Itt is megtalálsz minket.

HTML

Mi ez itt?

Nem vagyunk múlt nélkül. 2008-2009-ben papírlapot adtunk ki Győrben, most pedig felköltöztünk az internetre, mert még maradt bennünk mondanivaló. Minden hozzászólásnak örülünk, a posztok szerzőik álláspontját tükrözik, nem a kollektíváét.

Papírlapot? Tényleg?

Tetszik?

Erről beszélünk

Azoknak, akiket érdekel

2014.12.18. 21:51 | Írta: trg

Kedves Rasi!

Örülök, hogy neked bejött az élet és rögtön találtál állást. Örülök, hogy a férjeddel önerőből ki tudjátok pengetni a tandíjadat, elég fasza lehet, hogy nálatok jól mennek a dolgok.

Tulajdonképpen nálunk is. Én is 25 éves vagyok, doktorandusz. Az alapképzést és a mesterképzést államilag finanszírozott formában végeztem el, a megélhetésemet a családom biztosította, az egyetem mellett alkalmi munkákat végeztem, hogy a szórakozásom és a luxusköltségeim ne a szüleimet terheljék. Idén úgy nézett ki, hogy nem kapok ösztöndíjat a doktorira, ezért kénytelen voltam elkezdeni rendes munkát keresni. Sajnos hiába volt diplomám az ország egyik legjobb egyeteméről, hiába volt munkatapasztalatom több területen is, sőt hiába ismertek a szüleim több embert is, én nem kaptam állást sem a Közgépnél, sem a szállodaiparban (jut eszembe, derék dolog négy nyelven beszélni, de legalább ennyire derék helyesen írni az anyanyelveden). Végül az egyetlen hely, ahová felvettek az egy könyvesbolt volt. Egy hónapot dolgoztam ott (egyébként nagyon jó hónap volt), mert utána kiderült, hogy mégis kapok ösztöndíjat, ami mellett teljes munkaidőben nem dolgozhatok. Kevesebb mint kilencvenezer forintot kerestem.

Én sajnos a külföldi egyetemről csak álmodozok, de azért nem panaszkodok, elvégre így is Közép-Ázsia tizenötödik legjobb egyetemére járhatok, ráadásul ingyen. Mondjuk ahogy a híreket nézem, nem mindenki lesz ennyire szerencsés a jövőben, de ez nem is gond, Édesapád megígérte, hogy a jól képzett munkaerőnek biztosít majd állást. Biztos nekik is összejön majd a tizenötmillió félévente.

Azért arra kérlek, hogy ha így a karácsony környékén beszélsz Édesapáddal, említsd meg neki, hogy esetleg a forint árfolyamával, meg a haldokló gazdasággal csináljon már valamit, mert hát sajnos az sokat dobna az itthoniak hangulatán.

Üdvözlettel,

Szabolcsi Gergely

Kövessetek minket Facebookon és ask.fm-en, valamint csekkoljátok le a Kinjás oldalunkat is.

6 komment

Címkék: orbán ráhel

A bejegyzés trackback címe:

https://alternativa.blog.hu/api/trackback/id/tr546995925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam Crow 2014.12.18. 22:21:27

Nincs mit hozzáfűzni. Méghogy saját erőből boldogulnak... Közben az ország vérét szívják.

gizmo266 2014.12.26. 22:30:41

És mi van, ha a lány igazat mond? Vélelmezzük már az igazát, amíg az ellenkezőjét be nem bizonyították. Ezt a sok irigy és rosszindulatú embert. Attól hogy ti ilyen élhetetlenek és sikertelenek vagyok, ő még lehet önerőből gazdag és sikeres, elvégre jó géneket örökölt ahhoz, hogy esze is legyen. Miért kell mindig a rosszat feltételezni.

gizmo266 2015.01.03. 11:25:00

@tesz-vesz: Milyen élelmes fiatalember. Látsdzik hogy helyn van az esze. Ráhelnek csak gratulálni tudok, jól választott párt. Minden anyós ilyen férjet szeretne a lányának manapság.

gizmo266 2015.01.03. 17:01:41

@tesz-vesz: AZ hogy a szülők ilyen férjet akarnak a lányuknak, sajnos nem irónia
süti beállítások módosítása