Itt is megtalálsz minket.

HTML

Mi ez itt?

Nem vagyunk múlt nélkül. 2008-2009-ben papírlapot adtunk ki Győrben, most pedig felköltöztünk az internetre, mert még maradt bennünk mondanivaló. Minden hozzászólásnak örülünk, a posztok szerzőik álláspontját tükrözik, nem a kollektíváét.

Papírlapot? Tényleg?

Tetszik?

Erről beszélünk

Worms Armageddon

2012.07.29. 09:37 | Írta: Foray Nándor

Image002.jpg

Eltöltöttem kis időt Velencében, Kelet-Ausztriában, laktam pár hónapot Londonban. Külföldi tartózkodásom alkalmával végig vendégként éreztem magam, befogadásomért hálásnak. Ügyeltem arra, hogy egy sárfoltot se hagyjak magam után, igyekeztem nemcsak jó benyomást kelteni, hanem látatlanban is pozitív, illetve semmilyen nyomot nem ejteni, amerre jártam. 

Vagy sikerült, vagy nem, de a szándék alap. Fel nem tudom fogni, hogyan érhető el az a tudatállapot, hogy az illető idegenként megszálljon más otthonában, és a vendégszeretettel visszaélve zavarogjon, vandálkodjon, rongáljon, robbantgasson. Különösen idegen kultúrkörből.

A londoni olimpia

már most el van baszva, bármi történjék a játékok árnyékában. A fenyegetettség a félelem és rettegés révén akna nélkül is aláaknázza a rendezvényt. Az MI5 a hangulatfelelős, meg a 7/7 nyilván. Csomóan majd nem mernek kilátogatni a sporteseményekre, hiszen a londoni tömeg zsákbamacska: mi van, ha újból egy dinamit? Ilyen hely lett London. Anglia. Nyugat-Európa. Persze a tekintélyelvű Oroszországban is robbannak bombás torták. Bizony, aki külhonban akar új és biztonságos történetet kezdeni, annál szóba se jöhetnek a nagyhatalmak, legalábbis a nagyvárosok. Magyarország ebből a szempontból elit klub; mi egyrészt Ázsiával ápolt konszolidált kapcsolatunk, másrészt jelentéktelenségünk miatt nem vagyunk terrorista célkeresztben, hiába mi vagyunk a kereszténység védőbástyája, valamint Mária országa. Budapest se veszedelmes, amiközben Berlinben, Madridban, Moszkvában akármi előfordulhat. Lakossági orosz rulett: mindenki metrózik, aztán valaki kiszáll, valaki elszáll. Így megy ez. Noha így nem lehet élni.

Nem kizárólag ázsiaiak

és afrikaiak élhetnek vissza a desztináció bizalmával. Amikor szülővárosomban német cserediákok üdültek, akkor esti kikapcsolódás gyanánt a főutcán randalíroztak, firkálgattak, hirdetőtáblákat törtek és oszlopokat hajlítgattak. Rácsodálkoztam; próbáltam vizualizálni, amint én hekkelem szét Münchent, amit a bajor polgárok tolerálnak is. Ja, de ezek a fricc sihederek öntudatos anarchista punkok voltak, antihorogkeresztes pólóban feszítve. Ha nácik lettek volna, feltehetően nem lettek volna ekkora faszok.

(A vérgőzös antifasiszták pontosan ugyanazon a szinten vannak, mint az ugyanilyen fasiszták, ha nem tűnt volna föl. Az anarchisták, hippik, kommunisták periodikusan garázdálkodnak a fejlett országokban. Nyugaton hagyományosan a szélsőbaloldal szokott vadállatkodni, bár Breivik egyszemélyes fellépésével meghatározó súly került a jobb serpenyőbe.)

