Itt is megtalálsz minket.

HTML

Mi ez itt?

Nem vagyunk múlt nélkül. 2008-2009-ben papírlapot adtunk ki Győrben, most pedig felköltöztünk az internetre, mert még maradt bennünk mondanivaló. Minden hozzászólásnak örülünk, a posztok szerzőik álláspontját tükrözik, nem a kollektíváét.

Papírlapot? Tényleg?

Tetszik?

Erről beszélünk

Megkövetem Ugró Miklóst

2015.03.09. 02:04 | Írta: Lakner Dávid

Megkövetem Ugró Miklóst

Jobboldali szerzők sokasága ítélte el a G. Fodor Gábor legendás Narancs-interjújában mondottakat, elsőként talán a Nemzet vezércikkírója, György Zsombor. Erről írtam még február 21-én, azon értetlenkedve, miért olyan naiv bárki is, hogy komolyan gondolta: az Orbán-kormány 2010 után valamiféle polgári Magyarország kiépítését tűzte ki céljául. Ebben a posztomban volt egy ilyen rész: "György Zsombor cikkeit mindazonáltal szívesen olvasom mindig, és örülök annak is, hogy újabban vezércikkeket is jegyez a lapban. A mostani például azért is jó, mert sokkal árulkodóbb, mint mondjuk egy Ugró Miklós-féle fröcsögés volt régebben."

A Mandiner szemléje alatt kommentben reagált Torkos Matild volt Nemzet-munkatárs. Mint írta:

"Lakner!
Jó lenne, ha példát is hoznál az Ugró Miklós-féle fröcsögésre.
Ugró Miklós nem csak az egyik legjobb ember, akit ismerek, hanem az egyik legjobb publicista is a jobboldalon. Az egész élete, múltja makulátlan.
Szégyen rád nézve, hogy kísérletet tettél a hiteltelenítésére. Sok fontos cikket írt az elmúlt 20-25 évben. Tőled, Ugróval szemben semmi érdemlegeset nem sikerült eddig olvasnom. Most sem. Torkos Matild"

A "fröcsögés" tényleg nem a legjobb kifejezés volt: arra próbáltam csak célozni, hogy Ugró publicisztikáinak nagy része rendkívüli módon untatott az utóbbi öt évben. Úgy voltam vele is, mint Megyeri Dáviddal: az azért ritka fárasztó, ha az ember sok év Fidesz-kormányzás után is csak az erőtlen, szinte nemlétező ellenzéken tud élcelődni, újra és újra ugyanazokat a paneleket ismételgetve. (Például itt.)

Bár nem hiszem, hogy a "makulátlan múlt" egy életre kritizálhatatlanná tenne, de mindenképp megkövetem a Magyar Nemzethez nemrég visszatért Ugró Miklóst: mai vezércikke ugyanis olyan zseniális lett, hogy igencsak sajnálnám, ha nem olvashattam volna.

Ugró a vasárnapi zárva tartásról írt vezércikket a mai Nemzetbe, és nem tudok nem egyetérteni minden egyes szavával. "Az nem derül ki egyértelműen, hogy az emberek mely része élvezi igazán a parancsba adott szabadnap áldásait. A kereskedelem dolgozói-e, akik a munka nyűgétől szabadulnak meg, vagy a vevők tömege, akik a vásárlás gyötrelmeit halaszthatják másik napra. Mert a KDNP fényes elméi mindkét fél számára meghirdették a kegyelmet" - írja Ugró, én meg csak kapkodom a fejem, és nem győzöm lesütni a szemem, amiért e zseniális írás szerzőjét Torkos Matild szerint megpróbáltam hitelteleníteni. :((

Nyilván ma szép számban lesznek azok, akik majd ismét a borzasztóan eredeti, "egyre jobb ez a Simicska-féle Magyar Nemzet:)))"-féle kommentekkel fogják megosztani Ugró vezércikkét, de most már szerintem próbáljunk meg kicsit eredetibbek, váratlanabbak lenni. Mint Ugró, akinek mondandója sajnos nagyon igaz, a vasárnapi zárva tartás kapcsán pedig nem is tudtam volna ironikusabban megfogalmazni, miért eszetlen, népellenes és felesleges képtelenség is az intézkedés úgy, ahogy van.

(Fotó: MagyarHírlap.hu)

1 komment

Címkék: Magyar Nemzet Ugró Miklós Torkos Matild vasárnapi zárva tartás

A bejegyzés trackback címe:

https://alternativa.blog.hu/api/trackback/id/tr667252815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása