Itt is megtalálsz minket.

HTML

Mi ez itt?

Nem vagyunk múlt nélkül. 2008-2009-ben papírlapot adtunk ki Győrben, most pedig felköltöztünk az internetre, mert még maradt bennünk mondanivaló. Minden hozzászólásnak örülünk, a posztok szerzőik álláspontját tükrözik, nem a kollektíváét.

Papírlapot? Tényleg?

Tetszik?

Erről beszélünk

Simicskát elhagyták a tábornokai

2015.02.06. 14:28 | Írta: pinter.bence

nevtelen.png

Hát ez gyorsan eszkalálódott. Orbán elvette a pénzt a Simicska-lapoktól, Simicska médiaháborút hirdetett, aztán másnap hirtelen felmondott az összes tábornoka. Innen szép nyerni, Lajos! Nekünk meg elég nehéz eldönteni, hogy kinek ne szurkoljunk.

Az éleződő Simicska-Orbán-meccs egyik nem túl régi fejleménye volt, hogy a miniszterelnök mintegy házi kedvencként kezelve a jobboldali médiát bejelentette: nem lesz több állami hirdetés nekik, mert inkább közmédiát fejlesztik trú lakájmédiává. Aztán Simicskánál tegnap végül az verte ki a biztosítékot, hogy az RTL-re szabott, sávos reklámadó csökkentésével egységesítésével most majd többet kell az ő cégeinek fizetni, ezért médiaháborút hirdetett a Népszava hasábjain. (Az is megér egy misét, hogy Simicska miért a Népszava hasábjain kommunikál.)

Hát a médiaháború első Blitzkriegje elég hamar véget is ért, mivel Simicska Lajos tábornokai lelkiismereti okokra hivatkozva péntek délben bejelentették le- és felmondásukat:

A mai nappal a Magyar Nemzet, az MNO, a Hír Televízió és a Lánchíd Rádió alábbi vezetői lelkiismereti okokból benyújtották a fel-, illetve lemondásukat:

Liszkay Gábor, a Magyar Nemzet főszerkesztője, a Hír Televízió elnöke,

Gajdics Ottó, a Lánchíd Rádió főszerkesztője,

Élő Gábor, az MNO főszerkesztője,

Szikszai Péter, a Hír Televízió vezérigazgató-helyettese,

Csermely Péter, a Magyar Nemzet főszerkesztő-helyettese,

Szerető Szabolcs, a Magyar Nemzet főszerkesztő-helyettese.

Azt azóta is találgatjuk, hogy milyen lelkiismereti okai vannak a Fideszt, Orbán Viktor és Simicska Lajost eddig nagy hévvel és minden skrupulus nélkül kiszolgáló főszerkesztőknek. Tekintve, hogy maga Simicska Lajos sajtóban megjelenő hiszterikus reakciói alapján semmit nem tudott a dologról, két lehetőség van. Vagy egy nagyon bonyolult, jól kifundált tervet hajt végre Simicska, vagy az orbánhívő főnökök úgy döntöttek: itt az ideje elhagyni a tavaly nyár óta süllyedő hajót és inkább mondjuk átigazolni az alakuló szuperközmédiához, ahol háborítatlanul szolgálhatják ki Orbán Viktor kétnaponta változó propagandáját. Ez is egyfajta lelkiismeret, nem mondom, hogy nem.

A nagy kérdés, hogy kinek is szurkoljunk ebben a háborúban: a közpénzből tíz- meg százmilliárdokat kitalicskázó Közgép-vezérnek, vagy az ezt sokáig elősegítő Fidesznek, jelesül pedig Orbán Viktornak? Nehéz kérdés. A Fidesz jelenlegi politikája szerintem nagyon rossz irányba viszi országot, Simicska Lajos pedig a korrupció földi helytartója, az az ember, aki nélkül soha az életben nem tartana ott ez a párt, ahol. Nem lehet és nem is kell szurkolni senkinek, de abban szinte biztos vagyok, hogy a baloldal egyes részei be fognak állni valahogy Simicska mögé.

A másik jó kérdés pedig az, hogy Orbán Viktor tényleg jól megfontolta-e azt, amit csinál. A közmédia sosem fogja elérni a szánalmas szintet sem, komoly ember nem tudja komolyan venni, bár az elérése mindenképpen nagy. Viszont a Fidesz hívei is szeretik azt hinni magukról, hogy komoly és okos emberek. Plusz mint korábban írtam, az ellenzéki évek alatt mindenki erősen invesztált lelkileg a Hír TV-be meg a Magyar Nemzetbe, ahonnan aztán kormányra kerülve a Fidesz minden híve kaphatott egy kis visszaigazolást: lám, nagy faszságnak tűnik amit csináltok, de a kedvenc cikkírom is megírta, hogy milyen jó. Most Orbán gyakorlatilag eddigi formájában kinyírta ezeket a lapokat, mondhatni felégette a hidakat maga mögött és teljesen rábízta magát a hosszútávú népbutítás és az agyatlan, komolyanvehetetlen propaganda párosára. 

Végül egy best of a sajtó által telefonon begyűjtött Simicska-reakciókból:

„Maga is most olvasta a közleményt, hát én is. Kurvára meglepetésként ért, ezért ha megbocsát, akkor most leteszem, és megpróbálom kideríteni, hogy mi történt.” (Index)

„Ne haragudjon, most le kell tennem, mert éppen öltözködöm. Megyek be a laphoz, és mindenkit kirúgok, mert hátba támadtak.” (Pesti Srácok)

A kurva anyjukat, hátba támadtak a büdös gecik. De most le kell tennem, mert megyek be és kibaszok mindenkit a picsába!” (Tutiblog, állítólag ezt finomította a Pesti Srácok)

Bemegyek és kivágok mindenkit – mondta Simicska, akkor, amikor nekünk is sikerült elérnünk.” (NOL)

„Amíg én vagyok, minden van, folytatom a háborút, és mindenkit kibaszok." (Origo)

Bayer Zsolt egy geci... Orbán Viktor is egy geci." (Hír24)

Ui.: Az Átlátszó egyébként közben megírta: nem olyan biztos, hogy olyan könnyen fog menni a Simicska által tervezett leépítés.

140 komment · 1 trackback

Címkék: médiaháború jobboldali média Fidesz Simicska Lajos

A bejegyzés trackback címe:

https://alternativa.blog.hu/api/trackback/id/tr427146689

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Simicskát elhagyták a tábornokai 2015.02.06. 16:00:01

Innen szép nyerni, Lajos! Nekünk meg elég nehéz eldönteni, hogy kinek ne szurkoljunk.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerilgfx 2015.02.06. 14:37:53

80%-os adó, hogy orbán és a sleppje szarjon belőle

magyarország 2015

♔batyu♔ 2015.02.06. 15:30:10

Bayer tuti elhelyezkedik.

Simicska majd a ballib médiából vesz át embereket aztán szépen csődbe is megy.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.06. 15:40:05

"Azt azóta is találgatjuk, hogy milyen lelkiismereti okai vannak a Fideszt, Orbán Viktor és Simicska Lajost eddig nagy hévvel és minden skrupulus nélkül kiszolgáló főszerkesztőknek. "

Lehet, hogy nem CSAK a fizetésükért csinálták a főszerkesztést, hanem azért, mert hittek is benne? Ez miért elképzelhetetlen?

Simicska meg nem is értem, hogy képzelte, hogy olyan szinten biorobotnak nézheti a főszerkesztőit, hogy egy szavuk se lesz, ha a stílusváltás miatt a nagy nyilvánosság előtt kellene magukat szembeköpködni azért, hogy megtarthassák a szaros állásukat egy nímand senki cégénél.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.06. 15:44:42

"Nekünk meg elég nehéz eldönteni, hogy kinek ne szurkoljunk."

Az a képtelen helyzet állt elő, hogy balos-jobbos együtt röhög a féktelen harácsolás mellékhatásaként pofára esett Simicskán.

miért 2015.02.06. 16:00:06

..és menekülnek a patkányok!
Ami pedig Lali-királyt illeti, őt most már kinőtte a baltás!

♔batyu♔ 2015.02.06. 16:04:37

@beszélő majom: Ja, ebből szerintem ő jön ki vesztesen. Én a helyében lenyeltem volna az 5%-ot.

bölcsbagoly 2015.02.06. 16:05:38

Eléggé proli gondolkodás, hogy ekkora palávert csap egy multimilliárdos az 5%-os egysávos reklámadóról! hiszen aki tizszer annyi bevételt szerez az tízszer annyit is adózik. Honnan ez a hülyeség hogy az RTL miatt a kiesett bevételt a kisebb médiumok fogják megfizetni? Ők nagyobb bevételre fognak szert tenni mint az RTL?
Rogán nem azt mondta, hogy a kieső bevételt a reklámadó átháritásából akarnák fedezni, hanem máshonnan kell!

igazi Ténytár 2015.02.06. 16:12:25

@beszélő majom: ""Azt azóta is találgatjuk, hogy milyen lelkiismereti okai vannak a Fideszt, Orbán Viktor és Simicska Lajost eddig nagy hévvel és minden skrupulus nélkül kiszolgáló főszerkesztőknek. "

Persze hittek benne! Orbán seggnyaloi akik most majd mind megjelennek a uj Közmédiában, hatalmas fizetésert!

Ne feledjük Bayer 100milliot kaszált volna a sosem el nem készült munkájáért ha nincs kormányváltás 2002-ben!

Es mino érdekes, hogy Orbán Marciusi hataridot adott az elindulásra, es ezek a vezetek éppen most jöttek ra hogy van lelkiismeretuk...

aha. Qrva mind aki most a biztosabb allasra tesz (= allami fizetes, hisz mostani munkahelyuknek ugye Orban tavaly megmondta hogy nem lesz)

______
Az NKÖM feljelentést tett a Vagabunds Kft. ügyében

MTI
2002. október 9., szerda 21:05

Ismeretlen tettes ellen gazdasági és pénzügyi visszaélések miatt feljelentést tett a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma (NKÖM), mert a Vagabunds Kft. a mai napig nem számolt el a tárcától folyósított 100 milliós támogatás felhasználásával. Bayer Zsolt cége kétszer is kért és kapott minisztériumi támogatást könyv, műsoros videó, CD és DVD készítésre, de a munkát nem végezték el.

Az NKÖM sajtóirodája szerdán tájékoztatta az MTI-t a tárcánál lefolytatott - az előző kormányzati ciklus idején született döntés - vizsgálatáról.

Ismertetésük szerint a szakértők megállapították, hogy a BLN (Bayer-Légrádi-Nemes) Vagabunds Kft. az NKÖM-től felvett, összesen 100 millió forinttal a mai napig nem számolt el jogszerűen, és a vállalt munkát nem végezte el.
______

csak egy néző 2015.02.06. 16:15:02

@bölcsbagoly: @♔batyu♔: @beszélő majom:

Apa, elkezdődött.)))
Hozhattok egy kávét fiúcskák.

„Bayer Zsolt egy geci… Orbán Viktor is egy geci.”
Simicska eléggé zaklatott lehet, az Origónak így fogalmazott:

„Amíg én vagyok, minden van. Folytatom a harcot, és mindenkit kibaszok.”

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.06. 16:16:57

Lényegtelen ügy.

Valószínűleg a CIA és Soros áll Simicska mögött.

igazi Ténytár 2015.02.06. 16:22:53

@miért: Bizony a menekülő patkanyok...

Mondjuk elegge pikans amikor az 1992-es ÁRULÓ ((pont Simicska miatt, aztan hany eve is dolgozott neki?) , későbbi SZLOVÁKIAI BÜSZKE ADOCSALO BAYER zsolt dumal Simicskanak az adorol, meg nevezi "nem véletlenül barataimnak" az mostani arulokat! ;-))

____
"Én igazán jókor váltottam"
nol.hu/archivum/archiv-58249-42371

Bayer Zsolt, a Fidesz egykori szóvivője, lapunk publicistája (1993 szeptemberétől 1994 decemberéig) az Adalékok a nagy Fidesz-leleplezéshez című cikke, 1994. október 21-én a Népszabadságban:

"Most biztosan nem kéne megszólalni. Mert hát kit érdekel az egész? Kaptak öt százalékot, éppenhogy becsúsztak a parlamentbe... Fidesz? Ugyan kérem!

Azután meg, én igazán jókor váltottam. Éppen jókor.

(...)
Most itt az idő az árulásra: igen, én, az alapító atyák egyike dr. Simicska Lajos és Tóth Béla miatt hagytam el a pártot.

Ugyanis nem szerettem őket. Nagyon nem. Dr. Simicska körül egyre több lett a fegyveres őr, s lassan kezdtünk úgy kinézni, mint valami kokainbáró rezidenciája Kolumbia-alsón. Meg a titok is egyre több lett, s a titkok számának emelkedésével párhuzamosan sűrűsödtek a fontos arcú fószerek, akikkel nem lehetett emberi szavakat váltani nőről, kajáról, piáról.
____

nol.hu/belfold/bayer_zsolt_autougye_a_heti_valaszban-813641

A két eset ugyanaz, a magyaré, aki drága kocsiját szlovák rendszámmal, és a román romáé, aki háznépét francia tájon futtatja.

______

Pop40 2015.02.06. 16:26:17

@♔batyu♔: Igen, épp úgy csődbe megy majd, amennyire az rtl csődbe ment a kormánykritikus híradóval. Mert az emberek ugye nem nézik azt a műsort, ami bemutatja, hogy lopja szét az országot a fideszmaffia. :-)))

1-1 bejegyzésed után mindig úgy vagyok vele, hogy ennél nagyobb baromságot már te sem tudsz írni, de eddig még mindig rácáfoltál.

Pop40 2015.02.06. 16:31:21

@maxval bircaman szerkesztő: nyilván, ki más.
:-)

Gondolom, akkor is ők álltak mögötte, mikor sorra nyerte a közbeszerzéseket:-)

Pop40 2015.02.06. 16:37:05

"A nagy kérdés, hogy kinek is szurkoljunk ebben a háborúban: a közpénzből tíz- meg százmilliárdokat kitalicskázó Közgép-vezérnek, vagy az ezt sokáig elősegítő Fidesznek, jelesül pedig Orbán Viktornak? Nehéz kérdés."

Dehogy nehéz:-)
Maffiózók aprítják egymást.
Ilyenkor kell hátradőlni, és kérni egy kávét:-))

Simicska egy hajszálnyival azért annyival jobb Vityánál, hogy ő nyugatbarát, nem a ruszkik valagát nyalja, mint a sok büdös komcsi fideszes.
Ettől függetlenül az ideális az lenne, ha szépen kinyírnák egymást:-)

sanyix 2015.02.06. 16:37:46

szerintem a most lelépő "emberek" azt remélik hogy kapnak egy zsíros állást az MTVA-nál, és erre nagy esély is van.
Csak nehogy aztán simicska azt mondja hogy "ha én egyszer kinyitom a számat! Ha én egyszer elkezdek beszélni!"

sanyix 2015.02.06. 16:38:35

az teljesen kizárható hogy ezek leliismereti okból léptek volna, ezeknek nincs lelkiismerete.

Rudi Kató 2015.02.06. 16:40:29

@Gerilgfx:
Érdekes ezelőtt egy éve amikor bele akartatok rúgni az orsós likud vityába akkor a simicska volt az első akit emlegetettek!
Most meg becsület rendre terjesztitek! Ezek vagytok, ócska senkiháziak!

sanyix 2015.02.06. 16:45:27

@Rudi Kató: becsületrendre terjesztik? Kik? És hol? Hol lehet erről olvasni?

Pop40 2015.02.06. 16:47:53

@sanyix: már hogyne lenne.

és persze mind a hatnak egyszerre szólalt meg
:-DD

Bambano 2015.02.06. 16:50:54

Ha jól sejtem, Simicska nem elsőbálozó a politikában. És ilyenkor eszembe jut a klasszikus kabarétréfa: "Ha én egyszer kinyitom a számat, ha én egyszer elkezdek beszélni..." :)

csak egy néző 2015.02.06. 16:53:31

Tudod, az első pofon a legnagyobb,
Aztán a többit lassan megszokod,
Tudod, az első pofon a legnagyobb
Aztán a többit megszokod.
Ugye, mi jó barátok vagyunk.

igazi Ténytár 2015.02.06. 16:57:17

@sanyix: PONTOSAN.

Lasd fentebb a linket Bayer 100 millos (13 eve, az ami arfolyamon ugye dupla) megbizatasa a semmiert!

Gerilgfx 2015.02.06. 17:01:44

@Rudi Kató: ,,emlegetettek (...)''

kik azok a ti?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.02.06. 17:02:31

Vajon a ma felmondók közül mennyien kapnak zsíros állást az MTVA-nál vagy valamelyik túlszámlázó alvállalkozójánál? Mert ugyebár hamarosan indul az ellen-Hír TV...

Gyorgy Nagy 2015.02.06. 17:04:13

A SEGGNYALÓK távoztak.levannak SZARVA! Batyú.lehet hogy a stadion èpitő,pasaparki PARASZT Toni,Lèzer JaNi, Mr 20% Kosa Lala,és a többiek előbb fognak padlót fogni mint Simicska HAJRÁ Lajos! PAKOLJ KI ! LEhet ha ez megtörténik a törpéék eltünnek a közéletből.

_most_ 2015.02.06. 17:04:59

@maxval bircaman szerkesztő: hogyne cia, Soros, Gyurcsány, megya gyíkemberek, hogy lehet valaki ennyire fogyatékos :D

_most_ 2015.02.06. 17:06:46

@beszélő majom: persze, ezek a fidesz seggnyalók nem hisznek semmiben, csak a pénzben, komolyan hihetetlen hogy ennyire ostobák a fidesz szavazók, hogy mindent bevesznek :D

_most_ 2015.02.06. 17:08:35

@maxval bircaman szerkesztő: te meg a logika elég messze álltok egymástól, inkább szopd le Putyint, az a te asztalod :D

_most_ 2015.02.06. 17:12:05

@sanyix: fidesz szavazók kommentjeit érdemes olvasni, nagyon sokat lehet röhögni rajtuk, szerintem túladagolták a chemtrailt :)

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.06. 17:15:08

@maxval bircaman szerkesztő:

"Valószínűleg a CIA és Soros áll Simicska mögött."

Akkor tényleg jobb, ha eltűnik egy időre ez a geci, mielőtt valaki a szokásos módon akarja megsokszorozni a lap bevételét :DDD

Tudományos libsizmus 2015.02.06. 17:17:47

Vádalkut kell kötni a Roháccsal vagy hogy hívják, aki felrobbantotta az Aranykéz utcát: megöli Simicskát és kap 2 év felfüggesztettet:)

Különben ez kétszeresen is jó hír a libsiknek, ugyanis Vida a Simicska embere. Így megkaphatják Orántól Vida fejét, ha Simicska nagyon ugrál.

A szerény véleményem az, hogy a HÍRTV, a Magyar nemzet, stb. nem Népszava. Ott nem lehet máról holnapra teljes fordulatot véghez vinni.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.06. 17:18:53

@Online Távmunkás:

"Vajon a ma felmondók közül mennyien kapnak zsíros állást az MTVA-nál vagy valamelyik túlszámlázó alvállalkozójánál?"

Szerintem nem a Facebookon fognak állásért koldulni, ahogy az MSZP-s Török Zsolt meg az MSZP-s Déri Balázs tette :D

sanyix 2015.02.06. 17:21:22

@beszélő majom: ez kivételesen tényleg jó volt :)

Tudományos libsizmus 2015.02.06. 17:21:36

@beszélő majom:
Még megérjük, hogy Simicska lesz a libsik ügyeletes sztárja:)

profilo 2015.02.06. 17:24:25

@Pop40:

Hány éve kávézgattok már így?

:)

_most_ 2015.02.06. 17:25:29

legviccesebb az egészben, mikor már egy éve megírták a független híroldalak, hogy Orbán és Simicska között éleződik a konfliktus, hülye fidesz szavazók azt mondták csak kitaláció, hát úgy néz ki nem :D

_most_ 2015.02.06. 17:26:48

@Tudományos libsizmus: hát Simicska jól ismeri a fidesz mocskos ügyeit, ha ezeket kiteríti, akkor tényleg sztár lesz :D

5perc 2015.02.06. 17:29:03

Nem olyan bizos, hogy ezen Simicsaka esik pofára, várjuk ki a végét!

Tudományos libsizmus 2015.02.06. 17:31:36

@_most_:
Ebben úgy vélem tévedsz. Régóta köztudott, hogy Simicska túlnőtte magát. A reklámadó mint olyan, eleve Simicskának lett kitalálva, csak most belekavart az a hülye RTL, ahelyett, hogy hazatolná már végre a bringát.

igazi Ténytár 2015.02.06. 17:40:49

@Tudományos libsizmus: "A szerény véleményem az, hogy a HÍRTV, a Magyar nemzet, stb. nem Népszava. Ott nem lehet máról holnapra teljes fordulatot véghez vinni. "

Ha Bayer Zsolt megtudta tenni ODA-VISSZA-ODA Simicska/Nepszabo ugyben akkor lehet.

nol.hu/archivum/archiv-58249-42371

SZektatagok majd nezik a kozteven orban alomvilagat, az HirTV meg majd nezik mostantol a balosok is.

Ugyanugy ahogy az RTL hiradojat is ugye elkezdtek nezni azok is akik eddig nem

miért 2015.02.06. 17:41:10

@Pop40: szerintem szurkoljunk mindkettőnek! Kevés az esély rá, de talán mégis agyoncsapják egymást :-)

Tudományos libsizmus 2015.02.06. 17:44:14

@igazi Ténytár:
A Hírt TV-t eddig is nézték a balosok:) Jobban ismerik a Bayer összest, mint bármelyik jobber. A kurucról levakarni sem lehet őket:)

Simicskának ebbe most bele fog törni a bicskája. Legalábbis szerény véleményem szerint.

sanyix 2015.02.06. 17:45:12

@miért: ja az jó lenne. Ami simicskának és a fütyisznek rossz, az Magyarországnak csak jó lehet :)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.02.06. 17:47:34

@beszélő majom: Azokat most "szakemberként" pénzelik a zuglóiak.

@_most_: Akkor is mondták, hogy csak azért tagadják, mert igaz :)

miért 2015.02.06. 17:47:56

..most már az a nagy kérdés, hogy hová áll a szürke második vonal? Mert úgy gondolom, ebben a balhéban könnyen színvallásra kényszerülhetnek. És eddig ezt nagyon igyekeztek elkerülni. Valljuk be, egy habonyárpi-gernyószász-mészáros-féle csapat magában azért kevés lenne Lali-király ellen.

igazi Ténytár 2015.02.06. 17:48:05

@5perc: OLyannyira hogy ugye Bayer is azzal kezdte a cikket, hogy
" Te is tudod, én is tudom, kedves Lajos, hogy nélküled már nem lenne Fidesz. Már 94 óta nem lenne
"
Ha vesztesre allna az ilyeneket szepen kiretusalnak!
(putyin ugye nem dicserte Hodorvszkit, hogy nelkule nem lenne elnok, ;-))

Szerinted nincs neki lepapirozva/magnoszalgozva/bankszamlazva minden?

Simicska mar elore keszult az aerulokra, csak pont nem a legfelsobb, legjobban megfizetettektol varta!

____
hvg.hu/itthon/20141203_Ujabb_front_az_OrbanSimicska_haboruban_e

, a Hír TV-nél tavaly ősszel életbe léptettek “óvintézkedéseket”, amikor az első hírek megjelentek a lehetséges új állami hírcsatornáról:

a szerkesztők és riporterek munkaszerződését úgy módosították, hogy ha valaki távozik a csatornától, 18 hónapig nem vállalhat munkát konkurens tévéknél, különben hathavi bért vissza kell fizetnie.

Mindezt forrásaink szerint elsősorban az indokolta, hogy a tévé vezetői attól tartottak: a beinduló új állami hírcsatorna – akkor még erről szóltak a hírek – esetleg megpróbál átcsábítani néhány ismertebb munkatársat.
____

igazi Ténytár 2015.02.06. 17:50:06

@Tudományos libsizmus: HOgy torne bele szerinted?

Ha csak a media vonalat nezzuk, Orban olhet milliardokat az uj kozteveje, a kutya se fogja nezni, ahogy eddig se neztek a hivei se.

Ha meg az eddigi oligarchiat nezzuk, szerinted Simicskanak nincs minden lepapirozva, lementve?

csak egy néző 2015.02.06. 17:51:28

Gondolom, most izzadnak a fidesz központban és itt a trollok is, mint Bayer Zsóti a buzilobbi nagygyűlésén, hogy most hogyan tovább?

miért 2015.02.06. 17:51:53

@igazi Ténytár: Én nem féltem ezeket a patkányokat. Az MTVA koncepciója szerint egyébként is külső cégekkel készítenék el még a hírműsorokat is annyiért, mit nem szégyelnek. És ezek a trollok semmit nem szégyelnek (lásd bayerzsóti)!

miért 2015.02.06. 17:54:07

@igazi Ténytár: Az a kb. egymillió ember, akinek a kossuthrádión és az emegyen kívül nincsen hírforrása, nekik azok kellenek. Mivel más - sajnos - nem megy el szavazni, így ővék a hatalom.

Tudományos libsizmus 2015.02.06. 17:56:30

@igazi Ténytár:
Nem Ukrajnában vagyunk. Itt nem buktatnak kormányt oligarchák.

Simicska szintjén olyan nincs, hogy az APEH ne találjon valamit. Vidát kirúgják (ő Simicska régi embre), így megnyugodhat az amcsi külügy is, majd indul egy átfogó adóellenőrzés a Közgépnél. Például.

Persze nem látunk a jövőbe, azonban úgy gondolom, ez most Simicskának nem fog összejönni.

miért 2015.02.06. 17:58:14

@Tudományos libsizmus: ez nem ukrajna? Ahol polpotpéter, rogántóni, lézerdzsoni és szájjártó a király? Ez érdekes.

ogli dzsí 2015.02.06. 18:00:45

amilyen hülyék vagytok pár hónapja azon pörögtetek hogy simicskó orbán szobatársa volt....

....persze kb. annyi igaz abból is, mint a fenti agymenésből

Tudományos libsizmus 2015.02.06. 18:00:48

@miért:
"polpotpéter, rogántóni, lézerdzsoni és szájjártó" megbuktatja a kormányt? Nem buktatja meg a kormányt. Tehát nem Ukrajnában vagyunk.

Dr. Sör Kálmán · http://www.itallexikon.hu 2015.02.06. 18:02:47

Lajos az utolsó a fajtájából. Nagyvad. Orbán pedig már csak politikai pockokat tart maga körül, Simicska túl nagyra nőtt, pusztulnia kell. Hulláját majd Lázárok, Mészárosok, Rogánok fogják bepetézni, és rengeteg új fideszes csontikukac fog életre kelni. Néhányan talán majd pockok is lehetnek, ha ügyesek, és jól szolgálják az vezért, de nagyvadak nem lesznek többé. Mert Orbán az egyetlen nagyvad.

miért 2015.02.06. 18:07:08

@ogli dzsí: nocsak? Megkapták az eligazítást a hivatásosok? Vége a zavarnak?

miért 2015.02.06. 18:10:14

@Tudományos libsizmus: lézerdzsoni megbuktatni? Hol olvastál Te ilyet?
Én pusztán annyit bátorkodtam jelezni, hogy ma semmivel nem jobb a politikai elit itthon, mint ukrajnában! Remélem ez a megjegyzésem Tégen nem érint személyesen?

miért 2015.02.06. 18:11:18

@Dr. Sör Kálmán: eegen! Sajnos ez a legvalószínűbb forgatókönyv, amennyiben ezt a baltás írja.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2015.02.06. 18:16:22

@beszélő majom: "Lehet, hogy nem CSAK a fizetésükért csinálták a főszerkesztést, hanem azért, mert hittek is benne? Ez miért elképzelhetetlen?"

Azért, mert aki hazudik, az töri a fejét a hazugságon, hogy lehetőleg el is higgyék neki, míg aki hallgatja (te) nem látja minden esetben át a hazugságot (pláne, ha valami ok folytán vágyik is rá).

Azaz ők hazugok, te meg hülye vagy.

Pop40 2015.02.06. 18:17:21

@profilo: Eddig a maffiád nagyon olajozottan lopta szét az országot, de most támadt némi zavar az erőben:-)
Az akciófilmekben is azok a legjobb részek, mikor a bűnözők egymást kezdik hentelni:-D

@miért: Én is ebben bízom:-))) Az biztos, hogy lesz mit szivárogtatniuk egymásról:-))

Tudományos libsizmus 2015.02.06. 18:17:40

@miért:
Nem mondtam, hogy jobb lenne a magyar oligarcha az ukránnál. Azt mondottam volt, hogy itt nem buktatnak kormányt az oligarchák.

no_successful2 2015.02.06. 18:19:03

@_most_:

"hát Simicska jól ismeri a fidesz mocskos ügyeit, ha ezeket kiteríti, akkor tényleg sztár lesz :D "

Nem hinném, hogy igazán sokat tudna, ugyanis akkor Orbán nem mert volna szembefordulni vele.

Az meg Simicska gerincének állapotát mutatja, hogy hóna alá nyúltak rendesen, a cégei kapták a melót orrba szájba, dőlt a lé, most meg anyázik, mert azt mondták neki, hogy ok. Lalikám, most már élj meg a piacról, nekünk már gáz, hogy az egész világ attól zeng, hogy neked az adófizetők meg az EU pénzén toltuk a melókat.
Ettől mindjárt kifogyott a kormánypárti ideológia a Simlicskéből
Egyáltalán hogyan gondolta ez a fazon, hogy mondjuk a Csermely Péter holnaptól segget csinál a szájából, és elkezdi a kormányt, és úgy általában a jobboldalt fikázni ? Ott lenne vége a sajtó karrierjének.
Magát komoly médiaszereplőnek tekintő sajtós, ilyet nem csinál.