Az óvilági vezetők pontosan tisztában vannak azzal, hogy mik a multikultis rizikófaktorok, azonban tisztában vannak azok alternatíváival is. A demokrata Obama több illegális bevándorlót toloncolt ki az USA-ból, mint Bush. Csakhogy közeleg az elnökválasztás, és meg kell nyernie az etnikumok szavazatait. Pillanatnyilag a republikánus Romney is szolidáris a latinókkal, Obama amerikai állampolgárságot ígér a tisztes bevándorlóknak. A választási kampány nem a terrorelhárító népesedéspolitikát motiválja. Az, hogy lakosokat származási vagy vallási alapon kirakjanak az államból, különben se merülhet föl. Begyökerezett angolnak, brit állampolgárnak mondhatták magukat a 7/7 elkövetői is. Hát megbecsülték, megszolgálták. Azoknál, akik sem Istent, sem embert nem tisztelnek, csak azok rosszabbak, akik csak Istent tisztelnek. A merénylők közül kettőnek terhes felesége volt, a másik kettőnek is családja. Ami nem jelent egyebet, mint hogy mindenki gyanús. Ez ellen civil képtelen védekezni.

A prolik

éppenséggel megkísérelhetnek egy polgárháborút, amiután annyira behálózta hazájukat az ellenszenves ideológia, hogy, mint Irakban, heti rendszerességgel aktivál pokolgépet metrószerelvényen, piactéren, fodrászüzletben. De vajon lesz-e az az európai kormány, amelyiknek van ereje meglépni, hogy nem enged fajtajellegű elemet a felségterületére? Nehezen elképzelhető. Ameddig viszont a nyugati államok az agresszivitást implikáló kultúrák átjáróházai, addig kénytelenek veszélyérzetben tengetni az életüket. És a demográfiai folyamatokat figyelvén egyre inkább. Ez egészen az izraeli életérzésig – és tovább – fokozódhat, ha hagyják kegyesen.

A globalizáció korlátozása se etikailag, se gazdaságilag nem vállalható. A globalizáció haszna egyenes arányban növekszik hátulütőjével, a szabad áramlás elvágása érvágás volna, főleg válságban. Legalább ekkora érvágást és válságot okoznak azonban a szabad áramlás negatív externáliái, az extrovertált, kitárulkozó, meztelen gazdatestbe csimpaszkodó férgek. Pedig szabadság csak ott van, ahol rend is. Amiként egyik kedvenc énekesem, Shagrath fogalmazott: zöld lámpát kaptunk pokolba vezető, elágazás nélküli utunkon.

46 komment · 1 trackback

Címkék: közélet olimpia globalizáció terrorizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://alternativa.blog.hu/api/trackback/id/tr574671513

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Worms Armageddon 2012.07.29. 15:15:01

A globalizáció korlátozása se etikailag, se gazdaságilag nem vállalható - de haszna egyenes arányban növekszik hátulütőjével.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Failer 2012.07.29. 11:29:27

Hát ha nem lennének zsidók, nem kéne fosni az omimpián sem

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2012.07.29. 11:34:05

@Failer: tehát miattad is félni kell, féreg.

Stefánia kisasszony [teuto-nordikus parasztlány] 2012.07.29. 11:35:47

@Failer:

Egyetértek. A zsidók tehetnek arról, hogy szerte a világban tombol a szegénység, tízmilliók éheznek, nélkülöznek, nyomorognak, százmilliók létbizonytalanságban élnek, és valahol a világban mindig háború dúl. Ugyanezt csinálták a II. világháború előtt is, aztán nagyon csodálkoztak és jajveszékeltek, amikor felpakolták őket a vagonokba...

Col_Napalm · http://www.justlooking.blog.hu 2012.07.29. 11:46:47

Érdekes írás, csak sajnos kár, hogy a kommentekben esély sincs egy normális vitára/beszélgetésre, mert azonnal kitör a Magyarisztánra sajnos mindenhol jellemző, vadparaszt "vita" a zsidó/liberális/homokos versus náci/nyilas/fasiszta stílusban. Talán érdemes lenne bevezetni, hogy mindenki a saját neve alatt írkálja a baromságait, és fizetős legyen a kommentelés lehetősége. Persze azonnal kihalnának a kommentek, mert "nehogymá' " fizetni kelljen. Van ahol működik, de persze a magyarok, azok jobban tudják.

Nekrofil Sírásó Phd. (törölt) 2012.07.29. 11:58:09

Erre a nagy fenyegetettségre van valami biztos, korrekt bizonyíték? Mert eddig méregdrága hisztériát látni. Az angol rendőrök abban erősek, hogy ártatlan brazil villanyszerelőket lőnek le a metróban tévedésből, gondolom ezért a túlbiztosítás.

