

Ms Diane Choksondik 2015.03.16. 05:47:48

@Lacdelo: 2015.03.15. 23:36:06

fura lenne ha az a "baloldal" magyarázná el, h tönkreTENNÉ az országot amelyik tönkreTETTE

Lacdelo 2015.03.16. 07:35:37

A gazdasàgi vàlsàg tett be az orszàgnak, míg az Mszp túlköltekezte magàt, mentsègère szólva legalàbb szociàlis kiadàsokra, meg autópàlyàkra ment el a pènz.

Most a jobboldal a szegènyeket belelökte a szakadèkba, míg a gazdagokat mèggazdagabbà teszi. 1 kulcsos adó, több1000 mrd-os korrupció.

Ezen felül Putyin seggèt nyaljàk. Undorító banda. Jó èrzèsű, erkölcsös ember nem szavaz ràjuk.

Lacdelo 2015.03.16. 07:37:13

Akinek nincs semmije az annyit is èr. Làzàr Fàcànvadàsz Jànos

Sexual Harassment Panda 2015.03.16. 07:47:37

@Lacdelo: a jobbik nem fog kormànyozni.
Ugyanis a 30 felettieknèl rosszul àll, nyuggereknèl főleg, ès Budapesten is .
Nyuggerek/Pest nèlkül nincs kormànyalakìtàs.

Lacdelo 2015.03.16. 07:49:17

Bàrki aki azt gondolja, hogy a Jobbik alatt majd a gazdasàg beindul az egy kibaszott idióta. A cigànyozàson, zsidózàson ès buzizàson kívül semmihez sem èrtenek. Egy rakàs Skinhead, akik mertek nagyot àlmodni.

Oroszoknak eladnàk Magyaroszàgot, mivel az EU-ból kilèptetnènek minket vagy kirugnak minket (teljes joggal). Hazaàruló Jobbik.

Lacdelo 2015.03.16. 07:53:24

@Sexual Harassment Panda:

A Fidesszel fognak, akkor amikor majd szüksègük lesz rà beveszik őket a kormànyba. Nincs semmi ideológiai különbsèg a Fidesz ès a Jobbik között. Màr most is nagyon gyakran együtt szavaznak.

Sexual Harassment Panda 2015.03.16. 08:00:33

@Lacdelo: dehogy lesz fidesz/jobbik.
Kizàrt .

Bafana 2015.03.16. 08:16:10

@Lacdelo: @Jules Verne: Őrizzétek meg nőiességeteket! Nem fog a Mars a Földnek ütközni, ha a Jobbik hatalomra kerül.
Ha eltüntetnétek, felakasztanátok, likvidálnátok a jobbikos szavazókat, szimpatizánsokat, akkor ki fog itt dolgozni, adót fizetni? Ki fog nektek segílyt adni? Ki fog titeket eltartani?
Amúgy sem vagytok valami vonzóak, úgyhogy egy picit próbáljatok nőiesebben viselkedni vagy megmaradni annak!

gigabursch 2015.03.16. 08:47:18

@Ms Diane Choksondik:
Ez érdekes és tanulságos megközelítés.
Megjegyzem.
Köszi.

gigabursch 2015.03.16. 08:55:20

@Jules Verne:
Barátom, attól hogy ész nélkül, fröcsögve nácizol, még nem tűnsz okosabbnak, sem bölcsebbnek.
Sőt! Az ilyen megnyilvánulások nemhogy ártanának, hanem valójában csak használnak a Jobbiknak és a szavazótáborának.
Tehát ha sokat nyomjátok ezt a stílust, még az is előfordulhat, hogy lesz kétmillió szavazat is a Jobbik számára rövid időn belül.

De hogy értsd miről van szó, érdemes körülnézni merre, miféle elemzések futnak. Itt van pl. egy tanulságos írás:
www.hidfo.net.ru/2015/03/11/rutinkampany-jobbikos-gyozelem-ellen

Hozzá kell tegyem, hogy Dezső András ha valamit megjelentett, abban egyszerűen ordít, hogy nem lehet bízni. Alsóhangon a srác úgy néz ki mint a cia és az fb1 meleglobbi szárnyának képviselője, s innentől kezdve gyakorlatilag hiteltelen olvasok széles tömege előtt.
Elolvassák, értelmezik, de attól még hiteltelen.
Na ezen kéne elmerengenetek.

♔bаtyu♔ 2015.03.16. 08:59:20

@gigabursch: Hagyd már, ez valami nagyon ostoba mszp-s köcsög, aki legalább húsz nickkel nyomul és úgy csinál, mintha tömeg lenne.

Ezzel te egészen biztosan nem fogsz normális vitát folytatni.

Küldd el nyugodtan az anyjába, azt szereti.