Már várom, hogy a Baló pl. megjelenik a Hír TV.-ben és magyarul :))) tolja.
(Jut eszembe este megnézem a Hír Tv.-t rohadtul nem hagyom ki.)
Én egyébként valami hasonlót vártam már.

no_successful2 2015.02.06. 18:23:20

Egyébként meg mi a Baja ennek a Simicskának ?
Nincs elég lé, hogy élete végéig el lébecoljon ?

A helyében hagynám a p.csába az egészet, azt a nyomorult kis pár milliárdocskát kitolnám különböző befektetési alapokba, aztán vitorlát fel, irány a Fidzsi szigetek, Raratonga, meg a t.köm tudja.

Pop40 2015.02.06. 18:24:12

@Tudományos libsizmus: "majd indul egy átfogó adóellenőrzés a Közgépnél".... melynek során Lajos majd szépen, részletesen elmeséli, kiket és hogy kent meg a fideszes kormányzati maffiózók közül, hogy ő nyerje az összes közbeszerzést.

És ő lesz nyerő helyzetben, ugyanis ő csak elindult a közbeszerzéseken, arról nem tehet, hogy mindet meg is nyerte.
A fideszmaffia kormány, akiket Lajos pontosan megnevez majd, viszont tehet róla, ha nem a megfelelő jelöltet választja ki a jelentkezők közül.

Na, szerinted kinek van több vesztenivalója?:-))))

Tudományos libsizmus 2015.02.06. 18:26:50

@Pop40:
Javaslom kissé feljebb @no_successful2 barátunk hozzászólását elolvasni: ha sok lenne Simicska tarsolyában, Orbán valószínűleg nem merné szívatni. Nem túl sok ész ezeket kikövetkeztetni.

Tudományos libsizmus 2015.02.06. 18:27:33

@Tudományos libsizmus:
Nem kell túl sok ész ezeket kikövetkeztetni, bocsánat.

no_successful2 2015.02.06. 18:31:08

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:

"Azért, mert aki hazudik, az töri a fejét a hazugságon, hogy lehetőleg el is higgyék neki, míg aki hallgatja (te) nem látja minden esetben át a hazugságot (pláne, ha valami ok folytán vágyik is rá)."

Azért az látszik, hogy te viszont nem igen törted a fejed mielőtt ezt leírtad.
Legalábbis erre a szitura nehezen ráhúzható amit írtál.

Elmagyarázom:
A Simicska kiadta ukászban, hogy mostantól 180 fokos fordulat, erre ezek az emberek azt mondták hogy lóf.szt.
Vagy a lóf.szt is hazudták ?

Pop40 2015.02.06. 18:31:53

@Tudományos libsizmus: Ugyanez a duma ment az rtl-re is: ha tudna mit tenni, Vitya nem merné szivatni.

Aztán kiderült, hogy tud, és Vitya akkora sallert kapott, hogy a fal adta a másikat.:-D

Igen, Orbán pontosan ennyire hülye. Ha ez nektek minden alkalommal újdonság is.:-)
Tudod, mint a viccben:"nem vak ez a ló, hanem bátor!"
:-D

Pop40 2015.02.06. 18:33:32

@Tudományos libsizmus: Mellesleg ugye nem képzeled, hogy Lajos naprakészen elmesélte Vityának éveken át, hogy mi van ellene a tarsolyában?:-D

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.06. 18:36:02

@Pop40:

"Aztán kiderült, hogy tud, és Vitya akkora sallert kapott, hogy a fal adta a másikat."

Mekkora sallert kapott a Vitya? Részletezd már, légyszi :)

Mindenki tudja, hogy a "nagypolitika" baloldalon is, jobboldalon is úgy működik, mint a maffia. Nem csak nálunk, hanem MINDEN országban.

NEM_LEHET_KISZÁLLNI ha egyszer befogadtak.

Ez a barom meg most éppen kiszáll, és azt hiszi, hogy a rivális szervezet majd megvédi és befogadja :DDD

matraiv 2015.02.06. 18:36:05

@no_successful2: Aki komolyban nyomja a Gajdicsolást és a Bayerolást, az fogyatékos. Súlyos szellemi gondjai vannak.

Tudományos libsizmus 2015.02.06. 18:37:54

@Pop40:
Az a "hülye Orbán" csak idén háromszor nadrágolta el a libsiket, 2006 óta minden választást nyer, és ő az egyetlen politikus, aki ma is aktív 1990 óta. Képzelem, mi lenne, ha nem lenne "hülye".

Az RTL ügyében talán inkább Merkel lobbizott Orbánnál. Az RTL közröhej tárgya volt, amidőn a zsozsón megsértődve elkezdte hirtelen fikázni a kormányt:)

Tudományos libsizmus 2015.02.06. 18:41:09

@Tudományos libsizmus:
"csak idén": bocsánat, természetesen tavaly.

Pop40 2015.02.06. 18:45:14

@beszélő majom: "Mekkora sallert kapott a Vitya? Részletezd már, légyszi :)"

Csak akkorát, hogy miután az rtl híradó lefaragott egy harmatos 10-15%-ot a maffia támogatottságából, abban a különleges élményben lehetett része, hogy mehetett hozzájuk kuncsorogni, hogy ugyan vonják már vissza a brüsszeli keresetet, meg a bertelsmann lobbit, cserébe szop, nyal, gombot varr... :-DDDD

Vagy ez neked egy unortodox siker?:-DDDDDDDD

Tudományos libsizmus 2015.02.06. 18:49:48

@Pop40:
"Csak akkorát, hogy miután az rtl híradó lefaragott egy harmatos 10-15%-ot a maffia támogatottságából, abban a különleges élményben lehetett része, hogy mehetett hozzájuk kuncsorogni, hogy ugyan vonják már vissza a brüsszeli keresetet, meg a bertelsmann lobbit, cserébe szop, nyal, gombot varr... :-DDDD"

Ezt hogy egyeztetitek magatokban össze a sajtószabadság lábbal tiprásáról szőtt legendákkal?

Pop40 2015.02.06. 18:57:25

@Tudományos libsizmus: "Az a "hülye Orbán" csak idén háromszor nadrágolta el a libsiket"

Tudom, tudom, ezt már batyu elvtárs is ellövöldözte. Vitya attól jó politikus, hogy nyeri a választást. Emellett hogy lop, meg nem tud kormányozni, szinte mellékes. :-))

Nála már csak Kim Dzsong Un jobb politikus, ő is sorban nyeri a választásokat.:-)

" és ő az egyetlen politikus, aki ma is aktív 1990 óta."

Lévén, hogy semmihez nem ért, és soha életében nem dolgozott semmit, tényleg nagy eredmény, hogy még mindig politikusként rontja a levegőt :-DDDD

" Az RTL ügyében talán inkább Merkel lobbizott Orbánnál"

Igen, biztos vagyok benne, hogy a világ egyik legbefolyásosabb vezetője lobbizott a felcsúti senkinél, mert annyira zavarta az rtl kritikus híradója. :-)))))

"Az RTL közröhej tárgya volt, amidőn a zsozsón megsértődve elkezdte hirtelen fikázni a kormányt"

Érdekes, ehhez képest mintha a közröhej rtl nézettsége szökött volna az egekbe, a kúrmány népszerűsége meg a béka segge alá... :-))))))

Tudományos libsizmus 2015.02.06. 18:59:39

@Pop40:
"Érdekes, ehhez képest mintha a közröhej rtl nézettsége szökött volna az egekbe, a kúrmány népszerűsége meg a béka segge alá... :-))))))"

Ha engem kérdezel, jómagam hálás vagyok az RTL-nek, hogy levitte 40%-ra a Fideszt (ha ő vitte le egyáltalán). Nem lehet mindig kétharmaddal nyerni, még elszállnak maguktól.

_most_ 2015.02.06. 19:00:22

@no_successful2: rühellem Simicskát, mert egy geci, de tény, hogy ott volt a fidesz mögött a legnehezebb időkben, nélküle talán nem is lenne ma fidesz, szóval még Orbántól is ritka gusztustalan húzás volt így elbánni vele, az új generáció, a tetű Rogán, köcsög Szíjjártó, meg a faszkalap Lázár szépen kicsinálja a párt öregjeit, akik nélkül nem is lenne fidesz, reméljük Orbánra is ez a sors vár :D

Tudományos libsizmus 2015.02.06. 19:01:07

@Pop40:
"Csak akkorát, hogy miután az rtl híradó lefaragott egy harmatos 10-15%-ot a maffia támogatottságából, abban a különleges élményben lehetett része, hogy mehetett hozzájuk kuncsorogni, hogy ugyan vonják már vissza a brüsszeli keresetet, meg a bertelsmann lobbit, cserébe szop, nyal, gombot varr... :-DDDD"

Ezt hogy egyeztetitek magatokban össze a sajtószabadság lábbal tiprásáról szőtt legendákkal?

♔bаtyu♔ 2015.02.06. 19:03:21

Ez viszont egy igen jó cáfolata annak, hogy itt diktatúra lenne, vagy akár annak, hogy Orbán korlátozza a médiát.

Végül is mi történt? Orbán megadóztatja a JOBBOLDALI médiát.

Pop40 2015.02.06. 19:04:35

@Tudományos libsizmus: Sehogy, nem is tudom, hogy jön ez ide.
Vityával elbeszélgettek, és megérttették a hülye fejével, hogy még mindig jobban jár, ha most, csöndben visszavonja a minden létező jogrend szerint törvénytelen adót, mintha Brüsszel meszeli el, és fizetteti vele szégyenszemre vissza az addig összeharácsolt pénzt.

♔bаtyu♔ 2015.02.06. 19:05:45

@Pop40: Ennek azért nincs sok értelme, mert nem tudhatod Orbán mit kapott ezért cserébe Merkeltől.

Pop40 2015.02.06. 19:08:26

@_most_: hadd ne kelljen szurkolnom bàrkinek is ebből a felhozatalból...;P

Magam részéről remélem, hogy minden fennakadástól mentesen, profi módon kinyírják majd egymást:-)

Tudományos libsizmus 2015.02.06. 19:09:46

@Pop40:
"Sehogy, nem is tudom, hogy jön ez ide." Ja, bocs. Azért merült fel bennem e kérdés, mert öt éve abból éltek, hogy Orbán megöli a sajtószabadságot.

Erre most mit látunk? 5% miatt totális médiaháborút indítanak ellene, aztán bónuszként legecizik az indexen.

Biztos nem érted: a két jelenség külön-külön lehet igaz, de egyszerre nem.

Pop40 2015.02.06. 19:11:43

@♔bаtyu♔: Mondjuk azt, hogy hajlandó volt mellé odaállni?
Normális ember ennek igencsak megkérné az árát:-)

A bmw-t lehet, h kérte Vitya, de ebben is eléggé beintettek neki...:-)

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2015.02.06. 19:15:27

Amúgy Simicskának vége. Minden vagyona állami apanázsból van, a piaci vállalkozósdiban nincs rutinja. Hamar elkopik majd a birodalma.

Pop40 2015.02.06. 19:17:22

@Tudományos libsizmus: kevered a szezont a faszommal.

A törvénytelen adó visszavonásáról volt szó, nem másról.

Az, hogy ki hogy cirkuszol az új formájú adó ellen, már teljesen más történet. Mellesleg ez enyhén szólva röhej: "5% miatt totális médiaháborút indítanak ellene, aztán bónuszként legecizik az indexen." Ezt Simicska, a saját oligarchája, koleszos haverja tette, nem más.
Nehogy már valamiért a sajtószabadsággal hozd összefüggésbe, mikor az egy akolból származó maffiózók összevesznek a koncon.:-DDD

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2015.02.06. 19:18:12

@no_successful2: Én nem erről beszéltem, hanem arról, hogy amit eddig csináltak, azt nem hitből tették lelkiismerettel, hanem nagyon is híján voltak a lelkiismeretnek.

Tudományos libsizmus 2015.02.06. 19:22:30

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:
Sajnos te kevered a szezont a faszommal:)

Hogy egyeztetitek magatokban össze azt, hogy miközben nincs sajtószabadság, az RTL lefaragja a "béka segge" alá, hogy téged idézzelek, a kormánypárt támogatottságát?

Nyilván nem kell felhívni a figyelmedet arra, hogy nem létező sajtószabadság körülményei között az RTL-nek minderre nemigen lett volna lehetősége.

Természetesen még most sem érted, de ez már legyen a te problémád:)

_most_ 2015.02.06. 19:22:39

@♔bаtyu♔: mondhatjuk úgy is, hogy már a seggnyaló jobboldali média is túl kritikus volt a fidesznek, nekik pármédia kell, ami fullba tolja a fidesz propagandát, mint anno a szocializmusban.

Tudományos libsizmus 2015.02.06. 19:23:12

@Pop40:
Sajnos te kevered a szezont a faszommal:)

Hogy egyeztetitek magatokban össze azt, hogy miközben nincs sajtószabadság, az RTL lefaragja a "béka segge" alá, hogy téged idézzelek, a kormánypárt támogatottságát?

Nyilván nem kell felhívni a figyelmedet arra, hogy nem létező sajtószabadság körülményei között az RTL-nek minderre nemigen lett volna lehetősége.

Természetesen még most sem érted, de ez már legyen a te problémád:)

Tudományos libsizmus 2015.02.06. 19:24:15

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:
Elnézést, mellé ment a patkányom. @Pop40 barátunknak szándékoztam írni.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2015.02.06. 19:25:21

@Tudományos libsizmus: "Ezt hogy egyeztetitek magatokban össze a sajtószabadság lábbal tiprásáról szőtt legendákkal?"

Úgy, hogy az RTL önkorlátozó hallgatag volt míg nem szorították sarokba, és mivel egy nemzetközi óriás vállalatbirodalom része csak a nyereségét (ami vállalatcsoporti szinten fillér) veszélyeztette a kormány, a létét nem tudta.
Hozzászoktak a fideszesek, hogy bárkit térdre kényszeríthetnek, megfenyegethetnek, de az RTL-el elszámolták magukat.

Bambano 2015.02.06. 19:50:20

@Tudományos libsizmus: az nem sajtószabadság, hogy egy cég, ami mögött milliárdos nemzetközi magánvállalat, németország, meg merkel áll, az pofázhat, a kisember meg nem.

meiname (törölt) 2015.02.06. 21:01:23

Birkának van igaza. Sőt Simicska valójában egy gyíkember. Bizony ám. Aki nem hiszi, azzal meg elbeszélgetnek a meninblackek. Nem vicc. Ez komoly! Tényleg. Valóban. Naná.

J.László 2015.02.06. 21:19:49

Lajos a végén még megnyeri a Jobbiknak 2018-at.

dr kíváncsivagyok 2015.02.06. 21:25:26

@beszélő majom:
"Lehet, hogy nem CSAK a fizetésükért csinálták a főszerkesztést, hanem azért, mert hittek is benne? Ez miért elképzelhetetlen?"
Miben is hittek ?
A tárgyilagos mediában ?

dr kíváncsivagyok 2015.02.06. 21:27:19

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:
"Hozzászoktak a fideszesek, hogy bárkit térdre kényszeríthetnek, megfenyegethetnek, de az RTL-el elszámolták magukat. "
Háát,..ha a Lajos kovetkezetesen kitart az álláspontja mellett, Nem adok sok esélyt Orvbánnak...

Pop40 2015.02.06. 21:45:20

@Tudományos libsizmus: "Sajnos te kevered a szezont a faszommal:)"

Nagyon ügyes vagy, hogy vissza tudod másolni, csak ha ilyeneket írsz, nem árt, ha tartalom is van mögötte. :-)

És szokás szerint most is kevered... Hogy mit mivel, azt már tudod:-)
Most amúgy épp a törvénytelen adót kevered a full diktatúrával.
Az, hogy az rtl azt mond, amit akar, (miközben 50% törvénytelen büntetőadókkal vegzálják) önmagában még messze nem sajtószabadság. Már jó, hogy nem küldi oda Vitya a tek-et, hogy kisgatyában kirángassák a riportert a hóra:-DDDD Lehet, hogy tőlem tudod meg, de az ilyet úgy hívják, hogy totális diktatúra, és maximum é-koreában, meg pár latin-amerikai banánköztársaságban szokás.

Attól, hogy ilyen itt nincs, még NINCS sajtószabadság. Tudod, a svájci demokrácia meg a koreai diktatúra között azért van még egy pár árnyalat...

Az nem sajtószabadság, hogy Vitya kézivezérli a médiát, és közpénz milliárdokból nyomja a propagandáját, aki meg nem áll be bégetni, azt hasraütésszerűen teljesíthetetlen méretű (s totál törvénytelen) különadókkal sújtja.

zobod 2015.02.06. 22:03:16

@Pop40: ne ferdítsél, nem a sajtószabadság volt a konfliktus oka, hanem hogy az rtl klub a sajtószabadság mögé bújva nem akarta megfizetni a különadót. Csak az után lettek hirtelen ellenzékiek, hogy a nyakukba kapták a különadót. Nem kell álszenteskedni, mindenki úgy érvényesíti az érdekét ahogy tudja, de a pénztárca védelmét ne állítsad már be valami erkölcsileg heroikus küzdelemnek a gonosz diktátor ellen. Egyébként ezt pont a most örömtáncot járó Orbán-fóbiás underclass fogja leginkább megszívni, mikor a kiadási oldalon kell megfogni, amit az rtl klub nem fizet be, akkor majd nézzék boldogan az rtl klub hiradóját, jusson eszükbe hogy ők fizetik meg.

sanyix 2015.02.06. 22:20:18

@zobod: kiadási oldalon nem fognak megfogni semmit, bevezetnek helyette valami új adót ahogy szokták. A lopás nem állhat meg :)

Szóval így is úgy is a magyar átlagember fizeti meg, ahogy a bankadót, és az összes különadót is mi fizetjük meg...

Netuddki. 2015.02.06. 22:21:30

@Pop40: "Az nem sajtószabadság, hogy Vitya kézivezérli a médiát, és közpénz milliárdokból nyomja a propagandáját"

Bezony nem. Ezt sikkasztásnak, hűtlen kezelésnek, hatalommal való visszaélésnek hívják és börtönnel szokták büntetni.

Netuddki. 2015.02.06. 22:25:38

@zobod: Ostoba balfasz fidesztroll! A lényeg nem az, hogy a retekklubb mit miért tett. A lényeg az, hogy végre a gazdáid viselt dolgai napvilágra kerültek. Az meg külön pikantériája a dolognak, hogy mindezt az orbánék hihetetlen mohósága idézte elő. Mert azért azt ne feledjük, hogy a magyarok fizetik az EU legnagyobb adóját. Mind a munkával, mind a fogyasztással kapcsolatban.
De legyen úgy ahogy mondod, szopassa csak a vajdád még jobban a jónépet! Lehet az lesz majd a szikra, mint a balfasz netadója is például majdnem az lett.

s 2015.02.06. 23:27:44

@maxval bircaman szerkesztő: Könnyebb volna ezt elhinnem, ha fél évvel ezelőtt mondtad volna. Így csak egy kocsmai okoskodó vagy.

s 2015.02.06. 23:36:59

@Tudományos libsizmus: Olyan gyorsan elfordultatok a ti lalitoktól. Talán még ki is retusáljátok a közös fényképekről, ahogy sztálin apátok tanította. Öreg komcsik. Hívjátok putyint, talán segít nektek, bár kurva nagy szarban van ő is. Lehet, hogy szarni fog a pofátokra.

s 2015.02.06. 23:42:47

@Tudományos libsizmus: "Simicskának ebbe most bele fog törni a bicskája."

Fogadást ajánlok. Szerintem orbán azért jutott eddig valamire, mert a közgép-lajos tolta a szekeret, nyilván nem teljesen ingyen. Most majd nem tolja, hanem elé rak egy szarhegyet. Tehát a munkaviszony nélküli jogász és egy dörzsölt pénzügyi fekete lyuk összecsapására tippelünk.

s 2015.02.06. 23:50:52

@igazi Ténytár: Alapszabály: nézett csatorna ellen ne küzdj politikusként. Biztos vesztés. Az RTL Klub vetélytársa megérkezett. Versenyt fogják fikázni a fideszt és innen már mindegy is, hogy alappal (persze), vagy anélkül. orbán rendkívül látványosan fog kimúlni, de egy ekkora fasztól ezt el is várjuk. Ki lehet akkora barom orbánon kívül, hogy szembefordul az egykori pénzügyi és média támogatójával? Ebből látszik, hogy orbán nem értékeli reálisan a helyzetet és azt gondolja beteges hatalmi mámorában, hogy mindent megtehet. Lófaszt, papa.

s 2015.02.06. 23:55:39

@Tudományos libsizmus: "Simicska szintjén olyan nincs, hogy az APEH ne találjon valamit."

Már az iratmegsemmisítő gép is a szeméttelepen van, amivel azokat a dokumentumokat megdarálták. Szerinted egy közgép-lajos kaliberű játékos nyitva hagy egy ekkora kaput?

s 2015.02.07. 00:00:45

@Pop40: "Az biztos, hogy lesz mit szivárogtatniuk egymásról:-)) "

Az egymás szarral dobálása a megtisztulás unortodox - talán azt is mondhatjuk, hogy paradox - formája.

s 2015.02.07. 00:04:49

@no_successful2: "hogyan gondolta ez a fazon, hogy mondjuk a Csermely Péter holnaptól segget csinál a szájából"

Hát komolyan nem gondolhatta, mert abból a szájból már sokkal régebben csináltak segget. :-D

s 2015.02.07. 00:09:48

@Tudományos libsizmus: "ha sok lenne Simicska tarsolyában, Orbán valószínűleg nem merné szívatni"

Ebben benne van az a vélelmezés, hogy orbán pontosan ítéli meg a helyzetet. Viszont épp most láthatjuk, hogy például az RTL Klubbal szembeni ugrás íve is el lett számolva egy kissé. Az 50%-os adó 5%-ra finomodása eléggé viharos sebességgel történik, ennyit egy török zöldségesnél sem lehet lealkudni adott idő alatt.

s 2015.02.07. 00:13:33

@Tudományos libsizmus: "Az RTL közröhej tárgya volt, amidőn a zsozsón megsértődve elkezdte hirtelen fikázni a kormányt"

Ja. Aztán csak lemorzsolódott 800000 zsoldos. Gondolom teljesen véletlenül.

s 2015.02.07. 00:15:33

@Tudományos libsizmus:

"Mig állni látszék az idő,
Bár a szekér szaladt."