Csülök 2012.07.29. 12:00:00

"éppenséggel megkísérelhetnek egy polgárháborút, amiután annyira behálózta hazájukat az ellenszenves ideológia, hogy, mint Irakban, heti rendszerességgel aktivál pokolgépet metrószerelvényen, piactéren, fodrászüzletben.
Ilyen állatságokat hogy lehet összehordani?

No_Fidesz_No_Problem 2012.07.29. 12:04:28

Furcsa poszt.

Mindenki hülye, csak mi vagyunk félázsiai származékok?

No_Fidesz_No_Problem 2012.07.29. 12:11:49

@Col_Napalm:

"Talán érdemes lenne bevezetni, hogy mindenki a saját neve alatt írkálja a baromságait, és fizetős legyen a kommentelés lehetősége. "

*

Nézd, a blog.hu egy ilyen közeg. Ez egy közösség, annak kell alkalmazkodnia, aki csatlakozik hozzá.

Akinek nem tetszik, írjon vagy olvasson blogot máshol.

szmoker (Homo Trollicus) 2012.07.29. 12:42:00

@Col_Napalm: tilcsákbe! Sőt, hozzanak létre egy Hatóságot, aki majd atyai jóindulattal kigyomlálja az osztályidegen elemeket!...

Te.
Fasz.

indapass90210 2012.07.29. 12:56:48

@Nekrofil Sírásó Phd.: Nem kell jobb bizonyíték annál, minthogy történt már robbantás máskor is csak úgy, előjel nélkül. És mi más tenne jobbat mindenféle "igaz ügyek" figyelem középpontjába kerülésének, mint egy jó kis robbantás azon az eseményen, amit az egész világ figyelemmel kísér.

a halál kamionja mindenkit elgázol 2012.07.29. 12:58:21

nesztek multikulti. a zsidó meg röhög a markába.

No_Fidesz_No_Problem 2012.07.29. 12:58:23

@szmoker (Homo Trollicus):

Lefaszoztad az álnéven kommentelgető Kövérelvtársat.

a halál kamionja mindenkit elgázol 2012.07.29. 12:59:47

ha lesz is robbantás, ahhoz vajmi kevés köze lesz iszlamista terroristákhoz, sokkal inkább egy másik szemita állam különleges műveletek intézetéhez.

a halál kamionja mindenkit elgázol 2012.07.29. 13:01:24

@Col_Napalm: véleményed van? fizess !
jól hangik, faszfej, indítsd ilyen blogot, biztosan lakásszerte híres lesz !

SzuperKiraly 2012.07.29. 13:10:39

7/7 nem a zsidokrol szolt.

Egy angolnak a zsidok jutnak utoljara az eszebe 7/7 kapcsan.

Ha az angolok bevagoniroznak az osszes angliai zsidok, es atvinnek a csatornan tulra, az kurvara semmit nem valtoztatna a helyzeten.

Legyetek mar esznel

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2012.07.29. 13:23:47

A muzulmánok vagy agresszorok, vagy az agresszorok támogatói, vagy az agresszivitás elfogadói. Ellene nem tesz egyikük sem, mivel ez a vallásukból fakad. A robbantgatások hátterében a kalifa cím elnyerése áll. A jelölt a támogatói révén ezzel bizonyítja erélyességét.
(A kalifa a legfőbb hadúr, főpap és bíró. A hatalmi ágak egyetlen személy kezében összpontosulnak.)
Nem a multikulti a hibás.
Kínaiak nem robbantgatnak, a keresztény afrikaiak sem, a nem muszlim európaiak sem, de még a kopt egyiptomiak sem. A muzulmánok a bűnösök ebben, de még inkább a vallási rendszerük. Nem a bőrszíntől, vagy lakóhelytől függ, hanem a vallástól.

Cumi 2012.07.29. 13:26:43

@Col_Napalm: Igaza van. Nem normális, hogy egyetlen oldalra sem lehet feljönni, zsidózás, komcsizás, liberális szidalmazás nélkül. Mindenkinek lehet véleménye, miért nem lehet tiszteletben tartani? Érdekes, hogy a való életben is pont engem komcsiznak le állandóan, aki még KISZ tag sem voltam. És azoknak a legnagyobb a szájuk, akik a negyedik pártjuknál tartanak. Nekem a gyerekeim nem most, hanem 1981-től első áldoznak, bérmálkoznak, ki mikor érte el az időt. Kíváncsi lennék Stefánia kisasszony gyerekeire. Majd ha belőle is szappant főznek, akkor lennék rá igazán kíváncsi. További jó mocskolódást. Egyébként pedig a fejlettebb országokban a fizetésre és a pártállásra nem illik rákérdezni.

2012.07.29. 13:33:09

@Failer: @Stefánia kisasszony [teuto-nordikus parasztlány]:
Igy van, hiszen ha nincsenek zsidok, nincsenek mohamedanok se.
Igaz, keresztenyek se. Isten szent neveben.
Jo lenne, ha vegre demonstralnatok eszmeitek erejet! be kellene mutatni ,mennyire eros a hitetek!
Egy jo kis ongyilkos merenylet megfelelne .

Tóth Csaba Tibor 2012.07.29. 13:35:38

húha, azért a német anarchistákat ne feleltessük meg a robbantgató terroristákkal, egészen nyugati szélsőjobbos képet kapunk. ez is olyasmi mintha haider vagy pim fortuyn írta volna. helló, abban az országban 3 millió muszlim lakik, ha valaki ilyet leír másnap minimum felgyújtják a házát. az tény hogy rettenetesen kiesett az irányítás a kormányzat kezéből, de a pakisztániak már a 70-es évek óta itt éltek, döntő többségük kifogástalan asszimiláns polgárként. valamikor a kilencvenes évek végén jelent meg ez a 'generation jihad' ma pedig már a tervezett terrorcselekmények többségét született brit muszlimok követik el. szóval ez nem bevándorló-kérdés, hanem extremizmus-kérdés inkább. egyébként tényleg csak a muszlimokkal van ilyen probléma Bedfordtól Bécsig, Malmőtől Toulouse-ig, és ez valóban elgondolkodtató.

2012.07.29. 13:37:31

@a halál kamionja mindenkit elgázol:
Igen, Minden robbantas mogott a zsidok allnak! Obamat is ok penzeltek. A palesztinokat is a zsidok fizetik, mert csak igy tudjak eladni a vilagnak, hogy milyen uldozottek is ok. Sziriaban is a zsidok irtjak az arabokat.
Szerintem ez az uldozesi mania vagy kezelesre szorul, vagy kezelhetetlen, mert szellemi kvalitasok hijan nincs ertelme a gyogyszerezesnek.

2012.07.29. 13:42:30

@mesÜge:" ma pedig már a tervezett terrorcselekmények többségét született brit muszlimok követik el."

Nem akarok vitazni, egyet ertek a megallapitasoddal, csak erdeklodnek, fel tudnal sorolni terrorcselekmenyeket a kozelmultban, amit szuletett brit muszlimok kovettek el? ( elhiszem, hogy igy van, nekem pusztan egy ilyen esetrol sincs informaciom. Szeretnek tajekozodni)

Foray Nándor · http://foraynandor.blog.hu 2012.07.29. 13:47:25

@Madnezz: "Nem a bőrszíntől, vagy lakóhelytől függ, hanem a vallástól."

Ha jól emlékszem, az "arab" szót se használtam egyetlen egyszer sem, nem véletlenül. Sőt, a vallást se kell cakompakk dehonesztálni, űzhető emberségesen, akad példa erre is.

A probléma inkább egy pszichoticizmus, amelyet ugyanakkor csak etnikai-religionális vonalon lehet fülön csípni, máshogy képtelenség hozzáférni (hogy szűrsz, amikor egyesek terhes asszony férjeként is öngyilkos merényletre adják fejüket?). Ez az oka annak, hogy a megoldás vagy nincs, vagy brutális.

micsoda? 2012.07.29. 13:48:13

@Stefánia kisasszony [teuto-nordikus parasztlány]:
Megfordítanám. A szegénység hozza ki a gyűlöletet, többség a kevesek ellen. Kádár korszakban eszembe nem jutott, hogy cigány. /zsidó nemigen volt/ Mindenkinek volt munkahelye, dolgozott, megélt, a barátait is a saját köréből választotta, mint ahogy én is, meg mindenki más.

Tóth Csaba Tibor 2012.07.29. 13:48:48

@Könnyen elkaptuk, uram!: hülyén fogalmaztam, mint általában a kommentekben: szóval van errefelé az a büntetőjogi tényállás amikor bebizonyítják, hogy valaki terrocselekményt tervez a neten, ill. külön fokozatban bombákat gyárt de elkapják valamelyik fázisban - ilyen legutóbb áprilisban volt, a tözsdét akarták a levegőbe repíteni. brit állampolgárok, pakisztáni kapcsolattal és raktárkészlettel. de a jelenség sokkal kevésbé látványos formái is elkeserítőek, pl. ortodox zsidók nyílt utcán való elverés manchesterben pár éve, vagy a tökéletesen szegregált bristoli kertvárosi angolok reakciója, amikor rejtett kamerával közéjük költözött egy muszlim pár...két hétig bírták, néhány foguk bánta de ez a szerencsének volt köszönhető...

Foray Nándor · http://foraynandor.blog.hu 2012.07.29. 14:01:28

@mesÜge: "húha, azért a német anarchistákat ne feleltessük meg a robbantgató terroristákkal"

Persze, hogy ne, nem is kívántam. Csak azt próbáltam érzékeltetni, hogy civilizálatlanság ellen az európai sincs beoltva.

Volt egy még távolibb asszociációm, de azt ki is húztam a cikkből végül, mert fölösleges hőbörgés lett volna belőle, pedig én pontosan látom a távolságot, viszont észreveszem azt is, ahol ezek a tudatállapotok fedik egymást. A vendégszeretettel való visszaélést.

Tóth Csaba Tibor 2012.07.29. 14:08:07

@Foray Nándor: aha oké. mondom, alapvetően ez a véleményem, nem igazán lehet ezt extra durva megoldások nélkül kezelni, ezt azonban egy európai kormány sem fogja felvállalni.
a bevándorló kérdés azonban ettől már németországban is kicsit külön fut, mert ugyan vannak még török bevándorlók, de azok már rokonokhoz jönnek kész helyekre. azt azonban hogy a szekuláris törökországból 1990 környékén a még szekuárisabb németországba költöző ember 2012-ben bonnban a sária európa bevezetését követeli, már egészen más probléma. nem hozott, hanem nyugati.

Tóth Csaba Tibor 2012.07.29. 14:21:10

két elég jó példa itt:
www.youtube.com/watch?v=__CWNqNTHEI (németül)
és itt:
www.youtube.com/watch?v=E0BbWmPKCyk&feature=related (angolul - az oxfordi müezzint pont múlt héten hallottam)

felcsúti kimdzsongil fan club 2012.07.29. 14:28:21

"Eltöltöttem kis időt Velencében, Kelet-Ausztriában, laktam pár hónapot Londonban. Külföldi tartózkodásom alkalmával végig vendégként éreztem magam, befogadásomért hálásnak. Ügyeltem arra, hogy egy sárfoltot se hagyjak magam után, igyekeztem nemcsak jó benyomást kelteni, hanem látatlanban is pozitív, illetve semmilyen nyomot nem ejteni, amerre jártam. " még egy világjáró semmittevő... ideje lenne mostmár megállapodni, elkezdeni dolgozni. ja és ADÓZNI. (otthon)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.07.29. 14:39:44

Nekem is a Worms jutott eszembe, amikor megláttam a londoni Olimpiai Park mellett a 15 emeletes ház tetején a légvédelmi üteget. Nem normális dolog, hogy ilyen világban élünk...

satie · http://321.hu/sas 2012.07.29. 15:09:20

kulturált nyugati nagyváros 2012-ben? hihetetlen, de:
München. 'A város, amely szeret téged'. Komissar Stefan Derrick városa :-)

a_tom 2012.07.29. 15:15:02

" Fel nem tudom fogni, hogyan érhető el az a tudatállapot, hogy az illető idegenként megszálljon más otthonában, és a vendégszeretettel visszaélve zavarogjon, vandálkodjon, rongáljon, robbantgasson. Különösen idegen kultúrkörből."

Ez az alap hozzáállás ha az erős és hatalommániás megy a gyengéhez. Lásd az ÖSSZES honfoglalás, hódító háború, gyarmatosítás, stb...