2015.03.16. 09:00:17

@vénkujon: Bizony, hisz a new yorki nigger sem bánta, amikor a cipőre köpött, és suvickolta.

♔bаtyu♔ 2015.03.16. 09:02:53

@mortullus: Az tény, hogy kevés kirekesztőbb nép van a zsidónál, ami amúgy nem lenne probléma, ha nem ezért basztatnának folyamatosan bennünket.

Sok minden nem szeretnék lenni, de pld. arab - izraelben nagyon nagyon nem.

De hová tűnt Columbo felesége? 2015.03.16. 09:06:10

@Lacdelo:
"Ez Magyaroszàg szègyene, hogy egy nyíltan nàci Jobbikra 1 millió ember szavaz ès ez Magyaroszàg 2. legnagyobb pàrtja."

Tökéletes meglátás, ostoba és feudális elnyomást érdemlő, valóban szolga lelkű népnek tűnik a magyar.

Nem elég, hogy hisz a rendszerváltás nevű maszlagnak és megtűr két posztkommunista pártot (mszp és fidesz), még a Jobbikra is szavazni képes a polgárok (?) jó része.
Egy nettó náci pártra.
Agyrém.

Az olyan az ember pedig, aki beleköp a bronz cipőkbe, annyit is ér. Ez ugyanis túlmutat a nacionalizmuson, ez már a humanizmus akut hiánya.

Lacdelo 2015.03.16. 09:11:40

@♔bаtyu♔:

Az vicces amikor Jobbikos nem akar normàlis vitàt folytatni. :)

gigabursch 2015.03.16. 09:12:56

@♔bаtyu♔:
Nem-nem.
Attól, hogy valaki a sárban fetreng, még nem fekszem le mellé, hogy elmagyarázzam neki, hogy ez így nem jó.

Mindig is embernek kell maradni.
Ha nehéz is.

De hová tűnt Columbo felesége? 2015.03.16. 09:14:57

@Ms Diane Choksondik:

Az ország tönkretételében masszívan benne van szinte az összes eddig parlamenti párt. E tekintetben a teljes politikai elit keze a bilibe lóg.
Jócskán.

Politikailag sokat ér a felelősséget KIZÁRÓLAG a baloldalra kenni; a helyzet azonban az, hogy ez de facto nem igaz és az egységsugarú magyar szavazót kivéve senki sem veszi be (de az itt megnevezettekből sok van, így hat a populista féligazság - magyarul hazugság).

Nemcsak Gyurcsány, hanem Orbán politikája is ordas hazugságra épül és táplálkozik.

♔bаtyu♔ 2015.03.16. 09:24:49

@De hová tűnt Columbo felesége?: Ennek azért nincs sok értelme, mert az ország "emelkedését" valójában kevés adatból is lehet látni.

Ilyenek pld. a GDP, a turizmus, az államadósság a CDS felár alakulása. Ezek konkrétumok, tehát nem lehet bennük hazudni.

A politikus pedig azért hazudik, mert különben az életben nem nyerne. Azaz ha te lennél a helyükben, te is hazudnál.

"Akartok változást? - Akarunk
Meg akartok változni? -Nem"

♔bаtyu♔ 2015.03.16. 09:26:50

@Lacdelo: A jobbikot és a ballibsiket elnézve, a Jobbik kezd elég jó lenni ahhoz, hogy egyre kevésbé akarjon vitát a balliberálisokkal.

Tény, hogy a ballibsiknek ez pech, de így alakult.

ebella 2015.03.16. 09:33:56

Akit ennyire támadnak a tolvaj bolsik meg a tolvaj Fidesz, arra kell szavazni!

BitPork 2015.03.16. 10:06:48

Tetszenek ezek a linkelt önbizonyító hivatkozások (pl alfahír :DD ) Ilyeneket én is tudok, pl : hu.metapedia.org/wiki/A_Fidesz_zsid%C3%B3_p%C3%A1rt

conmorientes 2015.03.16. 10:24:40

@Bafana:

Anélkül hogy szükségem volna statisztikai adatokkal történő alatámasztásra, és anélkül hogy bármilyen módon is véleményt kellene nyilvánítanom erről a pártról, azt kell mondanom, hogy szimpatizánsaik, vagy szavazóik általad állított adófizetési mértéke, munkaereje, stb. nem reális tényező.
Történelmi kérdés az, hogy a szélsőséget általában azok a leszakadó, vagy már leszakadt rétegek támogatják akik az értelmes logika fősodrától státusk miatt távolodnak el és attól várják ebből való megmenekülésüket és felemelkedésüket. Így volt ez Oroszországban, a III. Birodalomban és így van ez nálunk ma is.
Az igazán tragikomikus azoban ebben a kérdésben pont az, hogy a leszakadásban leginkább érintettek, pl. romák, egyben ennek az irányvonalnak gyűlöleti tárgyai is, ezért nem fog ennél a mértéknél arányaiban nagyobbat nőni a támogatottságuk.
Persze ahogy KGBéla esete mutatja, majd megalakul a roma tagozat.
Értelmes, jómódú, tanult ember ezekkel a homunculusokkal nem állhat egy platformra, lehetőség szerint egy asztalnál sem ül le.
A jelenlegi kormány sajnos azt nem érzékeli, hogy a jelentős néprétegek leszakadásának politikai tudati útját pont ez az elvtelen radikalizmus fogja kikövezni.
Lehet hogy mostanság érdemes volna valami jó populista zászlóval kommunisztikus elveket takarni és ebből új politikai centrumot létrehozni, és akkor kezdődhetbe a Weimari köztársaság első néhny éve itt is.

N. Barbie 2015.03.16. 10:45:17

@Jules Verne: Egy nagy demokratat olvashattak a kedves erdeklodok :D
Csak a szokasos ballib idiota: az onjelolt demokratak, a szolasszabadsag sajat maguk altal felkent szoszoloi....
amig egyet ertesz az elmebeteg hulyesegeikkel.
Ha nem, akkor genetikai hulladek, munkatabor stb.
Masreszt elismerem, hogy nagyon szepen hangzik ez a Jobbikosoknak 8 osztalya sincs, csak a tenyek es statisztikak nem ezt mutatjak :D Nyugodtan guglizz ra, nem fogok helyetted dolgozni, aztan varlak vissza elismerni az ordas nagy csusztatasod :)
Ja, erre az oroszoknak aruljak a hazat bofogesedre tudnal valami konkret tenyt irni? Nem, az nem az, hogy az ateve megmondoemberei ezt mondogatjak :)

De hová tűnt Columbo felesége? 2015.03.16. 11:03:12

@♔bаtyu♔:

Néhány mutatót említesz. Jó.

Az államadósság. Ment a cirkusz, hogy MP kormánya eladósította az országot (100 napos program). Van benne igazság...

Ezzel kapcsolatban két tény:

1. a Fidesz ezt megszavazta
2. Választási ígéreteiben sokkal többet vállalt.

Mi a status quo?

Mszp - kuka.
Fidesz - kuka.
Ők egyébként is egy tőről fakadnak.
Jobbik - kuka (náci párt és a fidesz fiók szervezete).
"Maradék" baloldali pártok - kuka.
"Libeárlis" pártok - kuka.

Nem maradt semmi. Ki teszi hát helyre közös dolgainkat? Látóhatáron sincs senki.
Ez a baj.

Nem mutatókat kellene javítani, hanem értelmes és felelős polgárokat és valamiféle társadalmi konszenzust felmutatni. Ebből fonalasan levezetve jönne a mutatók javulása is.
De minden, amit e téren lehetne tenni, inkább hátra arcot jelent.

A nagy ballibsizésben, meg zsidózásban, gyurcsányozásban-orbánozásban a fürdővízzel kiöntöttük a gyereket is.

Egy nagyon jó barátom erősen jobboldali . Gyurcsány idején habzó szájjal szidta a baloldalt (bankárkormányok és lopnak).
Megkérdeztem tőle, mennyit keres havonta.
280-at - mondta ő.
És ebből mennyi a hivatalos béred, mennyiről adózól? - kérdeztem én.
Az akkori minibálbért mondta be, ami az adójóváírás okán zéró SZJA-t jelentett.
Néztem rá üveges szemekkel.
Megértette...pislogott egy sort, majd azt mondta, hagyjuk, és inkább meghívott egy sörre... azóta nem szidja Gyurcsányt. De azóta is feketén keres és minibálbérről adózik.

Ez a magyar rögvaló.

Felelőtlen társadalom felelőtlen politikusokat termel. Humanista liberálisként csak kapkodom a fejem, mi történik a hazámmal...

Bafana 2015.03.16. 11:12:05

@conmorientes: Ez is egy vélemény, én elfogadom, bár vitatkozni nem szeretnék vele. Azért, mert eleve ballibás klisék mellett van a gondolatod felépítve. Nehéz olyannal mit kezdeni, hogy eleve szélsőségesség mentén gondolkozol. Épp itt, korábban írtam, hogy az egyik DK-s "nem szélsőséges" szeretne egymillió jobbik szimpatizánst fellógatni. Erre senki nem reagált, holott ha ezt egy jobbikos politikus írta volna le, állna a bál New Yorktól Tel Avivig. Vagy talán nem?
Vagy hogy a "gyűlölet tárgyaia romák"... Ekkora bődületes baromsággal mit kezdjek??? Kezdjem el magyarázni a magyarság történetét, ami a befogadásról szólt? A befogadáshoz kevés csak az egyik fél akarata...
Amúgy én sem vagyok a rendszerváltás vesztese és annyi adót fizetek, hogy az az érzésem, hogy az államot a nevemre veszem. Ha fellógatnának engem, a családomat és a többi adófizető jobbik szimpatizánst, lehet, hogy nem kevés bevételtől esne el az állam. Lehet, hogy a segílyek kifizetésével is bajban lenne.
Egyébként ajánlom a Jobbik programját olvasásra! Kevesebb beidegződött klisé lenne a véleményedben!

Bafana 2015.03.16. 11:15:23

@De hová tűnt Columbo felesége?: A te hozzászólásod is lehetne értelmes, és tisztelni való vélemény, de amit az előbb írtam, rád is vonatkozik.
"Jobbik - kuka (náci párt és a fidesz fiók szervezete)"
Aztán jön ebből a levezetés.
Így nehéz...

conmorientes 2015.03.16. 11:24:08

@Bafana:

Minden sértő szándék nélkül vedd amit mondok.
Vitába az emberek nagy része azért megy bele, mert szent és ingathatatlan meggyőződése van. A vitának pedig az nem lehet eleme, hanem csak egy olyan álláspont amely képes a rugalmasságra és olyan emberek űzhetik akik maguk képesek logikai érvek melletti meggyőzhetőségre.
Szabad gondolkodású ember szívesen vitázik mert tudja hogy az a fejlődést szolgálja. Aki nem vitázik hanem kijelent, az sajnos nem szabad meggyőződésű, hanem egyszerűen rabja saját elképzeléseinek, ezek pedig általában szélsőségesek.
Ezért tisztelettel nem is várom el hogy vitázz, mert írásodból és véleményedből fakadóan ilyenre teképtelen vagy.
Tudom ez megint olyan piszlicsáré libsi klissé amivel gondolkodom, vagy bárki más akinek nem azonos az álláspontja veled, és számodra ez pont elég is az élethez és az önigazoláshoz.
Azt hiszem ettől tartunk ott ahol tartunk.
Elolvastam ennek a pártnak a programját, mindent elolvasok ami ezzel kapcsolatos, de néhány apróbb de fontos kérdést nem találtam meg benne....

N. Barbie 2015.03.16. 11:28:14

@Lacdelo:
"Az vicces amikor Jobbikos nem akar normàlis vitàt folytatni. :) "

Az meg viccesebb, amikor valaki normalis vitat probal kezdemenyezni valakivel, akinek annyibol all a vitakeszsege, hogy ket nacizas kozott bebofogi a szokasos, unalomig ismetelt, sulytalan, bizonyitatlan ballib ragalmakat. Mar nem azert, de akinek csak annyira futja, hogy visszamantrazza az atv ostobasagait, attol hiu abrand onallo, ertelmes gondolatokat elvarni.

Bafana 2015.03.16. 11:39:56

@conmorientes: Nem beszéltünk össze az előttem szóló N. Barbival, de kb. ezt akartam volna énis leírni.
Ha olvastad a Jobbik programját, akkor a korábbi hozzászólásodat nehéz értelmezni. Vagy nem értetted meg, amit benne olvastál, vagy nem értesz egyet vele. Ez utóbbi már lehetne egy vita alap, de nem itt, nem most.
"nem is várom el hogy vitázz, mert írásodból és véleményedből fakadóan ilyenre teképtelen vagy."
Szóval így tényleg nehéz...

De hová tűnt Columbo felesége? 2015.03.16. 11:49:21

@Bafana:

Tehát szerinted a hozzászólásom nem értelmes (engem nem zavar, ha nem találod annak) és nem is tisztelni való.
Ha jól értem amiatt, mert a Jobbikot náci szellemiségű és Fidesz fiókpártnak tartom.
Aha.
Nézd, lehet, hogy tévedek, és valójában nem is náci, hanem fasisztoid.
Számomra mindegy.
Nem szeretném, ha akár a Fidesz, akár az Mszp, vagy akár a Jobbik kerülne a kormányrúd közelébe (és a többi mostani pártot sem gondolom jó megoldásnak.
Legyen ennyi elég.

De hová tűnt Columbo felesége? 2015.03.16. 11:55:20

@Bafana:

Még valami:
Pártprogram?
:-).
Hiszen látjuk, mennyit érnek...

4 hét alatt a haverjaimmal olyat írok, hogy minden változást kívánó fotelforradalmár mind a tíz ujját megnyalja.
De ha jól összeverbuválom a brancsot, lehet, hogy elég két hét is.

Minden jót, éljenek a 48-as hősök!

conmorientes 2015.03.16. 12:26:58

@Bafana:

Ugye elolvastad azt is amit az ezt megelőző hozzámszólásodban írtál, vagyis hogy a véleményemmel nem szeretnél vitatkozni ?
Nem hiszem hogy logikátlannak tűnt erre és az azt követő klissézésre reagálnom, de ennek megítélését is rád bízom.
Amennyiben mélyebben szeretnéd kivesézni ennek a pártnak a programját, szívesen állok rendelkezésre, sajnos úgy érzem nem lesz túl hosszú, mert példának okáért a gazdaságpolitika, energiapolitika, vagy külgazdasági programjuk egyes rendelkezései egymássa sincsenek semmilyen összhangban, amennyiben szertnéd neked szívesen ki is fejtem.
A fegyveregyenlőség elvei szerint erre adandó esetleges válaszodban először majd azt kérném kifejteni, hogy egy harcos antikommunista jobboldali párt miért burkolózik mély hallgatásba egy az Eu által indított és felgöngyölített saját képviselőjével szembeni nemzetközi hatású állam elleni bűncselekmény kapcsán. Ezt ennek a pártnak a közbiztonsági programjában foglalt egyértelmű elszámoltatási igénye ellentmondásosságára hivatkozva tartanám szükségesnek, mert ezek számukra el nem hanyagolható kérdések, illetve akkor azok amennyiben nem érintettek benne.
Természetesen azt sem várom el hogy a fegyveregyenlőséget ilyen "klissés" formában elfogadd.

Bafana 2015.03.16. 12:48:06

@conmorientes:
"egy harcos antikommunista jobboldali párt miért burkolózik mély hallgatásba egy az Eu által indított és felgöngyölített saját képviselőjével szembeni nemzetközi hatású állam elleni bűncselekmény kapcsán. "
Most a témák közt lehet lólépésben is ugrálni, csak úgy nehéz követnem. Egy mondatban három hiba, nem kis teljesítmény!
1. A Jobbik burkolózik hallgatásba? Ő várja a legjobban, hogy végre kiderüljön már valami és ha bűnös, kirakhassa a pártból.
2. Az Eu göngyölítette föl? Akkor mért totyognak a mentelmi jog kiadása körül? Ha egy ember fegyverrel hadonászik, mért nem terítik le? Mért kell hagyni, hogy tovább garázdálkodjon? Nem érzed az egész ügyben a fingszagot?
3. Mi is a vád? El kéne már dönteni? Volt már hazaárulás, aztán konspiráció, majd kémkedés. Most akkor mi?

Az egész ott kezdődött, hogy azt írtad:
"romák, egyben ennek az irányvonalnak gyűlöleti tárgyai is"
Majd azt, hogy olvastad a párt programját. Ha olvastad a programot, akkor talán értelmezed is...

inebhedj - szerintem 2015.03.16. 13:49:26

@_most_:

Hm...

Tehát ha mondjuk én azt mondom, hogy liberális demokrata vagyok, aztán beülök a Parlamentbe pártlistán, majd kilépek a pártomból, de a képviselői helyemet "függetlenként" megtartom*, valaki meg erre azt mondja (aki magát egyébként vagy liberális demokratának gondolja, vagy nem), hogy én nem vagyok liberális demokrata, akkor az utóbbinak Isten lova húzza a faszekerét az árokba, mert én akkor is az vagyok, slusszpassz?

De amúgy nem rossz megoldás, hogy horogkereszttel jelöljük meg a nácikat (mintha már hallottam volna is ilyen megjelölősdiről), ellenben csalódás érne: alig hiszem, hogy találkoznál megjelöltekkel, amennyiben a megjelölésről olyanok döntenének, akik tudják is, hogy ki és miért is náci.

Amúgy a Jobbik nagyjából (pont) annyira náci, mint az MSZP.

*Megtörtént esetet dolgoz fel a példa.

conmorientes 2015.03.16. 15:40:45

@Bafana:

Rendben.
1) Az egy szokásos dolog hogy valakivel szemben eljárás indul, kiderül hogy a felesége véletlenül néhányszoros bigámiába esett KGB ügynök, és ez egyáltalán nem vált ki felháborodást, sőt belső vizsgálatot sem, hanem várjuk hogy majd mi lesz....
2) A mentelmi jog kérdésében való totyogás nem ismeretlen az Eu. gyakorlatában, mindenben toyognak, jelenleg éppen nem tudni mikor lesz a kérdés napirenden.
3) Igen amennyiben már egyszer esetleg testközelből láttál volna egy büntetőeljárást akkor tudnád hogy van egy indító momentum, annak alapján a nyomozás, és amikor az lezárul a vádhatóság meghatározza hogy mi a vád tárgyává tett cselekmény jogi értékelése.
Jegyzem meg az ilyen jellegű ügyek minden államban biztonsági kockázatukat tekintve szigorúan bizalmasnak, mi több titkosnak minősülnek.
Az is lehet hogy ez egy poltikai Hype, nem is kétlem. De mindez rámutat arra amely ennek a pártnak a kommunikációjában már évek óta jelen van, és amely tekintetében több hasonló irányvonalon elhelyezkedő európai pártocskáról már régen kiedült, miszerint ezeket kő keményem pénzeli és támogatja saját érdekből és destabilzálási célzattal az NKVD-KGB mindenkori utódszervezetei, azaz a jó Orosz Anyácska állam.
Ez az ami nekem nem mindegy.