Petőfi

s 2015.02.07. 00:22:44

@Pop40: "Vitya attól jó politikus, hogy nyeri a választást. Emellett hogy lop, meg nem tud kormányozni, szinte mellékes."

Sokan valóban összekeverik a jó politikust, és a hülye választókat. Az igaz, hogy messziről nézve a különbség elenyésző, de az a probléma, hogy én közelről nézem, és innen kurvára látszik, hogy a két dolog nem teljesen azonos.

s 2015.02.07. 00:29:44

@Tudományos libsizmus: "hálás vagyok az RTL-nek, hogy levitte 40%-ra a Fideszt"

Ezt orbánodnak el ne mondjad. A végén még nem kapsz fizetést, aztán mehetsz 47 ezerért kecskét fejni. Kell ez neked, bazdmeg?

s 2015.02.07. 00:34:20

@Tudományos libsizmus: "Ezt hogy egyeztetitek magatokban össze a sajtószabadság lábbal tiprásáról szőtt legendákkal? "

Viszonylag könnyű kérdés. A válasz: ha már lábbal tiporsz, ezt semmi esetre se tedd mezítláb, mert valami felsértheti a talpadat. Azt kérlek alássan szöges bakancsban csinálják, de orbánodnak nem volt olyanja. Azt hazudta, hogy van, de rábaszott. Ennyi.

s 2015.02.07. 00:38:24

@Pop40: "és fizetteti vele szégyenszemre vissza az addig összeharácsolt pénzt"

Helyesen: fizetteti VELÜNK szégyenszemre vissza az addig általa összeharácsolt pénzt.
Nyilván az eu. nem akarta, hogy felakasszuk. Mindig is tudtam, hogy az egy humánus társaság.

s 2015.02.07. 00:40:05

@♔bаtyu♔: Kapott egy puszit. Nem szopta le, de azért ez is valami, kár is lenne lebecsülni.

s 2015.02.07. 00:44:44

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:
"Amúgy Simicskának vége." Meglehet. Amúgy viszont orbánnak is. Együtt nőttek fel, együtt is enyésznek el. A világ kevesebb lesz két szardarabbal.

s 2015.02.07. 00:50:44

@Pop40: Tudományos libsizmus elvtárs az a fajta végletekig megtévesztett politikai tömegstatiszta, aki még akkor is hisz a vezérben, amikor a legfőbb támogatók is elküldik a büdös, retkes picsába. Ritka példány, bár errefelé sok tenyészik belőle. Berlin 1945-ös teljes elfoglalásakor, az utolsó utcákban találtak még ebből a fajtából párat, de már ott sem volt túl gyakori.

s 2015.02.07. 01:03:04

@Tudományos libsizmus: "Nyilván nem kell felhívni a figyelmedet arra, hogy nem létező sajtószabadság körülményei között az RTL-nek minderre nemigen lett volna lehetősége."

Az, hogy egyvalaki elküldheti a picsába a kormányzó pártot, még nem jelenti a sajtó függetlenségét. A sajtó függetlenségét az jelenti, ha ezt bárki megteheti. Megpróbálom érthetően elmondani neked. Az, hogy létezik olyan média, ami felett a kormánynak nincs hatalma, az nem sajtószabadság. A sajtószabadság az, amikor nem létezik olyan média, ami felett a kormánynak befolyása lenne.

s 2015.02.07. 01:11:13

@zobod: "jusson eszükbe hogy ők fizetik meg"

Nem ez fog eszükbe jutni. Az fog eszükbe jutni, hogy ez az orbán egy mekkora kibaszott geci már. Úszik a pénzben és őket szopatja, miközben Magyarország állítólag jobban teljesít. Az RTL Klub meg kibassza az összes hírszerkesztőt, mert már nélkülük is megy a műsor. Bevágják az elsimont, és egyedül elviszi a hátán az egész esti show-t.

s 2015.02.07. 01:13:59

@sanyix: Én a köteles részt fizetem, . . . ha a többit ti álljátok. Sámli, zsák, kampó . . .

s 2015.02.07. 01:15:23

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: "börtönnel"

Édesapám . . . Le van maga maradva néhány gabonakörrel.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.07. 07:13:45

@s:

Mondtam 3-4 hónapja, hogy ez lesz. Olvass vissza.

igazi Ténytár 2015.02.07. 10:02:54

@Tudományos libsizmus: Ha Simicskatol nem kellene felni akkor Bayer se ugy kezdte volna cikket, hogy nelkuled mar 1994-ben nincs fidesz, hanem ugy ahogy komcsikkal szokta...mocsadek allatok örüljetek ha nem lógtok.

ja, bocs akkor kábult volt bo evtizede...

igazi Ténytár 2015.02.07. 10:06:03

@beszélő majom: Birca szerint Orban most fog az EU-bol, mert Putyionnal nem szallhat szmebe.

Ami ugye heten tortent Ukrjanaban es AZONNAL odament a Putyinnal orditozo Merkel, Kerry az mar nem vicc.

Szoval VAN MEG KÉT HETE VAGY ORBÁNNAK VAGY AZ ORSZÁGNAK

sanyix 2015.02.07. 12:21:55

gyerünk majom, ide nem másolod be az elmebeteg agymenésedet? :)

Gerilgfx 2015.02.08. 01:52:55

@igazi Ténytár: érdekelne a mondanivalód, és örömmel venném, ha az állítmányok sem hiányoznának belőle, hogy meg is érthessem.

igazi Ténytár 2015.02.08. 06:25:25

@Gerilgfx: Igy kell úgy hozzászólni hogy semmi mondanivaló se legyen benne. De legalább az "állítmányod" ott van.

igazi Ténytár 2015.02.08. 06:26:27

@maxval bircaman szerkesztő: Másik topik azt mondtad sosem mondtál olyat. Rajk be egy linket.

igazi Ténytár 2015.02.08. 06:34:10

@ lelkiismereti okokból benyújtották a fel-, illetve lemondásukat:
Liszkay Gábor, Gajdics Ottó, Élő Gábor, Szikszai Péter, Csermely Péter, Szerető Szabolcs,

Mis történt alig kethetea? Mit is mondott Bayer Zsolt Erdélyben?

BINGO!

____
2015. január 15. 7:08

vs.hu/kozelet/osszes/orban-elengedte-a-kormanyparti-sajto-kezet-0115

Személyesen közölte Orbán Viktor a kormányhoz közel állónak tartott médiumok vezetőivel, hogy a jövőben nem tekinti szükségesnek a támogatásukat, megszűnik az eddig megszokott viszony a Fidesz és köztük

www.csikszentkiraly.ro/sajto.php?id=165

„Magyarország fele, HA VAN EGY SEGG valahol, ODASZALAD, és KINYALJA.”

_______________

Gerilgfx 2015.02.08. 22:12:23

@igazi Ténytár: így nehezen fogunk egyről a kettőre jutni.
süti beállítások módosítása