A robbantgatás pedig a gyengék fegyvere. Nincsenek messze hordó fegyvereik, péncélozott járműveik, olyannal tudnak harcolni amit oda kell vinni titokban a célhoz.
Nem a muszlimok meg a zsidók a kulcs, simán robbantgat mindegyik nép és vallás ha gerilla/partizánháborút folytat.

A civilek elleni támadás már más kérdés, az a terrorizmus, és ugyanúgy elkövetik a nyugati hadseregek a gyarmatosított népek ellen, mint fordítva. Csak arról nyilván nem számol be a CNN meg az MTVA...

Remélem kedves cikkíró hogy ugyan nem említetted, de ugyanígy aggódsz az ázsiai, afrikai, dél-amerikai országok lakóiért, hisz az ő életük is szerencsejáték, vagy lelövik/fejére dobnak bombát véletlenül, vagy direkt járulékos veszteségként kalkulálva a "demokráciaexportőr" államok, multicégek hadseregei és titkosügynökei, vagy nem.

különvélemény2 2012.07.29. 15:21:00

"fenyegetettség a félelem és rettegés"

És ha ezt 100x leírjátok, akkor majd rettegni fognak az emberek?

Az értelmesebb emberek egyre inkább csak röhögnek ezen a mesterséges pánikon, amit csak azért generálnak, hogy személyiségi jogokat korlátozó törvényeket tudjanak elfogadtatni.

Max, A Gondolkodó Birca · http://maxval.co.nr/ 2012.07.29. 15:43:38

@a_tom:

Igen, sok tekintetben igaz ez. A szabadságharcos valójában nem más, mint sikeres, konszolidált terrorista. A terrorizmus szónak nincs értelme, mert mindenkinek a saját terroristája szabadságharcos, míg az ellenség szabadságharcosa meg terrorista. Ez még azoknál is igaz, akik egyes módszereket elítélnek. Ha az ellenség gyilkol, akkor az azért van, mert az ellenség csupa gyilkos szemét gazemberből álló csőcselék. Ha meg az mieink gyilkolnak, akkor az sajnálatos mellékkörülmény, esetleg tévedés, baleset, hiba, apró bűn, de ez nem von le semmit abból a vitathatatlan tényből, hogy a mieink öntudatos, humánus szabadságharcosok, akik az igazságért harcolnak.

a halál kamionja mindenkit elgázol 2012.07.29. 16:26:12

ha terrorizmusnak lehet nevezni hogy ártatlan járókelőket fényes nappal kiraboljanak , tömegközlekedési eszközön kést szorítsanak a nyakához/hátához vagy sötétedés után megkéseljenek, összeverjenek akkor bizony Budapesten is igen nagy a terrorveszély.

a halál kamionja mindenkit elgázol 2012.07.29. 16:29:17

egyébként a szokásos értelemben vett terrorizmus akkor fog megjelenni magyarországon amikor cigányok elkezdenek megjelenni az egyetemeken főiskolákon, és lesz értelmiségi cigány szerveződés ami terrorba fordul. hát ettől még fényévekre vagyunk, a 8 általános is leküzdhetetlen feladat cigányainknak.

◄ ► 2012.07.29. 16:48:21

Ostoba post. Az összes sporteseményen szinte tömve vannak, szóval akkor mivan?

tobias2 2012.07.29. 17:04:52

@Madnezz: "de még inkább a vallási rendszerük" Bocsánat, a mohamedanizmust nem nevezném vallásnak. Az egy erőszakos ideológia. Jellemző az erőszakosságára, hogy egymást ölik leginkább.

blablabla123 2012.07.29. 17:21:04

nekem kb. 2 percen mult,hogy nem robbantam fel 7/7 a King's Crossnal...
mas,Breivik erosen izrael barat es muszlim gyulolo,tehat a magyar szel-baloldal megfeleloje

kb. kognitív disszonancia · http://hu.wikipedia.org/wiki/Kognit%C3%ADv_disszonancia 2012.07.29. 18:28:19

@Col_Napalm:
Azt a fizetős cuccot úgy értetted, hogy mi kapjuk a pénzt, a kommentekért, mert még a zsidónácis beszólások is többet érnek, mint ez a paranoiás baromság? Na jó, üsse kő.

katolnai 2012.07.29. 18:43:59

@Madnezz:
Ha a cikk minden mondatával nem is értek egyet (néha a hatás kedvéért kicsit túlzó), mégis jó írás, jó néhány igazságot megfogalmaz; szerkezete, stílusa, nyelvtana egyéniséget sugároz.