Megnyugtatlak, olvastam és értelmeztem a párt programját, programjait, figyelmmel kísérem működését.

Bafana 2015.03.16. 16:01:04

@conmorientes:
"Az is lehet hogy ez egy poltikai Hype, nem is kétlem. " Szerintem itt a pont. Az időzítése is gyanussá teszi az egészet. De szerintem az a bajuk vele, hogy a Krimi félsziget népszavazásánál ellenőrként részt vett, mintegy legitimálva a dolgot az EU részéről. Tehát adva van egy gomb, ami köré gyártottak egy kabátot.
Nem mondom, hogy nem lehetnek igazak a vádak ellene!!! Minden lehet, de akkor legalább a Jobbik elnökének kellene valamit bemutatni titokban, hogy a megrendült egészségére való tekintettel vonja vissza a közéletből. Olyan nincs, hogy egy áruházi pénztárost rajta kapnak, hogy lop, aztán másfél év múlva is még ott ül a kasszában. Nem???
Az orosz pénzekről szóló dolgokról pedig annyit, hogy pont a Jobbik szeretné átláthatóvá tenni, hogy külföldről ki, mennyivel támogat egy-egy pártot. Ha a Jobbikot, akkor a Jobbikot. Akárkit. Mért nem támogatta ezt a "nagykoalíció"??? Rögtön a végére lehetne járni az állítólagos orosz kapcsolatoknak. De ez is olyan, mint a cigány "ügy", vagy az ügynökkérdés. Vannak az országban, akiknek kurvára nem érdeke, hogy a problémák meg legyenek oldva. Ebből élnek! Ezért kell lebegtetni dolgokat.

Lacdelo 2015.03.16. 16:03:57

@N. Barbie: @Bafana:

Mi a Jobbik gazdasàgi programja?

Ki akar vagy nem akar kilèpni az EU-ból a Jobbik?

Mi a roma stratègiàja?

Oroszokhoz, USA-hoz, nèmetekhez mi a viszonyuk?

Olvastad valaha a Financial Times-t, hogy mi a Fidesz ès a Jobbik megítèlèse? A befektetők olvassàk.

Bafana 2015.03.16. 17:13:19

@Lacdelo: Jók a kérdéseid! Megtalálsz mindent a Jobbik programjai közt. A Financial Times-t nem olvasom, és az itthoni magyar hangját sem.

conmorientes 2015.03.17. 01:06:01

@Bafana:

Na látod tudok olyat írni ami neked is tetszik, csakhogy ez bevallom egy álnok gumicsont volt tőlem ....
Nem akar a te pártod semmilyen tiszta képet, ügynökmúlt feltárását sem, mert az jónéhány ott ülőnek is azonosan kellemetlen volna. Ugye te sem gondolod hogy annyira "faszamagyar" nálatok bárki hogy feltett kézzel sétáljon a finom politikusi állástól a tiló alá. Ha meg igen akkor tiszta az út, tegye meg most, terítés nélkül gyakoroljon önkritikát. KGBéci is nyugodtan terítsen és tőlem szabad elbocsátást kap bárhova, ha akar akkor vissza Odesszába.
Csak tudod ott sem szeretik, ott csak egy kis pöcs, kisebb mint Eu képviselőként, de Brüsszelben legalább kompenzál a nagy pénz.
Ez van sajnos, ha nem látod az egész rendszer álnokságát azért sajnállak.

Bafana 2015.03.17. 08:19:58

@conmorientes: több helyen sántít a gondolatod.
1. Az egész ügynök ügy nem a Jobbikkal kezdődött. 25 éve folyamatosan lebegtetik a témát, csöpögtetnek belőle, dobálóznak vele erre-arra. Nem veszed észre?
2. Mondjál már légyszíves akár egy embert a politikumból, aki a "tiló alá sétált", vagy akár egy haja szála is meggörbült volna azért, mert kiderült róla, hogy 3/akárhányas volt!
3. Derüljün ki K.Béláról minden! Ezt mondom, és ezt mondja a Jobbik is. De azt is mondom, hogy ne álljunk le K.Bélánál! Az ÖSSZES, pártokba beépült embert vizsgéljuk meg, ne álljunk meg egynél!!! Egyetértünk???
Amennyiben egyetértesz, arra válaszolj kérlek, hogy mért nem támogatja a "nagykoalíció" az erre irányuló jobbikos kezdeményezéseket? Pl.: a pártok külföldi anyagi támogatását (Gyurcsány: "Jobb, ha senki nem tudja, honnan jönnek a pénzek. Nem csak Európából"). Vagy a közszereplők kettős állampolgárságának megismerését.