Madnezz: Hsz-eddel egyetértek, kivéve: „Nem a multikulti a hibás.” - megjegyzéseddel, mert a multikuti nem hajlandó megfogalmazni az egyetemes emberi értékeket kitevő viselkedési, alkalmazkodási normákat és minden emberi aljasságot 'értékként' fogad el. Fényes példa erre az állatkínzás, amit a multikulti vehemensen véd, ha azt vallási okok miatt követik el. A multikulti ideológia szerint a vallás őrülteknek joguk van az állatokat megkínozni, mielőtt végleg kioltanák az életüket.

Col_Napalm · http://www.justlooking.blog.hu 2012.07.29. 19:17:26

@kb. kognitív disszonancia: néhány országban már működik, hogy a hozzászólás lehetőségéért elenyésző díjat kell fizetni. Ez a fenti néhány szerencsétlen számára azonnal cenzúrát jelent, de ez az ő problémájuk. Mindenkinek lehet véleménye, legyen is, ez az alapja a vitának, kérdés, ezek a vélemények milyen formában jelennek meg. Az nem vita, hogy azt írja valaki az én véleményemre, hogy egy fasz vagyok, vagy náci, vagy komcsi, vagy akármi. Nem muszáj egyetérteni, ez nem valami elbaszott csoportterápia, de nem lehet értelmesen megbeszélni, hogy ha valami nem tetszik?

@a halál kamionja mindenkit elgázol: nem azért kell fizetni te nagyon retardált mert véleményed van, hanem, hogy kulturált környezetben, ahol a te fajtád életképtelen, fejthesd ki.

@szmoker (Homo Trollicus): senki nem beszélt betiltásról. Azért mert valamiért fizetni kell, az számodra már betiltást, cenzúrát jelent? Érdekes életed lehet. Odavaló vagy ahonnan ezeket a "gondolatokat" megfogalmazod, büszke lehetsz.

bucbuc 2012.07.29. 19:54:13

@Stefánia kisasszony [teuto-nordikus parasztlány]: Azt azért , bár nem tanítják, gyaníthatnád, hogy nem volt véletlen...

LajosPataki · http://lajospataki.com 2012.07.29. 20:34:48

"Laktam par honapot Londonban"
Szoval turista voltal itt. Es ezek utan egy felrobbantott londoni busz kepevel, a vilagsajtot bejart raketakkal es RTL Klubos bulvarmechanizmussal elmagyarazod, hogy a londoni olimpia el van baszva?

Sot nemcsak az Olimpia de egesz Nyugat-Europa.

LOL

2012.07.29. 20:48:02

@mesÜge: Viszont talalkoztam magyarral, akit leeds-ben vertek meg, mert magyar.
Egy magyar buszsofort meg azert oltek meg Birminghamban, mert magyar. Volt. A ket tizeneves fiatalt eliteltek. Angolok voltak.
Viszont erdekes, hogy mikozben azt mondjuk, hogy rettegnek szegeny angolok a terroristaktol, a szikh-eket meg beengedik torrel felfegyverkezve a versenyekre.

Tóth Csaba Tibor 2012.07.30. 19:46:14

@Könnyen elkaptuk, uram!: hát nemtom, én itt, Délnyugaton nem igazán félek kimenni az utcára, azt sem tudják az emberek hogy a magyar eszik vagy isszák. ezekről az esetekről hallottam, a felszállóágban több lengyelt is megvertek, és tény hogy az egyre növekvő munkanélküliségtől sújtott északon nem tapsolják meg a külföldi munkavállalót. más kérdés hogy ezek angol gyerekek voltak, ugye arról vannak emlékeink hogy ők mi mindenre képesek még ezen kívül is (LondonRiots ugye.)
a szikhek viszont merőben más kérdés.teljesen kizárt hogy bármiféle agressziót provokálnának. sokan egybemossák az "ázsiaiakat" itt is, de szikheknél inkább köztiszteletben álló csoportjuk Angliában biztosan nem létezik. erre pedig gondolom rászolgáltak. tehát lehet mondani hogy kivételezettek.
bővebben itt: en.wikipedia.org/wiki/Sikhism_in_England
süti beállítások módosítása