Amit írtál, már megbocsáss, de abban semmi konkrétum nincs, azért nehéz vele vitatkozni. A fing hámozása. Elfogadom, hogy ez a véleményed, de amit én írok az konkrét, kézzel fogható.

conmorientes 2015.03.17. 10:49:41

@Bafana:

Értem, igazad van, csak puffogtatom a semmit.
Ellenben hogyan értünk el a III-as ügyosztály viselt dolgaihoz ?
Nekem a KGBéla ügy nem ügynökmúlt, hanem ügynökjelen.
Ebből is el lehet jutni az elszámoltatásig, de akkor meg ez fog benne csendben elveszni, és úgy vélem addig ameddig nem lesz valamilyen érdekellentét kedvenc pártod és a főhatalom közt addig ezt haonlóan sok kérdéshez szépen lebegtetni fogják, mert a zsarolási potencia nagyobb benne mint aemnnyit az ember maga ér, tud, vagy amennyire hasznos.
Becsületes ember jónéhány szembe tudott nézni a saját multjával, ebből fakadóan ugye politikus nincs közöttük.
Amennyiben arra gondolsz hogy a jelenleg regnáló beteg rendszer kezébe adjuk bármilyen vizsgálat lefolytatásának lehetőségét abban egyáltalán nem értek veled egyet, mert az elmúlt években a II. világháborús tömeggyilkosok sorozatos rehabilitációjában eljáró ügyészség nekem nemhogy függetlennek, hanem még a kompetencia minimális hordozójának sem tűnik. Az ugyanis csak egy kézivezérelt hatalmi centrum, ennek az országnak az egyik legnagyobb szégyene.
Azzal egyet tudnék érteni hogy egyszer és mindenkorra valós idejű következmények levonása nélkül feltáruljanak a múltbéli cselekmények és személyek, és ezek csak ezzel megpecsételődjenek, de börtönbe vetni, megkínozni, felakasztani nem kívánnám őket.
Ami pedig kedvenc pártod ezen kívüli javaslatait illeti. Azoknak a saját szavazóiknak adott pszichikai megerősítésen kívül semmilyen értelme nincs.
Hitet tesznek a magyar állampolgárság felsőbbrendűsége mellett és a romániai, szlovákiai, ukrajnai magyaroknak akiknek semmi köze sincs ehhez az országhoz állampolgárságot adnak, majd ezek után képviselők kettős államolgárságát firtatni, nekem disszonáns. Pártpénzek vizsgálatának igénye egy ismert jogi környezetben és a pártfinanszírozási szabályok kétharmados többsége mellett, pont annyi mint jól megköpködni az elhunytat.
Tudod az általad tényeknek nevezett dolgok ténynek tekinthetőek, de valószínűleg csak számodra.
Engedd meg hogy csak így puffogtattassak és ne bonyolódjak bele a sokkal részletesebb logikai és jogszabályi alapú kifejtésbe, mert az az időm amíg itt világosság gyujtásával próbálok eltölteni, máshol hiányozni fog.

N. Barbie 2015.03.17. 10:50:28

@Lacdelo: Miert mi mondjuk el neked ezeket?
Ha olvastad a Jobbik programjat, vagy szoktad nezni a kepviseloik felszolalasait, akkor tudod a valaszokat.
Ha nem (es nagy osszegbe fogadnek, hogy ez a helyzet), akkor egyreszt milyen alapon fikazod oket, mikor fingod nincs a programjukrol, masreszt nem en fogom neked elmondani azt. Az EU-hoz, USA-hoz, romakhoz stb. valo viszonyukat is megtudhatod a fentiekbol. De nem, te ugy osztod az eszt, hogy halvagy fogalmad nincs a dolgokrol, csak a sajat alomvilagodat akarod raeroltetni a masikra.

Masreszt a magas lorol le kene szallni, kepzeld, mas is olvassa a Financial Times-t. Nem mondom, hogy tul surun, mert ugyanolyan elfogultnak tartom, mint a hvg.
Le kene mar allni ballib oldalon azzal a teveszmevel, hogy majd ti mondjatok meg, hogy a Nyugat mit gondol rolunk, ki a demokrata, a vilag/joerzesu emberek/tobbseg neveben beszelesrol is leszokhatnatok, ugyanis semmi alapotok nincs ezekrol vagy ezek neveben beszelni.

Mar evek ota nyomatjatok ezt az ordas nagy kamut, hogy a Jobbik miatt egesz Ny-EU utal minket, kikozositenek stb.
Csak megsugom, hogy 6 eve elek London-ban. Hidd el, beszeltem mar par angollal Magyarorszag-rol. Es micsoda meglepetes, SOHA SENKI meg csak meg se emlitette a Jobbikot vagy a ballibek altal sulykolt naciveszelyt. A donto tobbsegnek fogalma nincs a Magyar politikarol, a Jobbik-rol meg vegkepp semmi.

N. Barbie 2015.03.17. 11:03:11

@conmorientes: Ismet egy oldalnyi semmi. Egy ujabb oldalnyi talalgatas, joslas, minden konkretum nelkuli okoskodas. Igy konnyu, en is tudok ocsarolni akarmit oldalakon at, aztan ha belekerdeznek, hogy miert, akkor ugyanazt folytatom tovabb...
Nyugodtan menj bele a "részletesebb logikai és jogszabályi alapú kifejtésbe". Kivancsian varom :)
Fentebb mar tettel ra kiserletet, mikor K Belarol osztottad volna az eszt, szepen bele is sultel :))

conmorientes 2015.03.17. 11:15:18

@N. Barbie:

Jól van Kedves, legyen ma neked is igazad.
Kell az a kis megnyugvás egy ilyen szép napos koratavaszi délelöttön.

N. Barbie 2015.03.17. 12:01:43

@conmorientes: Hu de meglepodtem a valaszodon ;)

N. Barbie 2015.03.17. 12:12:47

@conmorientes: Latom nem erezted a szarkazmust a valaszomban :)
Azert nem lepodtem meg, mert ahogy mar megszoktuk a Jobbik fikazoktol, amint konkretumokat kene irni rogton elhallgatnak, terelnek stb. :)

conmorientes 2015.03.17. 12:22:27

Látom ne érted.
Olyan emberre aki nem nyitott a vélemények ütköztetésére, mert elvakultan hisz valamiben, azaz a tudata korlátozott nincs értelme időt pazarolnom.
Neked van hited, amit te szeretsz azt fikázzák és meg kell védened.
Tedd. Viszlát.

N. Barbie 2015.03.17. 12:48:10

@conmorientes: Szep probalkozas :)
Sokkal gerincesebb lenne, ha elismerned, hogy az altalanos fikazason kivul nincsenek konkret erveid, ezert nem mersz vitazni. Megertem, ervek nelkul valoban nehez. Csak akkor ne probalkozz ilyen szanalmas "elvakult, tudata korlatozott" dumaval, mert ugyanez rad is elmondhato, elvakultan utalod a Jobbikot, de konkret okot mar nem tudsz mondani.
Ha egy partatlan olvaso megnezi az irasaid, mit lat? Amig altalanosan tudtad fikazni a Jobbik-ot addig oldal-hosszu kommenteket irtal, amint konkretumokat kellene irni, megfutamodsz.

conmorientes 2015.03.17. 12:54:07

Gyenge kezdés ilyen egyszerű alantas érzelmekre hatni Csillagom...
Ez nálam nem gyere be.
A gondolat szabad, még annak is aki csak úgy hiszi hogy rendelkezik vele.
Attól hogy erőszakoskodsz itt a véleményeddel még nem lesz igazad, én meg nem foglak felhomályosítani mert nincs benned meg az igény a tisztánlátásra, tehát nincs dolgunk egymással.
Elköszöntem utoljára, írhatsz bármit, súlya úgyis veled azonos.

N. Barbie 2015.03.17. 13:22:18

@conmorientes: Es igen, ahogy vartam, utoljara meg egy kis szemelyeskedes, a vitara keptelen ostobak szokasahoz hiven :)
Na ennyit rolad, gyonyoru megfutamodas volt, kerem a kovetkezot :))

Toportyán Zsóti 2015.03.19. 09:10:32

Illibsi papagájkommandó ide is ki lett vezényelve ahogy elnézem,megy a harc a panelprolikért akik azt hiszik nem adja a szájukba a zombikok azt a lórépát amit a maszop és a narancs g e c i k,pedig beadja somolyogva,"hány éves vagy Móriczka?"...

kuki123 2015.03.21. 13:27:45

@Punxsutawney Mormota:

Mert te, még nem gépeltél el semmit ...soha

Ott van mind a 2 karakter, csak az Y-t előbb ütöttem le mint az L betűt
nem J -vel írtam
süti beállítások módosítása